Je werkt daar? Je mobiel is daar? Je wilt een random adres pimpen?quote:
quote:
quote:Je mobiel is daar?
Ik wilde de map-functie van FOK! eens gebruikenquote:Je wilt een random adres pimpen?
Ah okquote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Ik wilde de map-functie van FOK! eens gebruiken
Oh, dat is echt heel erg handigquote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Etcetera het volgende:
En je kunt ook een deel van iemands tekst quoten zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doenGewoon de tekst selecteren en dan op de quote-knop drukken
Die werkt bij mij nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Etcetera het volgende:
En je kunt ook een deel van iemands tekst quoten zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doenGewoon de tekst selecteren en dan op de quote-knop drukken
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Etcetera het volgende:
tekst quoten zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doen
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op Majo's vraag van gisteren over OUD en over haar reactie op PS:
Majo, jij hebt vaak een uitgesproken mening. Dat is niet erg, ik kan dat wel waarderen. Echter, als jij ergens met passie achter staat (of tegen bent) dan lijkt het soms wel alsof jij niet begrijpt / het niet in je opkomt dat anderen het anders zien of zelfs gewoon geen behoefte hebben aan een standpunt. Dit resulteert dan vaak in een van twee scenarios:
* Iemand reageert met een tegenstrijdig standpunt (of dat nu vurig is of matig) en jij gaat daar vol tegenin om die persoon van jouw standpunt te overtuigen. Die persoon doet daar dan (uiteraard) nog een schepje bovenop om boven je 'volume' uit te komen en zo escaleert de boel.
* Iemand reageert lauw, ongeïnteresseerd of wel geïnteresseerd maar niet vurig genoeg naar jouw zin. Jij gaat zó op in je passie voor dat onderwerp dat jij dit niet wilt/kunt begrijpen en die persoon er koste van kost van wilt overtuigen dat het wel belangrijk is. Lovenswaardig misschien dat je je standpunt wilt delen, maar dit kan heel badinerend overkomen ("Hoezo ben je hier niet helemaal wild van? Van alle mensen zou jíj hier toch lyrisch over moeten zijn?")
Veel mensen waarderen dat je ideologisch bent en passie hebt voor je interesses en daar kun jij dan ook lekker tegen los. Er zijn echter ook mensen die daar een beetje allergisch voor zijn en die jaag jij soms iets te makkelijk tegen je in het harnas.
Ik zeg dit niet om ruzie aan te wakkeren, ik wil je alleen duidelijk maken dat mensen soms niet alleen je standpunt, maar ook je passie/vurigheid niet delen en dat het niet altijd zin heeft om hier tegenin te gaanDoe er je voordeel mee, of niet natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voelde me gister wel een beetje aangevallen inderdaad en ben lij dat . dat ook zo zagquote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef MaJo het volgende:
B.ertha goeie analyse en ik word er zeker niet boos overmaar wat soemp ook zei, het was echt een onaardige reactie. En ik kan misschien wat te gepassioneerd zijn af en toe maar ik zal nooit mensen belachelijk maken om iets wat ze leuk vinden, dat vind ik gewoon heel onaardig
Overigens is het heel wat dat ik online van me afbijt, in het dagelijkse leven laat ik veel te veel over me heen lopen. Het steekt dan wel een beetje om steeds aangevallen te worden
En het ligt ook wel aan het topic hoor (je bedoelt Gezond Slank ipv OUD), die meiden reageren vaak zo kortaf, ik vind dat vaak echt onaardig.
Al helemaal toen je zo triomfantelijk kwam melden dat Obama idd in Chicago was, vond het al in al best denigrerend overkomen, maar heb maar gewoon mijn schouders opgehaald en een kop thee gezet
BMI is echt grootse quatsch. Echt. Neemt lichaamsbouw e.d. totaal niet in consideration. Volgens de BMI index heb ik ook overgewicht, niet eens op de grens ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had bedacht 79 kg voor m'n verjaardag volgend jaar.
En volgens de BMI-meter is m'n gewicht pas gezond bij 72 kg.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Neuh ik sla een rondje over, had er wel weer even genoeg vanquote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hey, doe je niet mee met het maffiaspel?
goed bezigquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Soempie het volgende:
Wiebel.Ik was nog helemaal in shock dat ik opeens z'n nummer en mailadres voor me had. En Wiebel: 'zal ik bellen? Ik bel wel even.' En voor ik kon reageren had hij hem al aan de telefoon.
Dat was echt totaal niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Ik voelde me gister wel een beetje aangevallen inderdaad en ben lij dat . dat ook zo zagAl helemaal toen je zo triomfantelijk kwam melden dat Obama idd in Chicago was, vond het al in al best denigrerend overkomen, maar heb maar gewoon mijn schouders opgehaald en een kop thee gezet
[..]
BMI is echt grootse quatsch. Echt. Neemt lichaamsbouw e.d. totaal niet in consideration. Volgens de BMI index heb ik ook overgewicht, niet eens op de grens ofzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, ik ben gisteren toch naar de sportschool gegaan, ondanks geen zin én regen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was echt totaal niet mijn bedoelingwas meer mijn enthousiasme dat ik toch gelijk had
Wel apart dat dingen zo anders over kunnen komen op internet, het is echt niet mijn bedoeling om denigrerend te doen
Thanksquote:
Shit.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ook achter de schermen nog geen nieuws over Ophelia.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Mijn poesje in een ongemakkelijk standje
best wel een dure hobbyquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben wat aan het wintersportshoppen. Als ik alles koop wat ik nu in een winkelmand heb gegooid, ben ik 320 euro kwijt![]()
Ja zoiets hoopte ik al en daarom ging ik er ook niet verder op doorquote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was echt totaal niet mijn bedoelingwas meer mijn enthousiasme dat ik toch gelijk had
Wel apart dat dingen zo anders over kunnen komen op internet, het is echt niet mijn bedoeling om denigrerend te doen
wat is de back story met je broer?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Ik had wel gebeld zelf, maar dan morgen ofzo...maar Wiebel pakt het zo makkelijk op, dat zou ik niet kunnen.
En m'n broer klonk joviaal en aardig. Echt precies m'n vader. Vond vanmiddag ook viaviavia opeens een foto van hem op internet en daarop is hij ook net m'n vader. Echt bizar.
Maargoed, hey, doe je niet mee met het maffiaspel?
Facebook?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik begin ook echt te balen van het feit dat we niks van Oof weten![]()
Maar wel mooi dat we allemaal zo hecht zijn... (Vraag het me wel eens af, als er iets met mij gebeurt, hoe komen jullie het dan te weten?)
nahja als er echt wat met me gebeurt is het maar de vraag of ik het kan facebookenquote:
Maar wat als ik zelf niks (kan) post(en)? of iemand anders uit de SC die we wel op FB hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Mark het volgende:
Zolang niemand van hier je IRL / FB kent dan wordt het lastig
Mja, maar we kunnen wel via facebook navraag doen als we een tijd niks van je horen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja als er echt wat met me gebeurt is het maar de vraag of ik het kan facebooken
Ik heb je broer op Twitter, misschien dat daar dan nog nuttige info vandaan komtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar wat als ik zelf niks (kan) post(en)? of iemand anders uit de SC die we wel op FB hebben?
ohja, jij en mijn broer. Dat klopt. Dat is wel een goedequote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb je broer op Twitter, misschien dat daar dan nog nuttige info vandaan komt
Ik zie echt zo'n bejaard mannetje voor me, achter z'n pc, beetje schichtig om zich heen kijkend.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef Mark het volgende:
Als ik hier ooit stop, dan zal mijn laatste post zijn dat ik inbrekers hoor. En me dan nooit meer laten zien
en wanneer was die hier voor het laatst? Dat vroeg ik me gister al af toen ik met die kaart in mijn handen stondquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de kans dat we wat van wyccie zullen horen zal dan in ieder geval klein zijn
Ja, als er iets met wyccie gebeurt verdwijnt ze gewoon.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de kans dat we wat van wyccie zullen horen zal dan in ieder geval klein zijn
Is er naar haar gemaild? Zo nee, laat het ff weten, doe ik dat.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ok. Vreemd dat ze daar ook niet op reageert dan...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef B.ertha het volgende:
Door niemand van de gewone fokkers hier in ieder geval..
Oh ik las verkeerdquote:
Truste.quote:
ik nu ookquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga dus vanavond eten met mn vader, was in de veronderstelling dat zn vrouw en 2 dochters ook mee zouden komen, maar hij mailde dat ie alleen kwam en vanavond wel zou uitleggen waarom.
Ik ben nu echt héél benieuwd...
Spannend.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga dus vanavond eten met mn vader, was in de veronderstelling dat zn vrouw en 2 dochters ook mee zouden komen, maar hij mailde dat ie alleen kwam en vanavond wel zou uitleggen waarom.
Ik ben nu echt héél benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |