Oke dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral omdat die regels in het recente verleden nog helemaal niet zo strikt gehanteerd werden, en iedereen er eigenlijk vanuitging dat die in dit geval zeker niet strikt gehanteerd zouden worden.
En dan is het even slikken om na de vraag om een edit te horen dat de regels tegenwoordig wel strikt nageleefd worden.
Netplitter dus niet. Die gaf aan dat het terecht was omdat er per subforum andere regels gelden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef Lois het volgende:
Hebben we niet al gezegd dat die foto niet weggehaald had moeten worden?
Die foto is in juni verwijderd, niet dat het een compleet andere eeuw was ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tegenwoordig. Ze had natuurlijk ook gewoon even vooraf kunnen vragen of het wel of niet verwijderd zou worden, als het allemaal zo vaag is.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Oke dan snap ik het wel.
Ik kan dat ook niet verdedigen anders dan dat we in het verleden beoordelingsfouten hebben gemaakt en dat niet hadden moeten doen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Oke dan snap ik het wel.
Ik kan dat ook niet verdedigen anders dan dat we in het verleden beoordelingsfouten hebben gemaakt en dat niet hadden moeten doen.
In het verleden kan een fout worden gemaakt , net als dat er nu menselijk kan worden gekeken en die ontzettend kleine moeite om even die post te verwijderen even uit te voeren .quote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Oke dan snap ik het wel.
Netjes !quote:Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef Danny het volgende:
Ik heb de post verwijderd. We zijn hier erg terughoudend mee, maar vind wel dat we het per geval moeten bekijken en in dit geval weegt het privacybelang imo zwaarder dan het behoud van de leesbaarheid van het topic. Het is niet een reluser die met een grote smoel vertrekt en eist dat al zijn posts verwijderd worden. Het is zover ik kan zien een doodnormale user die iets heeft gedaan dat achteraf niet heel slim was. We zijn daar wel vaker flexibel in.
Had niet anders verwachtquote:Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef Danny het volgende:
Ik heb de post verwijderd. We zijn hier erg terughoudend mee, maar vind wel dat we het per geval moeten bekijken en in dit geval weegt het privacybelang imo zwaarder dan het behoud van de leesbaarheid van het topic. Het is niet een reluser die met een grote smoel vertrekt en eist dat al zijn posts verwijderd worden. Het is zover ik kan zien een doodnormale user die iets heeft gedaan dat achteraf niet heel slim was. We zijn daar wel vaker flexibel in.
tof!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef Danny het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef easy-going het volgende:
[]
[..]
Haha, je weet wat je te doen staat Sorbootje.
Danny pijpen en het is opgelost!
(en laat mijn posts dan maar staan)
quote:
Zie je, dat werkt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |