Denk het niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan krijg je een heel erg voorspelbaar toernooi.
Ja maar het gaat toch niet veranderen. Punt is dat een affiche als Arsenal - Inter veel interessanter is dan bijv Celtic - Ajax (hoewel dat kampioenen zijn)quote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Denk het niet.
Vroeger bijvoorbeeld in het Europacup 1 toernooi kon je als gedoodverfde favoriet er zomaar uitvliegen tegen een kleine kutclub. Met het poulesysteem is alle fun er uitgehaald.
Uiteraard. Maar dan moet je ook alle keerzijden van het poulesysteem als een man nemen (elk jaar dezelfde clubs die overblijven, weinig tot geen verrassingen meer, rijken rijker, armen armer enz.)quote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja maar het gaat toch niet veranderen. Punt is dat een affiche als Arsenal - Inter veel interessanter is dan bijv Celtic - Ajax (hoewel dat kampioenen zijn)
Op den duur krijgen we gewoon een CL competitie met 20/24 sterkste ploegen uit Europa denk ik.
Arsenal-Inter is juist interessanter nu omdat die ploegen uit een land met geld komen, vroeger waren Celtic en Ajax ook europese topploegen omdat toen o.m. het prijzengeld gelijkmatiger verdeeld werd.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja maar het gaat toch niet veranderen. Punt is dat een affiche als Arsenal - Inter veel interessanter is dan bijv Celtic - Ajax (hoewel dat kampioenen zijn)
Op den duur krijgen we gewoon een CL competitie met 20/24 sterkste ploegen uit Europa denk ik.
Maar door het veranderen van de CL los je het probleem niet op. Het probleem zit in de nationale competities.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Arsenal-Inter is juist interessanter nu omdat die ploegen uit een land met geld komen, vroeger waren Celtic en Ajax ook europese topploegen omdat toen o.m. het prijzengeld gelijkmatiger verdeeld werd.
Nu heb je 10-14 ploegen ofzo die elk jaar CL overwinteren. CL wordt ook heel voorspelbaar met maar een paar ploegen die kunnen winnen.
Precies mijn punt. Het is nu ondenkbaar dat clubs als Steaua, Rode Ster Belgrado, Celtic en Ajax de CL winnen. Vroeger waren de topclubs verspreid over heel Eruopa.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Arsenal-Inter is juist interessanter nu omdat die ploegen uit een land met geld komen, vroeger waren Celtic en Ajax ook europese topploegen omdat toen o.m. het prijzengeld gelijkmatiger verdeeld werd.
Nu heb je 10-14 ploegen ofzo die elk jaar CL overwinteren. CL wordt ook heel voorspelbaar met maar een paar ploegen die kunnen winnen.
Ik denk net zo voorspelbaar als nu. Alleen is het dan een echte Champions Leugue. De kampioenen van de zwakkere competities kunnen zich meten met de kampioenen van de grote competities in plaats van tegen de nummer 4 van Spanje.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan krijg je een heel erg voorspelbaar toernooi.
Je zet Ajax erbij en PSV niet. Denk jij dat PSV de CL wel kan winnen?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Het is nu ondenkbaar dat clubs als Steaua, Rode Ster Belgrado, Celtic en Ajax de CL winnen. Vroeger waren de topclubs verspreid over heel Eruopa.
Hoezo ? Als je elk jaar 20-30 miljoen binnen krijgt aan prijzengeld jaar in jaar uit kan je de beste spelers kopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar door het veranderen van de CL los je het probleem niet op. Het probleem zit in de nationale competities.
Prima donna.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Mertens: 'Dit is het ergste veld waar ik ooit op heb gespeeld'
http://eredivisielive.nl/(...)op-heb-gespeeld.html
Ik wilde het doen, maar ik bedacht me dat ik in het PSV topic zat en ik wilde vriendelijk blijvenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je zet Ajax erbij en PSV niet. Denk jij dat PSV de CL wel kan winnen?
Wat een triest kereltje is het toch.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Mertens: 'Dit is het ergste veld waar ik ooit op heb gespeeld'
http://eredivisielive.nl/(...)op-heb-gespeeld.html
Onzin, zo'n veld moet gewoon afgekeurd worden man.. schandalig en onprofessioneel. Daarnaast mag hij wel zijn mening geven over dat kut veld.quote:
Prima donna.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin, zo'n veld moet gewoon afgekeurd worden man.. schandalig en onprofessioneel. Daarnaast mag hij wel zijn mening geven over dat kut veld.
Feit is dat er een Afrikaan op dat knollenveld stond die bij -2 jullie hele verdediging dolde. Het veld is geen excuus.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin, zo'n veld moet gewoon afgekeurd worden man.. schandalig en onprofessioneel. Daarnaast mag hij wel zijn mening geven over dat kut veld.
Nou ja, dat bedoel ik, laat maar gaan denk ik dan....quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik zat nog 2e ring ergens bovenaan ook
Fanatieke is bij mij ook weg hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik, laat maar gaan denk ik dan....
Ik ben ook gewoon veel minder fanatiek dan 10 jaar geleden, toen wilde ik echt iig élke thuiswedstrijd zien. Nu heb ik daar gewoon het geld niet voor (over) en de tijd vaak ook niet. Heb wel nog steeds een seizoenskaart (17e of 18e seizoen) maar ik sla ook veel makkelijker een wedstrijdje over als het even niet uitkomt (al doet dat altijd wel een beetje pijn).
Bottom line: een extra avondje PSV kost mij naar mijn zin gewoon teveel geld en tijd als het niet op een leuk podium tegen een grote tegenstander is.
Ach, dat mag hij best zeggen en het zal ook dicht bij de waarheid liggen. Het is alleen geen enkel excuus voor de collectieve wanprestatie.quote:
Wel nee, 30 miljoen is peanuts. PSV zal zón 100 miljoen per jaar erbij moeten hebben om met de subtop in Europa mee te kunnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef macca728 het volgende:
aar uit kan je de beste spelers kopen.
Alleen terugdenken aan de mooie momenten, doe ik ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fanatieke is bij mij ook weg hoor
Dit jaar ook geen seizoenskaart meer
Tot 3jaar terug ging ik alles thuis en uit en als ik nu terug ga rekenen wat dat mij allemaal gekost heeft dan ga ik huilen denk ik
Doe ik sowieso jaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen terugdenken aan de mooie momenten, doe ik ook.
Ik zie hem nergens het excuus maken dat het veld voor de verliespartij heeft gezorgd? Van hetzelfde team werd de afgelopen keer thuis verloren en da's een veld wat prijzen wint, dus niks excuus. Het lukte vandaag niet, mede door het knollenveld.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Feit is dat er een Afrikaan op dat knollenveld stond die bij -2 jullie hele verdediging dolde. Het veld is geen excuus.
quote:Narsingh uitgevallen met liesklachten
Luciano Narsingh viel in de tweede helft tegen AIK uit met liesklachten. 'Luciano gaf in de rust al aan dat hij liesklachten had,' zo gaf Dick Advocaat voor de camera van Eredivisie Live aan. 'Op een gegeven moment wilde ik geen risico meer met hem nemen. Ik ga er van uit dat hij zondag weer kan spelen.'
Ik moet het helaas doen met de halve finale tegen Milan. Thuis en uitquote:Op donderdag 8 november 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ik sowieso ja
Prijs mij nog altijd zeeeeeeer gelukkig dat ik bij de CL finale van 95 in Wenen was
Zelfs ik vond het toen zonde dat psv niet door gingquote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet het helaas doen met de halve finale tegen Milan. Thuis en uit
PSV had die finale 100% gewonnen. Eeuwig zonde.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs ik vond het toen zonde dat psv niet door ging
Mwah dat weet ik dan weer niet maar het is altijd mooi om een cl finale te halenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV had die finale 100% gewonnen. Eeuwig zonde.
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar ik heb een aantal interviews gelezen van spelers destijds (waaronder Lucius) die er heilig van overtuigt waren dat ze Liverpool hadden geklopt. Ik denk ook wel dat het er dik in had gezeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah dat weet ik dan weer niet maar het is altijd mooi om een cl finale te halen
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 08-11-2012 om 22:30:24Advocaat over mankementen van #PSV: "We hebben te veel brave jongens in de klas" Morgen alles in het #ED reageer retweet
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
OOOH OOOOH TEASERTJE!!twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 08-11-2012 om 22:30:24Advocaat over mankementen van #PSV: "We hebben te veel brave jongens in de klas" Morgen alles in het #ED reageer retweet
Dan hoef je niet te wachten tot morgenochtendquote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]Ben benieuwd morgenvroeg. Als er weer zo'n nietszeggend stukje tekst staat zeg ik die kutkrant op.
Woon jij daar dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, net terug van de wedstrijd. Ook weer zonde geweest, wat een zaadpot
Ik ben blij dat ik mijn tenen nog heb, zelfs met 2 paar sokken aan was het amper te houdenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Ze raken nu een voor een geblesseerd lijkt het wel.
Hoe dan ook, weer lekker dramatisch, en die Locadia zie ik het gewoon niet in.
Beter kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Eerste is waarquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Locadia viel goed inquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Locadia is een erg doelgerichte spits, type Huntelaar. Meevoetballen is niet zijn sterkste punt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Ik zie het er gewoon niet in, tegen VVV lekker lopen intikken maar dat had Zeefuik ook wel gedaan, ik vind hem niet snel reageren en scoort te moeizaam.quote:
Zie hierboven, natuurlijk een talent ik zeg niet dat het niet kan komen, maar voorlopig zie ik het niet en die wedstrijd tegen VVV vind ik niet iets waar je hem helemaal op kan beoordelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste is waar
tweede niet
Ben ik niet mee eens zie dus hierbovenquote:
Klopt, maar voorlopig scoort hij te moeizaam, op die wedstrijd tegen VVV na dan uiteraard.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Locadia is een erg doelgerichte spits, type Huntelaar. Meevoetballen is niet zijn sterkste punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |