Ja maar waar is die op gebaseerd?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn mening. Kampioen worden et het hen van de CL is dit seizoen veel belangrijker.
Je hebt het trollen niet in de vingers.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Je had van tevoren al kunnen weten dat ze dit zouden roepen bij een slecht resultaat.
Neemt niet weg dat er met de EL niks te winnen valt, tenzij je de EL dus wint. En vooral in deze tijden dat PSV genoodzaakt is om de CL te halen kan je beter dus op de competitie richten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is ook een slappe opmerking want kampioenschap is alles behalve zeker
Beetje zwaktebod om zoiets te roepen
financieel ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar waar is die op gebaseerd?
Ja dat je fan bent, dat snap ik
Maar het is erg vroeg om zoiets te roepen toch?
ja maar achteraf dat gaan roepen is een zwaktebodquote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er met de EL niks te winnen valt, tenzij je de EL dus wint. En vooral in deze tijden dat PSV genoodzaakt is om de CL te halen kan je beter dus op de competitie richten.
Kampioenschap is dus inderdaad alles behalve zeker, met EL winnen nog minder.
quote:
Ofc. Maar daarom riep ik het ook al van tevorenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar achteraf dat gaan roepen is een zwaktebod
Men roept het al langer. Sinds die voorronde wedstrijd in Siberie was voor veel mensen de maat vol. Geen EL meer, als het even kan. Er lijkt te veel door te gaan verloren.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Roep het altijd af voor het seizoen..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel die EL is natuurlijk gewoon nonsens met poulewedstrijdenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Men roept het al langer. Sinds die voorronde wedstrijd in Siberie was voor veel mensen de maat vol. Geen EL meer, als het even kan. Er lijkt te veel door te gaan verloren.
kampioenschap is alles behalve een zekerheidje, maar slechte wedstrijden met geblesseerden worden gewonnen, en punten pakken is essentieel, al 6 wedstrijden op rij gewonnen ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat het meer oplevert maar dat was mijn punt niet
Waar op baseer jij dat je kampioen wordt?
Het spel is niet om aan te zien(ookal winnen ze nog wel)
Net zo slecht als alle andere wedstrijden op die tegen Heracles na.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Devv het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde Narsingh?
Gewoon kijken, dan weet je tquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Devv het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde Narsingh?
Dat zou het aantrekkelijker maken, zeker. Maar op deze manier is het voor de meeste mensen geen optie, als het aan hen zou liggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel die EL is natuurlijk gewoon nonsens met poulewedstrijden
Gewoon weer terug naar knockout wedstrijden vanaf het begin en meer geld erin pompen
Ja oke, maar hoelang blijft PSV dit volhouden?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
kampioenschap is alles behalve een zekerheidje, maar slechte wedstrijden met geblesseerden worden gewonnen, en punten pakken is essentieel, al 6 wedstrijden op rij gewonnen ofzo
Mwah als supporter is het ook niet veel aan natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou het aantrekkelijker maken, zeker. Maar op deze manier is het voor de meeste mensen geen optie, als het aan hen zou liggen.
van Bommel komt terug, scheelt alweer ietsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoelang blijft PSV dit volhouden?
het zou echt knap zijn als ze het einde halen met baggerspel maar toch winnen
Ik vind het niet raar dat het stadion zo leeg isquote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah als supporter is het ook niet veel aan natuurlijk
Ik ben dan ook niet altijd heen gegaan wanneer Ajax in de El speelde
En Heracles de slechtste wedstrijd van het seizoen, dat ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Bommel komt terug, scheelt alweer iets
En je wilt niet weten hoeveel mensen dachten dat Heracles wel ff PSV op de pijbank zou gaan leggen. Maar die wedstrijd speelde PSV wel met bezieling en inzet.
Als van Bommel terug is, en Lens weer fit, dat voetbalt het ook weer makkelijker
Ik denk dat ik als enige gewoon er van overtuigd was dat psv zou gaan winnen van heracles danquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Bommel komt terug, scheelt alweer iets
En je wilt niet weten hoeveel mensen dachten dat Heracles wel ff PSV op de pijbank zou gaan leggen. Maar die wedstrijd speelde PSV wel met bezieling en inzet.
Als van Bommel terug is, en Lens weer fit, dat voetbalt het ook weer makkelijker
passepartout voor 3 wedstrijden EL 50 Euro ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat het stadion zo leeg iswordt alleen maar erger. Kut tegenstanders, bedroevend slecht spel en dure kaartjes.
Ik had 4-1 van te voren voorspeld dus zijn we met zijn 2en.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als enige gewoon er van overtuigd was dat psv zou gaan winnen van heracles dan
Dit is het hem dus ookquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat het stadion zo leeg iswordt alleen maar erger. Kut tegenstanders, bedroevend slecht spel en dure kaartjes.
Dwing je ook af, of is elke wedstrijd die PSV goed speelt, goed omdat de tegenstander slecht is???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Heracles de slechtste wedstrijd van het seizoen, dat ook.
Was bij Ajax ook maar 125euro voor passepartout maar ik was telaat met kaarten en mag nu fijn 80euro per kaartje gaan lappenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
passepartout voor 3 wedstrijden EL 50 Euro ofzo?
Heracles kwam met 3 verdedigers, dat is ten eerste belachelijk mooi om als coach zo te willen voetballen. Dan zijn er 2 opties, of je gaat geweldig stunten, of je gaat er HARD af. PSV was nalatig dus ging Heracles redelijk gespaard naar huis.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dwing je ook af, of is elke wedstrijd die PSV goed speelt, goed omdat de tegenstander slecht is???
Ik geef ook toe dat ik niet zo makkelijk naar EL wedstrijden ga als naar CL wedstrijden. Dit heeft niet eens zozeer met de wedstrijden te maken, maar vooral met de prijs.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah als supporter is het ook niet veel aan natuurlijk
Ik ben dan ook niet altijd heen gegaan wanneer Ajax in de El speelde
Was het een CL wedstrijd dan had het wel vol gezeten, dat is wel weer apart tochquote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat ik niet zo makkelijk naar EL wedstrijden ga als naar CL wedstrijden. Dit heeft niet eens zozeer met de wedstrijden te maken, maar vooral met de prijs.
PSV-AIK kost gewoon 40¤ voor een kaartje.Maak het 30 euro goedkoper en het is gewoon uitverkocht.
Ik betaal liever 40¤ voor een aansprekende tegenstander, een aansprekend toernooi met aansprekende prijzen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was het een CL wedstrijd dan had het wel vol gezeten, dat is wel weer apart toch
3 wedstrijden voor 50 Euro,quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat ik niet zo makkelijk naar EL wedstrijden ga als naar CL wedstrijden. Dit heeft niet eens zozeer met de wedstrijden te maken, maar vooral met de prijs.
PSV-AIK kost gewoon 40¤ voor een kaartje.Maak het 20-30 euro goedkoper en het is gewoon uitverkocht.
Ja maar wat ik bedoel is dat wanneer het een cl wedstrijd was geweest tegen Aik Solna dat je dan wel 40euro lapt.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik betaal liever 40¤ voor een aansprekende tegenstander, een aansprekend toernooi met aansprekende prijzen.
Misschien apart, maar toch ook weer niet. Je ziet het bij elke club toch weer.
Heb je wel een punt, tegenstander is niet boeiend, maar het feit dat je op het hoogste podium speelt, en voor de knaken voetbalt wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik bedoel is dat wanneer het een cl wedstrijd was geweest tegen Aik Solna dat je dan wel 40euro lapt.
Ik ben paar jaar terug in de EL niet naar Juve thuis geweest omdat het 50euro zou moeten kosten maar ben vorig jaar wel naar Zagreb thuis geweest a 70euro
Toen PSV een keer voor de voorronde helemaal naar een voorportaal van Mongolië moest koste die reis en alles eromheen idd meer dan het op zou leveren voor een overwinning. Alles bij elkaar zal PSV best wat verdienen op deelname maar het wordt pas significant als je (erg) ver komt. En dan nog ben je beter af als je je plaatst voor de CL en er met 4 punten in de eerste ronde uitvliegtquote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Devv het volgende:
Ik vraag mij af of clubs niet meer geld kwijt zijn aan het faciliteren van de spelers en technische staf dan dat ze verdienen aan dit niemendalletje.
Eens. Het rare is dat er eigenlijk niemand aanspraak maakt op de titel. Twente, Feyenoord en ajax zijn evengoed dramatisch bezig. Vitesse is op dit moment gewoon een hele gevaarlijke outsider.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heracles kwam met 3 verdedigers, dat is ten eerste belachelijk mooi om als coach zo te willen voetballen. Dan zijn er 2 opties, of je gaat geweldig stunten, of je gaat er HARD af. PSV was nalatig dus ging Heracles redelijk gespaard naar huis.
Hele entourage eromheen is al veel mooier in de CL natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je wel een punt, tegenstander is niet boeiend, maar het feit dat je op het hoogste podium speelt, en voor de knaken voetbalt wel.
70 eu zou ik alleen neerleggen voor een duel tegen Barca oid. Maar dit EL-podium is mij eigenlijk mijn tijd niet eens waard, laat staan m'n geldquote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik bedoel is dat wanneer het een cl wedstrijd was geweest tegen Aik Solna dat je dan wel 40euro lapt.
Ik ben paar jaar terug in de EL niet naar Juve thuis geweest omdat het 50euro zou moeten kosten maar ben vorig jaar wel naar Zagreb thuis geweest a 70euro
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik zat nog 2e ring ergens bovenaan ookquote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
70 eu zou ik alleen neerleggen voor een duel tegen Barca oid. Maar dit EL-podium is mij eigenlijk mijn tijd niet eens waard, laat staan m'n geld
Zoals tja77 al aangaf netquote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Dat klopt ja
![]()
Maar dat komt ook weer doordat het toernooi en de prijzen meer aanspreken. Denk ik
Maar wat doe je eraan? 48 ploegen waarvan er misschien 5-6 interessant zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hele entourage eromheen is al veel mooier in de CL natuurlijk
EL is gewoon echt het lelijke broertje geworden
Gewoon knockout alleen doenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat doe je eraan? 48 ploegen waarvan er misschien 5-6 interessant zijn?
Doe gewoon 4 pouletjes van 4 ofzo. En een extra voorronde om je ervoor te plaatsen. Pomp het prijzengeld dat je nu aan die 48 ploegen kwijt bent, in die 16 ploegen. 2 Poulewinnaars gaan door, met 8 nummers 3 CL, en dan zit je al in de 1/8 finale
Alleen knock-out, nummers 3 van de CL hebben dikke pech en zijn ook uitgeschakeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doe gewoon 4 pouletjes van 4 ofzo. En een extra voorronde om je ervoor te plaatsen. Pomp het prijzengeld dat je nu aan die 48 ploegen kwijt bent, in die 16 ploegen. 2 Poulewinnaars gaan door, met 8 nummers 3 CL, en dan zit je al in de 1/8 finale
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met leuke ploegen wel, en een leuke prijzenpot. Zie je bij de CL ook. Alleen daar zijn het 32 teams. EL kan dat ook met 16 teams.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon knockout alleen doen
Poulewedstrijden zijn gewoon niet interessant genoeg
Gewoon Europa Cup 1 voor landskampioenen. Europa Cup 2 voor bekerwinnaars. En Europa Cup 3 voor de nummer 3 t/m 5.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De naam van 'Europa League' terugveranderen naar 'Europa Cup' is misschien al een begin. En dan als 2e punt de geldprijzen veranderen.
[..]
Dan krijg je een heel erg voorspelbaar toernooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon Europa Cup 1 voor landskampioenen. Europa Cup 2 voor bekerwinnaars. En Europa Cup 3 voor de nummer 3 t/m 5.
Het poules halveren van 12 naar 6 zou inderdaad veel schelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef tja77 het volgende:
Anzhi, Atletico, Fenerbahce, PSV, Twente, Liverpool, Stuttgart, Napoli, Sporting Portugal, Leverkusen, Spurs, enz.
Kun je best wel een paar leuke poules van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |