Ja maar waar is die op gebaseerd?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn mening. Kampioen worden et het hen van de CL is dit seizoen veel belangrijker.
Je hebt het trollen niet in de vingers.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Je had van tevoren al kunnen weten dat ze dit zouden roepen bij een slecht resultaat.
Neemt niet weg dat er met de EL niks te winnen valt, tenzij je de EL dus wint. En vooral in deze tijden dat PSV genoodzaakt is om de CL te halen kan je beter dus op de competitie richten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is ook een slappe opmerking want kampioenschap is alles behalve zeker
Beetje zwaktebod om zoiets te roepen
financieel ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar waar is die op gebaseerd?
Ja dat je fan bent, dat snap ik
Maar het is erg vroeg om zoiets te roepen toch?
ja maar achteraf dat gaan roepen is een zwaktebodquote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er met de EL niks te winnen valt, tenzij je de EL dus wint. En vooral in deze tijden dat PSV genoodzaakt is om de CL te halen kan je beter dus op de competitie richten.
Kampioenschap is dus inderdaad alles behalve zeker, met EL winnen nog minder.
quote:
Ofc. Maar daarom riep ik het ook al van tevorenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar achteraf dat gaan roepen is een zwaktebod
Men roept het al langer. Sinds die voorronde wedstrijd in Siberie was voor veel mensen de maat vol. Geen EL meer, als het even kan. Er lijkt te veel door te gaan verloren.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Roep het altijd af voor het seizoen..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel die EL is natuurlijk gewoon nonsens met poulewedstrijdenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Men roept het al langer. Sinds die voorronde wedstrijd in Siberie was voor veel mensen de maat vol. Geen EL meer, als het even kan. Er lijkt te veel door te gaan verloren.
kampioenschap is alles behalve een zekerheidje, maar slechte wedstrijden met geblesseerden worden gewonnen, en punten pakken is essentieel, al 6 wedstrijden op rij gewonnen ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ik snap dat het meer oplevert maar dat was mijn punt niet
Waar op baseer jij dat je kampioen wordt?
Het spel is niet om aan te zien(ookal winnen ze nog wel)
Net zo slecht als alle andere wedstrijden op die tegen Heracles na.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Devv het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde Narsingh?
Gewoon kijken, dan weet je tquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Devv het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde Narsingh?
Dat zou het aantrekkelijker maken, zeker. Maar op deze manier is het voor de meeste mensen geen optie, als het aan hen zou liggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel die EL is natuurlijk gewoon nonsens met poulewedstrijden
Gewoon weer terug naar knockout wedstrijden vanaf het begin en meer geld erin pompen
Ja oke, maar hoelang blijft PSV dit volhouden?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
kampioenschap is alles behalve een zekerheidje, maar slechte wedstrijden met geblesseerden worden gewonnen, en punten pakken is essentieel, al 6 wedstrijden op rij gewonnen ofzo
Mwah als supporter is het ook niet veel aan natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou het aantrekkelijker maken, zeker. Maar op deze manier is het voor de meeste mensen geen optie, als het aan hen zou liggen.
van Bommel komt terug, scheelt alweer ietsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoelang blijft PSV dit volhouden?
het zou echt knap zijn als ze het einde halen met baggerspel maar toch winnen
Ik vind het niet raar dat het stadion zo leeg isquote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah als supporter is het ook niet veel aan natuurlijk
Ik ben dan ook niet altijd heen gegaan wanneer Ajax in de El speelde
En Heracles de slechtste wedstrijd van het seizoen, dat ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Bommel komt terug, scheelt alweer iets
En je wilt niet weten hoeveel mensen dachten dat Heracles wel ff PSV op de pijbank zou gaan leggen. Maar die wedstrijd speelde PSV wel met bezieling en inzet.
Als van Bommel terug is, en Lens weer fit, dat voetbalt het ook weer makkelijker
Ik denk dat ik als enige gewoon er van overtuigd was dat psv zou gaan winnen van heracles danquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Bommel komt terug, scheelt alweer iets
En je wilt niet weten hoeveel mensen dachten dat Heracles wel ff PSV op de pijbank zou gaan leggen. Maar die wedstrijd speelde PSV wel met bezieling en inzet.
Als van Bommel terug is, en Lens weer fit, dat voetbalt het ook weer makkelijker
passepartout voor 3 wedstrijden EL 50 Euro ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat het stadion zo leeg iswordt alleen maar erger. Kut tegenstanders, bedroevend slecht spel en dure kaartjes.
Ik had 4-1 van te voren voorspeld dus zijn we met zijn 2en.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als enige gewoon er van overtuigd was dat psv zou gaan winnen van heracles dan
Dit is het hem dus ookquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat het stadion zo leeg iswordt alleen maar erger. Kut tegenstanders, bedroevend slecht spel en dure kaartjes.
Dwing je ook af, of is elke wedstrijd die PSV goed speelt, goed omdat de tegenstander slecht is???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Heracles de slechtste wedstrijd van het seizoen, dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |