Brands heeft in het verleden verschillende spelers van Ajax gepolst, ik denk dat ze dus gewoon schijt hebben aan dat agreement. Terecht.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De gentlemen's agreement is dus compleet van tafel? Ajax, Feyenoord en PSV zouden onderling geen spelers bij elkaar weghalen.
Bedankt Brands dan maar zoals Jordiii al aangeeftquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De gentlemen's agreement is dus compleet van tafel? Ajax, Feyenoord en PSV zouden onderling geen spelers bij elkaar weghalen.
quote:Marcel Brands is niet blij met Ajax. De Amsterdammers hebben onlangs een talentvolle speler (Mink Peeters) uit de C-jeugd van de Eindhovense club heeft verleid tot een overstap naar de Nederlandse hoofdstad, terwijl de topclubs onderling hebben afgesproken geen jeugdspelers van elkaar te zullen halen. "Het gentleman’s agreement tussen de topclubs is nu blijkbaar van tafel", zegt Brands.
Peeters werd in november al benaderd door Ajax. "Vanuit de jeugdopleiding van Ajax heb ik officieel niets gehoord, maar ik heb begrepen dat dat menneke naar Ajax gaat", zegt Brands in De Telegraaf. "Dit maak ik voor het eerst mee. Ik vind de gang van zaken een beetje vreemd en het zou best eens kunnen dat het hek nu van de dam is."
Ajax heeft bij AZ ook al een veertienjarige spits weggehaald voor 52.000 euro. Toptalent Ezra Walian speelt momenteel in de C1 van AZ, maar verkast na vier jaar naar Amsterdam. Ajax heeft verder interesse in jeugdspelers van PSV, Utrecht, Sparta en nog meer van AZ. PSV heeft zelf overigens ook een handvol Spartanen in het vizier.
Peeters is gewoon hun eigen schuld, ze wilden perse dat hij in Eindhoven naar school zou gaan en daar in een gastgezin zou gaan of dat zijn ouders zouden verhuizen.quote:
Ah oké. Het complete verhaal staat er inderdaad niet bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Peeters is gewoon hun eigen schuld, ze wilden perse dat hij in Eindhoven naar school zou gaan en daar in een gastgezin zou gaan of dat zijn ouders zouden verhuizen.
Dat wou hij niet dus wou hij weg, Ajax bood hem aan om hem elke dag op te halen met een busje dus dat was snel geregeld.
Tja, Ajax ziet in dat het met de eigen talentjes niet zo wil vlotten...... en de Denen-pot is ook leeg kennelijk....quote:
Helderziende man hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dadelijk gaat ie nog naar Ajax
Als we EL uit zouden vliegen zou ik niet gaan huilen eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen geen Strootman. Leuk. al de beste spelers geblesseerd (Met Mertens)
Nee. Beter kampioen worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als we EL uit zouden vliegen zou ik niet gaan huilen eigenlijk
wat zou daar de reden achter zijn. die vorige vond ik wel logisch, maar wat zou Ajax nu bieden dat PSV niet biedt. Veel geld?quote:
quote:
quote:PSV A1 verliest met 2-0 bij Aston Villa
PSV A1 heeft in de strijd om de NextGen Series uit bij Aston Villa met 2-0 verloren. In een spannende wedstrijd trok de ploeg van Phillip Cocu uiteindelijk aan het kortste eind. Bazoer ontbrak vanwege zijn trip naar Manchester afgelopen weekend. PSV A1 staat nu derde in de poule achter Sporting Lissabon en Aston Villa.
Opstelling PSV: Bertrams, Brenet, Koch, Hendrix, Heesakkers, Horsten, Overbeek, Mahmoed, Alberto, Vloet, Bakkali.
Wat een lachertje inderdaad.quote:
Ja en hebben ze van Rhijn, Arica, Denswil en Lukoki geprobeerd naar PSV te halen. Zeefuik gebeld en zijn vader ingepakt voor een overgang naar PSV als reactie op het Peeters verhaal. Che Nunnely thuis opgezocht nadat hij al zijn ja woord aan Ajax had gegeven en later nog meegenomen naar de Herdgang.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax is trouwens met recht wel redelijk pissed. Wat de ajacieden hierboven beweren dat het gentleman agreement door Brands is geschonden zit een kern van waarheid in. Zo heeft PSV blijkbaar Berghuis en Van de Moot gehaald terwijl beiden al een mondeling akkoord met Ajax hadden.
Maar zo was PSV pissed over Van den Boomen. Ook goed te begrijpen.
Is toch ook meer dan normaal. Je vergeet er ook nog wel een paar. Jij bent zo goed ingevoerd, dan weet je waarschijnlijk dat Ajax dit bij een aantal jeugdspelertjes van PSV ook heeft gedaan. En dat ze dat beiden bij Feyenoord ook doen. Tot op heden met 0 succes overigens.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en hebben ze van Rhijn, Arica, Denswil en Lukoki geprobeerd naar PSV te halen. Zeefuik gebeld en zijn vader ingepakt voor een overgang naar PSV als reactie op het Peeters verhaal. Che Nunnely thuis opgezocht nadat hij al zijn ja woord aan Ajax had gegeven en later nog meegenomen naar de Herdgang.
Ik ben benieuwd of Brands deze week nog huilend ergens in de krant staat, niet dat ik verwacht dat Bazoer naar Ajax gaat maar ze zullen overal wel bang voor zijn nu.
Nostalgie man. Is toch ook eeuwig zonde dat de Kuip afgebroken wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat AIK pas volgend jaar een nieuw stadion heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arena 2.0??quote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof je er heen gaatquote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof dat wat uitmaakt, zelfs met davy komt dat stadion nooit volquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, zelfs met davy komt die stadion nooit vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |