En Duke Nukem 3D is nu zelfs helemaal gratis (tot morgen nog)quote:Op donderdag 13 december 2012 13:48 schreef mschol het volgende:
gog.com heeft trouwens een flinke sale op het moment van diverse oude games
voor de komende 2 uur nog een zooi bullfrog spellen in de aanbieding
een oja forumquote:
Alleen jammer dat de DOS-port echt _volkomen kut_ speelt ivm de Arcade versie. De laatste kan ik met een klein beetje geluk aan mn zijde met 1 credit uitspelen; iets wat ik met de DOS-port gerust kan vergeten met die absurd grote hit-box van mn dino.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Jamievs het volgende:
Heb deze nog niet voorbij zien komen, nog steeds leuk om te spelen:
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Al ben ik opgegroeid met de DOS-versie, de Arcade-versie is gewoon zo veel beter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:43 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de DOS-port echt _volkomen kut_ speelt ivm de Arcade versie. De laatste kan ik met een klein beetje geluk aan mn zijde met 1 credit uitspelen; iets wat ik met de DOS-port gerust kan vergeten met die absurd grote hit-box van mn dino.
vroeger had je ook veel minder prikkels dan nu. Alles ging langzamer dus moest je wel langer doen met een game.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:56 schreef huggiebear het volgende:
Vroeger toen spelletjes nog leuk en magisch waren
Met 1 spelletje deed je maanden, je kende alle hoekjes en gaatjes, geheimen en bugs....
Nu hebben kinderen de pads, telefoons etc waar tientallen spellen op staan. Deze spelen ze 5 minuten per keer en hoppa, de volgende gaat alweer aan...waar is de goede oude tijd gebleven
Ik maakte een standpunt, ik was niet op zoek naar het hoe en waarom iets toen zo gebeurde....quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:05 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vroeger had je ook veel minder prikkels dan nu. Alles ging langzamer dus moest je wel langer doen met een game.
Content is ook veel makkelijker binnen te halen: vroeger moest je nog naar de winkel lopen, tegenwoordig kan je het legaal downloaden en heb je het een uur later binnenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:05 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vroeger had je ook veel minder prikkels dan nu. Alles ging langzamer dus moest je wel langer doen met een game.
je zit op een forum. Klaag je nu echt over een reply?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:08 schreef huggiebear het volgende:
[..]
Ik maakte een standpunt, ik was niet op zoek naar het hoe en waarom iets toen zo gebeurde....
Geen klacht, meer een opmerking.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je zit op een forum. Klaag je nu echt over een reply?
okquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:12 schreef huggiebear het volgende:
[..]
Geen klacht, meer een opmerking.
Ook een PG-liefhebber?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef Iwanius het volgende:
Mag ik u dank zeggen voor die links TimMer1981?
Bij deze!![]()
(oude herinneringen van weleer komen terug.)
Zo ging dat jaquote:Op zondag 30 december 2012 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
ja lekker, was je een eind maar schoot je perongeluk op die kisten met explosieven omdat er net nog een Duitser voor stond
Shit zeg, dat is wel érg droog spelenquote:Op zondag 30 december 2012 16:24 schreef CafeRoker het volgende:
Oja. Wie kent deze nog?
[ afbeelding ]
The Eagles Nest?quote:Op zondag 30 december 2012 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
ja lekker, was je een eind maar schoot je perongeluk op die kisten met explosieven omdat er net nog een Duitser voor stond
Ik was in die tijd (1990) ruim 7 jaar oud!quote:Op maandag 31 december 2012 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Sokoban werd al snel frustrerend moeilijk inderdaad. Echt alle stappen moesten exact juist gedaan worden, anders was het level al niet meer te voltooien.
OOOOOOOH, mijn alltime favo pinball-spel... is het gelukt die aan de gang te krijgen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
Ik vergeet een hele mooi: Psycho pinball, van codemasters. De hele familie streed vroeger om de highscores. Vooral de 'psycho' kast, waarbij je via gangen in andere kasten kon komen was geweldig!
Heb deze nooit werkend kunnen krijgen met doxbox, degene die dit wel lukt krijgt serieus geld voor die informatie
http://www.abandonia.com/en/games/1038/Psycho+Pinball.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je blijkbaar ook op de sega mega drive, zou er bijna 1 kopen
Yup! Het was alleen niet zo als vroegerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
OOOOOOOH, mijn alltime favo pinball-spel... is het gelukt die aan de gang te krijgen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
OOOOOOOH, mijn alltime favo pinball-spel... is het gelukt die aan de gang te krijgen?
Verder:
Wolfenstein 3D, Doom, Stunt Island, Keen, X-Wing, TIE Fighter, alle LucasArts adventures, Carmageddon, Lost Vikings, Descent en nog veel meer, Lemmings...
En hele fucking Nibbles-wedstrijden met mijn vrienden
V.
Allemaal vette spellen inderdaad.quote:
Geinig spel inderdaad, maar nog mooier:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
Met dit spel heb ik ook veel lol gehad, eerst alle levels bij langs, en dan uitleven in de sandbox mode.
Tim Incredible Machine
[ afbeelding ]
Geweldig spel inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
Met dit spel heb ik ook veel lol gehad, eerst alle levels bij langs, en dan uitleven in de sandbox mode.
Tim Incredible Machine
[ afbeelding ]
Klopt, alleen wel jammer dat die geen sandboxe mode heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geweldig spel inderdaad.
Voor de liefhebbers is nu ook een spel van dit type op tablets en smartphones: Amazing Alex
En dat post je hier, want...? Dit topic gaat over DOS-games.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders:
Kennen wij hem al?
Het idee is inderdaad ongeveer het zelfde, maar het haalt het bij lange na niet bij TiM.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geweldig spel inderdaad.
Voor de liefhebbers is nu ook een spel van dit type op tablets en smartphones: Amazing Alex
En wat heeft deze verzamelaar aan hoeveelheid?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 04:03 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En dat post je hier, want...? Dit topic gaat over DOS-games.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |