The Eagles Nest?quote:Op zondag 30 december 2012 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
ja lekker, was je een eind maar schoot je perongeluk op die kisten met explosieven omdat er net nog een Duitser voor stond
Ik was in die tijd (1990) ruim 7 jaar oud!quote:Op maandag 31 december 2012 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Sokoban werd al snel frustrerend moeilijk inderdaad. Echt alle stappen moesten exact juist gedaan worden, anders was het level al niet meer te voltooien.
OOOOOOOH, mijn alltime favo pinball-spel... is het gelukt die aan de gang te krijgen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
Ik vergeet een hele mooi: Psycho pinball, van codemasters. De hele familie streed vroeger om de highscores. Vooral de 'psycho' kast, waarbij je via gangen in andere kasten kon komen was geweldig!
Heb deze nooit werkend kunnen krijgen met doxbox, degene die dit wel lukt krijgt serieus geld voor die informatie
http://www.abandonia.com/en/games/1038/Psycho+Pinball.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je blijkbaar ook op de sega mega drive, zou er bijna 1 kopen
Yup! Het was alleen niet zo als vroegerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
OOOOOOOH, mijn alltime favo pinball-spel... is het gelukt die aan de gang te krijgen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
OOOOOOOH, mijn alltime favo pinball-spel... is het gelukt die aan de gang te krijgen?
Verder:
Wolfenstein 3D, Doom, Stunt Island, Keen, X-Wing, TIE Fighter, alle LucasArts adventures, Carmageddon, Lost Vikings, Descent en nog veel meer, Lemmings...
En hele fucking Nibbles-wedstrijden met mijn vrienden
V.
Allemaal vette spellen inderdaad.quote:
Geinig spel inderdaad, maar nog mooier:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
Met dit spel heb ik ook veel lol gehad, eerst alle levels bij langs, en dan uitleven in de sandbox mode.
Tim Incredible Machine
[ afbeelding ]
Geweldig spel inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
Met dit spel heb ik ook veel lol gehad, eerst alle levels bij langs, en dan uitleven in de sandbox mode.
Tim Incredible Machine
[ afbeelding ]
Klopt, alleen wel jammer dat die geen sandboxe mode heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geweldig spel inderdaad.
Voor de liefhebbers is nu ook een spel van dit type op tablets en smartphones: Amazing Alex
En dat post je hier, want...? Dit topic gaat over DOS-games.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders:
Kennen wij hem al?
Het idee is inderdaad ongeveer het zelfde, maar het haalt het bij lange na niet bij TiM.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geweldig spel inderdaad.
Voor de liefhebbers is nu ook een spel van dit type op tablets en smartphones: Amazing Alex
En wat heeft deze verzamelaar aan hoeveelheid?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 04:03 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En dat post je hier, want...? Dit topic gaat over DOS-games.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |