Hij werkt! Nostalgie overmant me!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Als dat met DOSBOX versie 0.58 was, dan klopt dat, het wordt wel ondersteund in latere versies.
http://www.dosbox.com/comp_list.php?showID=1720&letter=P
Idem hier, alleen speelde ik meestal Atreides. Ordos en Harkonnen ook wel gespeeld, maar minder.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hier dan veel Dune II gespeeld.
Puur briljant, die game definieerde echt een compleet nieuw genre.
Ik speelde uiteraard altijd met de evil Harkonnen
[ afbeelding ]
Ben ook niet zo'n gamer meer; eens in de zoveel maanden pak ik er nog weleens eentje mee en die speel ik dan wel helemaal uit. Maar dit wordt inderdaad legendarisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
!!!! Holy shit, al jaaaaaren niet gegamed maar hiervoor zou ik een uitzondering maken
Is ook wat nieuwer dus zal wat minder vaak gespeeld zijn door de echte oude garde.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is die full-screen, maar nog steeds 800x600.
Was het 1e wat ik probeerde
Wat ik trouwens nog niet heb gezien is Dungeon Keeper:
[ afbeelding ]
Dungeon Keeper! By far mijn favo PC game ever.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is die full-screen, maar nog steeds 800x600.
Was het 1e wat ik probeerde
Wat ik trouwens nog niet heb gezien is Dungeon Keeper:
[ afbeelding ]
dune2k was zoveel beter. Al was het alleen maar de multiple unit selection.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Idem hier, alleen speelde ik meestal Atreides. Ordos en Harkonnen ook wel gespeeld, maar minder.
Dune 2000 was trouwens ook vet.
Ik was ff vergeten dat de sound tracks die erbij zaten, ook zo geweldig waren, hier kun je ze horen:quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dune2k was zoveel beter. Al was het alleen maar de multiple unit selection.
Qua playability zeker inderdaad, maar qua nostalgie blijft Dune 2 koning.quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dune2k was zoveel beter. Al was het alleen maar de multiple unit selection.
Tsja, misschien, maar het is voor mij onspeelbaar geworden nu ik beter weetquote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Qua playability zeker inderdaad, maar qua nostalgie blijft Dune 2 koning.
quote:Op maandag 12 november 2012 10:08 schreef lipjes het volgende:
Gisteren theme hospital aan het spelen geweest, game saved, later weer verder.
Hmm, opnieuw beginnen, achja.
Weer doorspelen, 4 levels verder, weer saven, sluit em af.
Savegame weer kwijt, wel godver!
Check de map, alleen lezen
Erge is nog, dat dit niet de 1e game is waarbij ik dit hebquote:Op maandag 12 november 2012 10:44 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een nadeel; in die tijd hadden ze niet zoveel foutmeldingen
Haast wel hequote:Op maandag 12 november 2012 10:49 schreef Tijn het volgende:
Ik zou een toffe bat-file schrijven om alle mappen schrijfbaar te maken zodat je dit in de toekomst niet meer hebt
Ik denk dat dit wel aardig moet werken:quote:Op maandag 12 november 2012 10:49 schreef Tijn het volgende:
Ik zou een toffe bat-file schrijven om alle mappen schrijfbaar te maken zodat je dit in de toekomst niet meer hebt
| 1 | attrib -r *.* /S /D |
Standaard is er niet zoveel mis mee toch?quote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef mschol het volgende:
alleen nog even kijken hoe ik dosbox het beste kan inrichten..
Lemmings was echt epic, weken mee versletenquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:08 schreef sararaats het volgende:
Lemmings![]()
Ik speelde vooral Oh No More Lemmings op de Amiga voor die het loodje legde
maar helaas hij bleef?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:01 schreef JohnB52 het volgende:
Vroeger speelde ik in de auto altijd op deze:
http://vernieuwd.marktpla(...)40d2&previousPage=lr
Totdat mn kleine broertje dat ding sloopte....
Ik was ECHT boos toen! Had t van Sinterklaas gehad. En natuurlijk mn broertje verteld dat ie in de zak ging naar Spanje...
doel meer op het hebben van een standaard C: (in dosbox), standaard een CD rom gemount hebben, en meer van dat soort dingen, dat ik gelijk kan gamen als ik dat wil..quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Standaard is er niet zoveel mis mee toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |