Levert een NES nog wat op dan tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Maar nee hij gaat niet weg, net als dat ik nog een nes heb met 20 games
Goedwerkend met de juiste games en randapparatuur kan die nog wel wat opleveren ja voor een collectorquote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Levert een NES nog wat op dan tegenwoordig?
Was te doen hoor, ik kreeg het zelfs voor elkaar om op een vliegdekschip te landen. Prachtig spel voor die tijd.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is me nog nooit gelukt te landen.
Het is maar net wat de gek ervoor geeft. Ik zou er niet meer dan 10 á 20 euro voor geven maar sommige mensen willen er zelfs wel 50 of 100 euro voor betalenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Levert een NES nog wat op dan tegenwoordig?
Ik denk dat jij op de verkeerde site gezeten hebt. Dosbox is compleet gratisquote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef Individual het volgende:
Die dosbox wilde mijn credit card dus dat is hem niet, maar hier kan het zonder die onzin: http://www.ssega.com/game.php?id=1347
Ik zie daar het nut niet van he.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef EDMAN- het volgende:
Stond er één voor 175 euro(wel 'in verpakking, nooit gebruikt')
Hij werkt! Nostalgie overmant me!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Als dat met DOSBOX versie 0.58 was, dan klopt dat, het wordt wel ondersteund in latere versies.
http://www.dosbox.com/comp_list.php?showID=1720&letter=P
Idem hier, alleen speelde ik meestal Atreides. Ordos en Harkonnen ook wel gespeeld, maar minder.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hier dan veel Dune II gespeeld.
Puur briljant, die game definieerde echt een compleet nieuw genre.
Ik speelde uiteraard altijd met de evil Harkonnen
[ afbeelding ]
Ben ook niet zo'n gamer meer; eens in de zoveel maanden pak ik er nog weleens eentje mee en die speel ik dan wel helemaal uit. Maar dit wordt inderdaad legendarisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
!!!! Holy shit, al jaaaaaren niet gegamed maar hiervoor zou ik een uitzondering maken
Is ook wat nieuwer dus zal wat minder vaak gespeeld zijn door de echte oude garde.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is die full-screen, maar nog steeds 800x600.
Was het 1e wat ik probeerde
Wat ik trouwens nog niet heb gezien is Dungeon Keeper:
[ afbeelding ]
Dungeon Keeper! By far mijn favo PC game ever.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is die full-screen, maar nog steeds 800x600.
Was het 1e wat ik probeerde
Wat ik trouwens nog niet heb gezien is Dungeon Keeper:
[ afbeelding ]
dune2k was zoveel beter. Al was het alleen maar de multiple unit selection.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Idem hier, alleen speelde ik meestal Atreides. Ordos en Harkonnen ook wel gespeeld, maar minder.
Dune 2000 was trouwens ook vet.
Ik was ff vergeten dat de sound tracks die erbij zaten, ook zo geweldig waren, hier kun je ze horen:quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dune2k was zoveel beter. Al was het alleen maar de multiple unit selection.
Qua playability zeker inderdaad, maar qua nostalgie blijft Dune 2 koning.quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dune2k was zoveel beter. Al was het alleen maar de multiple unit selection.
Tsja, misschien, maar het is voor mij onspeelbaar geworden nu ik beter weetquote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Qua playability zeker inderdaad, maar qua nostalgie blijft Dune 2 koning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |