Stad is wel aardig. Loopt wel enorm veel schorriemorrie rond. Oostblokkers, Zuid Amerikanen en Afrikanen.quote:
Berlijn is ook mooi door zijn lelijkheid.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens doorheen gereden, leek mij best een lelijke stad.
mooi, ik wilde zeggen, ik kan je porto enorm aanraden en daarmee gelijk een schitterend appartement. lag midden in de stad aan het water, 2 ruime verdiepingen en alles geweldig verzorgd. Kostte bijna niks. Maar voor 2 man is dat wat veel, wij waren met 5 man.quote:
Ik vind Berlijn niet zo lelijk. Ligt wel allemaal ver uit elkaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Berlijn is ook mooi door zijn lelijkheid.
of niet, perfect metro stelsel daar.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn niet zo lelijk. Ligt wel allemaal ver uit elkaar.
Klopt, maar daarvoor de dag en nacht doorrijdende S en U Bahnquote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn niet zo lelijk. Ligt wel allemaal ver uit elkaar.
Ja, duurt alleen wel even voordat je het doorhebt, echt heel duidelijk is het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of niet, perfect metro stelsel daar.
Altstadt is echt te gek. Gewoon een aantal kilometer aan bar, restaurant en discotheek. Ook goed om naar toe te gaan met the misses.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens doorheen gereden, leek mij best een lelijke stad.
hm, toen ik er was had ik het zo door. Maar ik snap het metrostelsel van amsterdam en rotterdam ookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, duurt alleen wel even voordat je het doorhebt, echt heel duidelijk is het niet.
Geen enkele stad topt Londen wat dat betreft.
Ja, dat is ook niet zo moeilijk. Zijn in vergelijking met dat soort steden gewoon grote dorpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, toen ik er was had ik het zo door. Maar ik snap het metrostelsel van amsterdam en rotterdam ook
Ik vond Berlijn ook best prima, maar London was beterquote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, toen ik er was had ik het zo door. Maar ik snap het metrostelsel van amsterdam en rotterdam ook
Tokyo is ook geniaal wat dat betreft. Al zijn sommige stations wel zo bizar groot dat het toch weer lastig wordt.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, duurt alleen wel even voordat je het doorhebt, echt heel duidelijk is het niet.
stoppen daar ook meerdere lijnen op hetzelfde perron?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of niet, perfect metro stelsel daar.
Rotterdam heeft wel de Calandlijnquote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet zo moeilijk. Zijn in vergelijking met dat soort steden gewoon grote dorpen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
stoppen daar ook meerdere lijnen op hetzelfde perron?
Appeltje eitje toch. Had een iPhone underground app. Beste aanschaf ooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Camden Townquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Appeltje eitje toch. Had een iPhone underground app. Beste aanschaf ooit.
Vond Londen ook erg leuk.
in München was dat wel zo, daar ging je dan op een perron staan in de goede richting, maar nog steeds stopten daar 2-3 verschillende lijnen. Moest je dus op letten dat je niet zomaar in de eerst volgende stapt. Andere steden die ik ken hebben dat niet, daar kies je al veel eerder voor een lijn, waarna alleen die lijn op dat perron stopt.quote:
Fins en Hongaars, wat een kankertalen zijn dat ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond Berlijn ook best prima, maar London was beter
Budapest snap ik nog steeds niet. Kuttaaltje hebben die ook
slavische talen inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fins en Hongaars, wat een kankertalen zijn dat ja.
Budapest wel dope stad trouwens.
Ja, alleen op de stations in Berlijn vond ik het niet zo goed aangegeven. Londen heeft dan op elk perron gewoon zo'n lijnkaart en welke kant je opgaat voor complete retards zoals mij. In Berlijn het merendeel niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Appeltje eitje toch. Had een iPhone underground app. Beste aanschaf ooit.
Vond Londen ook erg leuk.
oh nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
in München was dat wel zo, daar ging je dan op een perron staan in de goede richting, maar nog steeds stopten daar 2-3 verschillende lijnen. Moest je dus op letten dat je niet zomaar in de eerst volgende stapt. Andere steden die ik ken hebben dat niet, daar kies je al veel eerder voor een lijn, waarna alleen die lijn op dat perron stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |