Ging gister informeren naar een 2e decoder om boven ook eredivisie live te hebben en extra pakket en hd.. 175 euroquote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil digitale tv
24kitchen heeft ook goede programma's over bier, ooit in Engeland gezien
Berlijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, twijfel nu een beetje tussen Berlijn, London of ergens een hutje op de wadden ofzo.
heb je niet zon insteek module in je nieuwe tv?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ging gister informeren naar een 2e decoder om boven ook eredivisie live te hebben en extra pakket en hd.. 175 euro
Als je nog nooit in Berlijn bent geweest zou ik dat doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, twijfel nu een beetje tussen Berlijn, London of ergens een hutje op de wadden ofzo.
Jawel mar geen idee of mijn provider dat heeft en het nieuwe kastje werkt via internet .. kan dan niet met die modulequote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je niet zon insteek module in je nieuwe tv?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je nog nooit in Berlijn bent geweest zou ik dat doen.
Anders Engelse countryside
Zat vorig jaar hier een weekje
http://www.nationaltrustcottages.co.uk/cottage/wren-020028/
Uitzicht op Fountains Abbey allesz
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben al 5 keer naar Berlijn geweest en nog nooit naar London. Maar wordt toch maar Berlijn denk ik ja. Berghain
gaat dit nou over de zomer of de winter? mij lijkt engelse countryside mooier als het niet zo koud isquote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je nog nooit in Berlijn bent geweest zou ik dat doen.
Anders Engelse countryside
Zat vorig jaar hier een weekje
http://www.nationaltrustcottages.co.uk/cottage/wren-020028/
Uitzicht op Fountains Abbey allesz
Ohja dat was zomerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat dit nou over de zomer of de winter? mij lijkt engelse countryside mooier als het niet zo koud is
Winter.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat dit nou over de zomer of de winter? mij lijkt engelse countryside mooier als het niet zo koud is
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef E.H. het volgende:
Het gebrek aan humor van mijn collega's is schrijnend...
die toeter onder de stoel?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef E.H. het volgende:
Het gebrek aan humor van mijn collega's is schrijnend...
ik heb op nieuwjaarsochtend het vliegtuig gepakt naar Barcelona, was zo heerlijk. Kon nog overdag in mijn t-shirt buiten lopen. Daarna doorgegaan naar port, dat was nog warmer. Al was het ook voor hun erg warm in die tijd.quote:
kutstad welquote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb op nieuwjaarsochtend het vliegtuig gepakt naar Barcelona, was zo heerlijk. Kon nog overdag in mijn t-shirt buiten lopen. Daarna doorgegaan naar port, dat was nog warmer. Al was het ook voor hun erg warm in die tijd.
Dat is waar natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
maar jij bent niet echt objectief met je voorliefde voor Duitsers
Vond het best ok.quote:
Ik zag dat in die periode vluchten naar Lissabon en verblijf daar ook heel goedkoop waren. Ben er alleen al eens geweest en twijfel of ik me daar, zeker in de winter, nog een hele week kan vermaken.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb op nieuwjaarsochtend het vliegtuig gepakt naar Barcelona, was zo heerlijk. Kon nog overdag in mijn t-shirt buiten lopen. Daarna doorgegaan naar port, dat was nog warmer. Al was het ook voor hun erg warm in die tijd.
Dusseldorf is kek. Veel op stap gegaan.quote:
met hoe veel man ga je?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vond het best ok.
[..]
Ik zag dat in die periode vluchten naar Lissabon en verblijf daar ook heel goedkoop waren. Ben er alleen al eens geweest en twijfel of ik me daar, zeker in de winter, nog een hele week kan vermaken.
Wel eens doorheen gereden, leek mij best een lelijke stad.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dusseldorf is kek. Veel op stap gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |