Nederland is trots op hun fietspaden en trekken dan ook per fiets ten strijden, vandaar de fietshelmen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben ze van die kinderfietshelmpjes?
Klinkt plausibelquote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland is trots op hun fietspaden en trekken dan ook per fiets ten strijden, vandaar de fietshelmen.
Het ziet er wel vreemd uit hoe je met die bal moet lopenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is nog vrij lastig hoor, het is een mix tussen rugby en voetbal
En het is net zo hard als rugby zowat
ALlebei even kut.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het ziet er wel vreemd uit hoe je met die bal moet lopenHad er nog nooit van gehoord, lijkt wel op dat australische spel.
Wordt gaaf he LRquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen
Ik stop niet echt, maar in de winter beperkt het zich wel tot meestal maar 1 keer per week ofzo naar m'n werk, of kort tochtje in het weekend. Nu al een tijdje niet geweest thoughquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
tot hoelang ga jij nog door met fietsen knut dit jaar?
heb je een date?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen
winter sla ik ook in zijn geheel over, tenzij winterzonnetje. fiets wel op zich genoeg voor mijn werk daarnaastquote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stop niet echt, maar in de winter beperkt het zich wel tot meestal maar 1 keer per week ofzo naar m'n werk, of kort tochtje in het weekend. Nu al een tijdje niet geweest though
Klinkt als een boybandquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen
is heavy metal manquote:
Deze shit ook op mn facebookquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen
ik zit er nu wat van te luisteren, wilde net een mening geven, maar ik kende de band nauwelijksquote:
Met goede kleding kan het eigenlijk perfect en het is dan ook lekker rustig op de fietspaden. Heb alleen altijd koude voeten.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
winter sla ik ook in zijn geheel over, tenzij winterzonnetje. fiets wel op zich genoeg voor mijn werk daarnaast
voorstukjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |