quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HOEI!
Ik vraag me dus wel af hoe ze dat shirtje zo mooi schoon houden in de jungle
Nog actueel ook dus, ze is nog prima trouwmateriaal voor je Knut.quote:Deze beelden van de Nederlandse, zijn gemaakt minuten voor vertrek, van ergens in de Catatumbo in de richting van Cuba, Jose Marti heldhaftige land.
Jij gunt de FARC nog zwaardere explosieven voor grotere aanslagen? Ik geloof dat we nog een lid hebben gevonden Knutquote:
Prachtig ditquote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nog actueel ook dus, ze is nog prima trouwmateriaal voor je Knut.
Ik zit gewoon te janken achter mijn computer![]()
Ik hoop nog op een ontvoering naar de VS of Guantanamoquote:
Dat zou wel nice zijn, special forces die haar ontvoerenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een ontvoering naar de VS of Guantanamo
De verkiezingen zijn voorbij dus het kanquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zou wel nice zijn, special forces die haar ontvoeren.
Zolang ze vervolgens maar wordt uitgeleverd aan Nederland, in vrijheid wel te verstaan. Dit soort verzet moet je koesteren en trots zijn dat ook wij Nederlanders iets kunnen betekenen voor een betere wereld.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan voorlopig niet Smoofquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knut zijn voorbereiding voor de cel die rondom Tanja moet ontstaan is nog niet klaar. Momenteel hebben wij enkel een hoofdkwartier, maar blijkt het komen aan bijvoorbeeld explosieven toch moeilijker dan veel films doen geloven.quote:
Nou ja, het kan wel, maar denk niet dat er 1 land ter wereld is die op dit moment gek genoeg is om dat te doen nu ze deel uitmaakt van de vredesonderhandelingen.quote:
En dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut zijn voorbereiding voor de cel die rondom Tanja moet ontstaan is nog niet klaar. Momenteel hebben wij enkel een hoofdkwartier, maar blijkt het komen aan bijvoorbeeld explosieven toch moeilijker dan veel films doen geloven.
Ok dus bij deze:quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prachtig ditWat een emotie.
Dacht ik ook in 2003.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel, maar denk niet dat er 1 land ter wereld is die op dit moment gek genoeg is om dat te doen nu ze deel uitmaakt van de vredesonderhandelingen.
Paintball?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Enige waar NL nog een btje trots op kan zijn qua defensie
Afschaffen bitte.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde ja, steek dat geld liever in het onderwijs.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Of meer weg van ontwikkelingshulp en meer naar defensiequote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde ja, steek dat geld liever in het onderwijs.
Nederland is trots op hun fietspaden en trekken dan ook per fiets ten strijden, vandaar de fietshelmen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben ze van die kinderfietshelmpjes?
Klinkt plausibelquote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland is trots op hun fietspaden en trekken dan ook per fiets ten strijden, vandaar de fietshelmen.
Het ziet er wel vreemd uit hoe je met die bal moet lopenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is nog vrij lastig hoor, het is een mix tussen rugby en voetbal
En het is net zo hard als rugby zowat
ALlebei even kut.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het ziet er wel vreemd uit hoe je met die bal moet lopenHad er nog nooit van gehoord, lijkt wel op dat australische spel.
Wordt gaaf he LRquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen
Ik stop niet echt, maar in de winter beperkt het zich wel tot meestal maar 1 keer per week ofzo naar m'n werk, of kort tochtje in het weekend. Nu al een tijdje niet geweest thoughquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
tot hoelang ga jij nog door met fietsen knut dit jaar?
heb je een date?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen
winter sla ik ook in zijn geheel over, tenzij winterzonnetje. fiets wel op zich genoeg voor mijn werk daarnaastquote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stop niet echt, maar in de winter beperkt het zich wel tot meestal maar 1 keer per week ofzo naar m'n werk, of kort tochtje in het weekend. Nu al een tijdje niet geweest though
Klinkt als een boybandquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen
is heavy metal manquote:
Deze shit ook op mn facebookquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes zijn binnen
ik zit er nu wat van te luisteren, wilde net een mening geven, maar ik kende de band nauwelijksquote:
Met goede kleding kan het eigenlijk perfect en het is dan ook lekker rustig op de fietspaden. Heb alleen altijd koude voeten.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
winter sla ik ook in zijn geheel over, tenzij winterzonnetje. fiets wel op zich genoeg voor mijn werk daarnaast
voorstukjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |