Welke landen nog meer dan? Alleen Catalonie heet legaal wiet en California medische wiet, die iedereen makkelijk kan krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overdreven, maar we zijn iig al naar de middenmoot weg aan het zakken.
Is dat leuk? Het lijkt me nogal makkelijk scoren als je uit je handen tussen die 2 palen mag schieten.quote:
Tsjechie en Portugal ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke landen nog meer dan? Alleen Catalonie heet legaal wiet en California medische wiet, die iedereen makkelijk kan krijgen.
Daar woonde een oom van me en als ik hem bezocht zag het meestal zwart van de Antillianen in de straat. (is wel inmiddels 10 jaar geleden).quote:
Tijden veranderen. Ik was er vorige week nog, het straatbeeld is echt mannen in witte jurkjes. Ja, ik weet dat het geen jurkjes zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar woonde een oom van me en als ik hem bezocht zag het meestal zwart van de Antillianen in de straat. (is wel inmiddels 10 jaar geleden).
Joh. Maar in feite is het hier ook decriminalized.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
decriminalized is wat anders dan legaal.
Die wietclubs vind ik nog helemaal niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:26 schreef Smoofie het volgende:
En in Catalonie is het gewoon legaal.
Daar kun je het niet kopen in coffeeshops oid, en kopen mag ook niet. Alleen ze doen niets als je het rookt of bij je hebt. In nederland is het wettelijk ook zo, maar ze houden hun oogjes dicht, kopen en verkopen mag dus. Wel apart natuurlijk dat coffeeshops hun wiet wel illegaal moeten kopenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Joh. Maar in feite is het hier ook decriminalized.
Ja precies, het feit dat telen van wiet actief wordt tegen gegaan en het niet legaal is maar "gedoogd" vind ik dat je hier ook niet kan spreken van legalized.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar kun je het niet kopen in coffeeshops oid, en kopen mag ook niet. Alleen ze doen niets als je het rookt of bij je hebt. In nederland is het wettelijk ook zo, maar ze houden hun oogjes dicht, kopen en verkopen mag dus. Wel apart natuurlijk dat coffeeshops hun wiet wel illegaal moeten kopen
Maar ze spelen wel allemaal panfluit voor de V&D.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken mensen uit Peru, en niet iedereen draagt daar een rietenhoed.
Het is nog vrij lastig hoor, het is een mix tussen rugby en voetbalquote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat leuk? Het lijkt me nogal makkelijk scoren als je uit je handen tussen die 2 palen mag schieten.
Misschien dat ze het daar niet verkopen, maar alleen roken ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja precies, het feit dat telen van wiet actief wordt tegen gegaan en het niet legaal is maar "gedoogd" vind ik dat je hier ook niet kan spreken van legalized.
En iig in vancouver heb je wel coffeeshops, maar snap ook niet hoe dat dan zit
[ afbeelding ]
Klopt, maar je hebt er ook tussen die naast het pamfluitspelen ook nog ramen zemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ze spelen wel allemaal panfluit voor de V&D.
Wat vond je van het nieuwe plaatje van Tanja LR. Vooral het uptempo gedeelte was meer dan ok he?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken mensen uit Peru, en niet iedereen draagt daar een rietenhoed.
Ik ben Tanja de afgelopen week een beetje uit het oog verloren. Je zal mij iets meer informatie moeten verschaffen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vond je van het nieuwe plaatje van Tanja LR. Vooral het uptempo gedeelte was meer dan ok he?![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Tanja de afgelopen week een beetje uit het oog verloren. Je zal mij iets meer informatie moeten verschaffen.
HOEI!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenZe is dus ook nog eens een geweldig komiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |