Huh? Ik weet toch vrij zeker dat die allebei niet Slavisch zijn hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Fins sowieso wel, Hongaars toch ook?
Ik vind Slavische talen juist wel grappig.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh? Ik weet toch vrij zeker dat die allebei niet Slavisch zijn hoor
Echt geen touw aan vast te knopen. Gelukkig praten ze nog aardig Duits.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Hongaars is verwant aan Fins en Mongools iig
Ook de politie. In IEDER land is politie iets van police of polizie of polizei of weet ik het, in Hongarije is het rendorsegquote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt geen touw aan vast te knopen. Gelukkig praten ze nog aardig Duits.
Maar eigenlijk moet je eens met je matties naar Duffeldors gaan in plaats van naar Center Parcs. Gegarandeerd een goede trip.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen op de stations in Berlijn vond ik het niet zo goed aangegeven. Londen heeft dan op elk perron gewoon zo'n lijnkaart en welke kant je opgaat voor complete retards zoals mij. In Berlijn het merendeel niet.
Klopt jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook de politie. In IEDER land is politie iets van police of polizie of polizei of weet ik het, in Hongarije is het rendorseg
Niks nog. Verbaas me gewoon over het niveau.quote:
Met die toeter is wel baas jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Niks nog. Verbaas me gewoon over het niveau.
Die toeter moet ik nog even kopen.
Dat vind ik nog wel logisch. Als je dat omdraait krijg je Gesrodner. Wat weer nauw tegen Gendarme aanhangt.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook de politie. In IEDER land is politie iets van police of polizie of polizei of weet ik het, in Hongarije is het rendorseg
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel logisch. Als je dat omdraait krijg je Gesrodner. Wat weer nauw tegen Gendarme aanhangt.
Zoiets dus? Leedvermaak waarderen zelfs mensen zonder humor.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Niks nog. Verbaas me gewoon over het niveau.
Die toeter moet ik nog even kopen.
Had ook eens op een heel pak printpapier die trollface uitgeprint en deze er weer terug in gedaan. Je had die koppen moeten zien.
Laatste keer dat ik daar was zaten er 4 van die wijven ketszat bij de animatie te kijken.quote:
Met x op 300 keer van de wildwaterbaanquote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was zaten er 4 van die wijven ketszat bij de animatie te kijken.
Ik probeer altijd 1 keer in de 3 maanden een weekendje weg te gaan, zal er over nadenken.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moet je eens met je matties naar Duffeldors gaan in plaats van naar Center Parcs. Gegarandeerd een goede trip.
Met paddo's op over het park lopen met zijn tienenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met x op 300 keer van de wildwaterbaan![]()
En dan wandelaar met hond tegen komenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met paddo's op over het park lopen met zijn tienen![]()
Dikke fittie daar in het zwembad omdat een of andere kamper voorkruipt bij de glijbaan en daarbij je kind een tik verkoopt. Episch.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koekiewaus in het bubbelbad zitten is trouwens geen aanrader. Op het moment zelf is het net alsof je drie 16-jarige meisjes anaal aan het bevredigen bent maar als je er uit moet is het echt een ware helquote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |