Ik was okay. Ooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef L-E het volgende:
Je kunt Q uit de Veluwe halen, maar de Veluwe nooit meer uit Q
Er komt vast nog wel een keer een redneck met een sniper-rifle langs binnenkort, naar de beste Amerikaanse traditie.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hihi, conservatief Amerika zit nog 4 jaar vast aan een zwarte president.
Dat zeiden ze 4 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een keer een redneck met een sniper-rifle langs binnenkort, naar de beste Amerikaanse traditie.
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hihi, conservatief Amerika zit nog 4 jaar vast aan een zwarte president.
Communist dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.
Dat maakt het dubbel zo mooi!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.
Legalise Love!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij moest alleen nog homo zijn ook!quote:
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou die middelstrook van Amerika snapt het stemmen niet vanwege te veel inteelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozen
sssst moet passen! Ik ben een slanke denquote:
Grootste gedeelte van de conservatieven. Zuchtquote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozen
Dacht dat er stond 'moet plassen'quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sssst moet passen! Ik ben een slanke den
nee dat heb ik vanmorgen al gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat er stond 'moet plassen'
Daar snappen ze wel meer niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die middelstrook van Amerika snapt het stemmen niet vanwege te veel inteelt.
Logisch, ik wil ook dat iedereen stil is als ik moet plassen, toch een 'rustmomentje'.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat er stond 'moet plassen'
Komt doordat we vroeger alle criminelen en gestoorden naar Amerika e.d. hebben gestuurd op onze verkenningsmissies. Vandaar ook 3 keer zoveel psychopaten naa verhouding als in de rest van de wereld denken ik en een vriendquote:
Ik kan echt niet plassen en praten tegelijk hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Logisch, ik wil ook dat iedereen stil is als ik moet plassen, toch een 'rustmomentje'.
Een soort van kleinschalig wastemanagement!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat heb ik vanmorgen al gedaan
en ik probeer altijd maar 1 keer per dagdeel te plassen
maximaal
pasvormquote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sssst moet passen! Ik ben een slanke den
ben je niet in de war met australie?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Komt doordat we vroeger alle criminelen en gestoorden naar Amerika e.d. hebben gestuurd op onze verkenningsmissies. Vandaar ook 3 keer zoveel psychopaten naa verhouding als in de rest van de wereld denken ik en een vriend
cuehueeee!quote:
Dat is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je niet in de war met australie?
Weet ik niet. Ga ik nu uitzoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je niet in de war met australie?
Misschien kan je de volgende keer eerst iets uitzoeken voor je iets beweert. Dan kom je minder dom over.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ga ik nu uitzoeken
Peter Jackson for president!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze toch naar Nieuw Zeeland? Daar is Hollywood aan de macht.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op meerdere vlakken niet mee eens
he en hij maar denken dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kan je de volgende keer eerst iets uitzoeken voor je iets beweert. Dan kom je minder dom over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |