Ik was okay. Ooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef L-E het volgende:
Je kunt Q uit de Veluwe halen, maar de Veluwe nooit meer uit Q
Er komt vast nog wel een keer een redneck met een sniper-rifle langs binnenkort, naar de beste Amerikaanse traditie.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hihi, conservatief Amerika zit nog 4 jaar vast aan een zwarte president.
Dat zeiden ze 4 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een keer een redneck met een sniper-rifle langs binnenkort, naar de beste Amerikaanse traditie.
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hihi, conservatief Amerika zit nog 4 jaar vast aan een zwarte president.
Communist dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.
Dat maakt het dubbel zo mooi!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.
Legalise Love!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij moest alleen nog homo zijn ook!quote:
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou die middelstrook van Amerika snapt het stemmen niet vanwege te veel inteelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozen
sssst moet passen! Ik ben een slanke denquote:
Grootste gedeelte van de conservatieven. Zuchtquote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozen
Dacht dat er stond 'moet plassen'quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sssst moet passen! Ik ben een slanke den
nee dat heb ik vanmorgen al gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat er stond 'moet plassen'
Daar snappen ze wel meer niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die middelstrook van Amerika snapt het stemmen niet vanwege te veel inteelt.
Logisch, ik wil ook dat iedereen stil is als ik moet plassen, toch een 'rustmomentje'.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat er stond 'moet plassen'
Komt doordat we vroeger alle criminelen en gestoorden naar Amerika e.d. hebben gestuurd op onze verkenningsmissies. Vandaar ook 3 keer zoveel psychopaten naa verhouding als in de rest van de wereld denken ik en een vriendquote:
Ik kan echt niet plassen en praten tegelijk hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Logisch, ik wil ook dat iedereen stil is als ik moet plassen, toch een 'rustmomentje'.
Een soort van kleinschalig wastemanagement!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat heb ik vanmorgen al gedaan
en ik probeer altijd maar 1 keer per dagdeel te plassen
maximaal
pasvormquote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sssst moet passen! Ik ben een slanke den
ben je niet in de war met australie?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Komt doordat we vroeger alle criminelen en gestoorden naar Amerika e.d. hebben gestuurd op onze verkenningsmissies. Vandaar ook 3 keer zoveel psychopaten naa verhouding als in de rest van de wereld denken ik en een vriend
cuehueeee!quote:
Dat is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je niet in de war met australie?
Weet ik niet. Ga ik nu uitzoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je niet in de war met australie?
Misschien kan je de volgende keer eerst iets uitzoeken voor je iets beweert. Dan kom je minder dom over.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ga ik nu uitzoeken
Peter Jackson for president!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze toch naar Nieuw Zeeland? Daar is Hollywood aan de macht.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op meerdere vlakken niet mee eens
he en hij maar denken dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kan je de volgende keer eerst iets uitzoeken voor je iets beweert. Dan kom je minder dom over.
Vanwege een paar films ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze toch naar Nieuw Zeeland? Daar is Hollywood aan de macht.
Wat ik niet snap he, is dat er iedere keer een andere president wint.quote:
Google eens op "megaupload scandal john key" ofzo.quote:
Het zijn Amerikanen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe kan het in godsnaam dat mensen die een weloverwogen keuze maken, op een republikein stemmen?
John Key is de PM van Nieuw Zeeland.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus daarom is een heel land nu een bolwerk van Hollywood?
Ik snap het niet
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
John Key is de PM van Nieuw Zeeland.
Ik vind Australiers anders een stuk normaler, en dat was een gevangemisquote:Op woensdag 7 november 2012 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Komt doordat we vroeger alle criminelen en gestoorden naar Amerika e.d. hebben gestuurd op onze verkenningsmissies. Vandaar ook 3 keer zoveel psychopaten naa verhouding als in de rest van de wereld denken ik en een vriend
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cuehueeee!
Nou er zit ten minste een jurkje in dat past want die heb ik al in blauw
Daar zitten er ook zat op het platte land die aboriginals afschieten als leuk volksvermaak zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Australiers anders een stuk normaler, en dat was een gevangemis
Ja heel grappig hoor stakker. Maar ik heb dat al lang geleden gelezen. Zei het gewoon om zo een bron te gaan halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kan je de volgende keer eerst iets uitzoeken voor je iets beweert. Dan kom je minder dom over.
quote:
Die heb je hier in urk ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar zitten er ook zat op het platte land die aboriginals afschieten als leuk volksvermaak zien.
gaan we weerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja heel grappig hoor stakker. Maar ik heb dat al lang geleden gelezen. Zei het gewoon om zo een bron te gaan halen.
Met hun achterlijke kiessysteem en 2 partijenstelsel en de enorme invloed van de media is Amerika ook nog maar net een democratie te noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Daar gaat het toch om? Net alsof heel Amerika ineens een democratisch bolwerk is omdat Obama aan de macht is.
dit merk is gewoon tof. je kunt bijvoorbeeld een jurkje dat je al hebt van hen aangeven en dan leggen ze het jurkje wat je wil er over heen zodat je de pasvorm in kunt schattenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik snap dergelijke enthousiasme vaak niet.. want moet altijd zo veel terugsturen
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Obama lijkt te veel op Osama in de mond.
Misschien heb ik onder een steen geleefd, maar ik hoorde vanochtend op de radio dat het doodnormaal is dat er daar miljarden aan campagnegeld wordt besteed aan zogenaamde "robocalls", ofwel een belcomputer die willekeurig nummers gaat bellen, en zodra er opgenomen wordt een bandje afspeelt met (al dan niet bij elkaar gelogen) zwartmakerij over de andere kandidaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met hun achterlijke kiessysteem en 2 partijenstelsel en de enorme invloed van de media is Amerika ook nog maar net een democratie te noemen.
je moet osama ook niet in de mond nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt ze beide gepijpt?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Dat zal moeilijk gaan ook, die ligt ergens te ontbinden op de bodem van de oceaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je moet osama ook niet in de mond nemen
Nog meer reden om het niet te doenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan ook, die ligt ergens te ontbinden op de bodem van de oceaan.
Obama wel. Dat hoort bij democratische presidenten die een 2e termijn doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je moet osama ook niet in de mond nemen
Zou Michelle slikken?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Obama wel. Dat hoort bij democratische presidenten die een 2e termijn doen.
http://en.wikipedia.org/w(...)llers_by_nationalityquote:
Massamoorden zijn geen spree killings.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)llers_by_nationality
Kon nu geen betere bron vinden. Maar dit is wel een indicatie die de verschillen vrij duidelijk laten zienEn nee ik ga niet weer nu. En nee dit is geen bewijs want er zijn ook verschillen in wapenwet/accepatie e.d. maar het geeft wel een redelijk beeld van hoe Amerika zich verhoudt tot andere landen wat betreft massamoorden e.d. En nee was niet in de war met Australie
Even kijken.... 8p Engeland vs 52 pagina's USA.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kon nu geen betere bron vinden. Maar dit is wel een indicatie die de verschillen vrij duidelijk laten zienEn nee ik ga niet weer nu. En nee dit is geen bewijs want er zijn ook verschillen in wapenwet/accepatie e.d. maar het geeft wel een redelijk beeld van hoe Amerika zich verhoudt tot andere landen wat betreft massamoorden e.d. En nee was niet in de war met Australie
Ow. Ik dacht dat spree killings het doden van meerdere mensen is in 1 keer. En dat je dan wel mag zeggen dat hij een massamoordenaar is. Maar misschien ken je een technisch verschil?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Massamoorden zijn geen spree killings.
Weet ik niet zonder het op te zoeken. Amerika 200 miljoen toch en Engeland 30 miljoen ofzo? Maar Engeland heeft ook 1/3e van de wereld in handen gehad en ook op die manier gevangenen op schepen gezet dus dat past wel in het plaatje voor zover ik kan zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even kijken.... 8p Engeland vs 52 pagina's USA.
En hoe verhouden de groottes van die 2 landen zich tot elkaar?
Een spree killer is iemand die in één keer meerdere mensen omlegt, zelf. Een massamoordenaar doet dat ook over lange periodes en laat het soms ook door anderen doen. Een spree killer is misschien wel een massamoordenaar, maar andersom nietquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat spree killings het doden van meerdere mensen is in 1 keer. En dat je dan wel mag zeggen dat hij een massamoordenaar is. Maar misschien ken je een technisch verschil?
Oke nou goed then i stand corrected wat dat betreftquote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een spree killer is iemand die in één keer meerdere mensen omlegt, zelf. Een massamoordenaar doet dat ook over lange periodes en laat het soms ook door anderen doen. Een spree killer is misschien wel een massamoordenaar, maar andersom niet
Dan is t nog best raar dat Australie er maar zo weinig heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet ik niet zonder het op te zoeken. Amerika 200 miljoen toch en Engeland 30 miljoen ofzo? Maar Engeland heeft ook 1/3e van de wereld in handen gehad en ook op die manier gevangenen op schepen gezet dus dat past wel in het plaatje voor zover ik kan zien.
CL-weetjes!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een spree killer is iemand die in één keer meerdere mensen omlegt, zelf. Een massamoordenaar doet dat ook over lange periodes en laat het soms ook door anderen doen. Een spree killer is misschien wel een massamoordenaar, maar andersom niet
En waar staat tristan?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
op schaal van 0 tot hitler, is een spree-killer die 3 winkelbediendes omlegt, ook nauwelijks een massamoordenaar.
Terwijl ie de benen spreequote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik dat dat een spree killer een spreeuw doodschoot of zo
ik bedoelde dat je weer ging met je gejankquote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Spree killing moet ook nog eens op 2 of meer locatie's gebeuren (binnen korte tijd).quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oke. Maar er wordt wel onderscheid gemaakt tussen doden door oorlogvoering van soldaten en van het moorden door burgers. Maar ja feitelijk stelt het alsnog niks voor als je het vergelijkt met zulke personen nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
op schaal van 0 tot hitler, is een spree-killer die 3 winkelbediendes omlegt, ook nauwelijks een massamoordenaar.
Your legs are like peanutbutter, easy to spree!quote:
Dat zou Tristan geen spree killer maken.quote:
Moet ik de overheid al inlichten?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ei'k wel eens zin in een gold old fashioned spree killing.
Dat je dan tijdens de Drie Dwaze Dagen zo de kelder van de Bijenkorf instormt of zo.
Ratatatatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
... 16 miljoen mensen vergassen om etniciteit of godsdienst heeft weinig met oorlogvoering te maken hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke. Maar er wordt wel onderscheid gemaakt tussen doden door oorlogvoering van soldaten en van het moorden door burgers. Maar ja feitelijk stelt het alsnog niks voor als je het vergelijkt met zulke personen nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |