Ik was okay. Ooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef L-E het volgende:
Je kunt Q uit de Veluwe halen, maar de Veluwe nooit meer uit Q
Er komt vast nog wel een keer een redneck met een sniper-rifle langs binnenkort, naar de beste Amerikaanse traditie.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hihi, conservatief Amerika zit nog 4 jaar vast aan een zwarte president.
Dat zeiden ze 4 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een keer een redneck met een sniper-rifle langs binnenkort, naar de beste Amerikaanse traditie.
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hihi, conservatief Amerika zit nog 4 jaar vast aan een zwarte president.
Communist dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.
Dat maakt het dubbel zo mooi!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte het vooral een probleem vindt dat het een democraat is.
Legalise Love!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij moest alleen nog homo zijn ook!quote:
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou die middelstrook van Amerika snapt het stemmen niet vanwege te veel inteelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozen
sssst moet passen! Ik ben een slanke denquote:
Grootste gedeelte van de conservatieven. Zuchtquote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik denk het kleinste gedeelte aangezien het grootste gedeelte wel voor hem heeft gekozen
Dacht dat er stond 'moet plassen'quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sssst moet passen! Ik ben een slanke den
nee dat heb ik vanmorgen al gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat er stond 'moet plassen'
Daar snappen ze wel meer niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die middelstrook van Amerika snapt het stemmen niet vanwege te veel inteelt.
Logisch, ik wil ook dat iedereen stil is als ik moet plassen, toch een 'rustmomentje'.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat er stond 'moet plassen'
Komt doordat we vroeger alle criminelen en gestoorden naar Amerika e.d. hebben gestuurd op onze verkenningsmissies. Vandaar ook 3 keer zoveel psychopaten naa verhouding als in de rest van de wereld denken ik en een vriendquote:
Ik kan echt niet plassen en praten tegelijk hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Logisch, ik wil ook dat iedereen stil is als ik moet plassen, toch een 'rustmomentje'.
Een soort van kleinschalig wastemanagement!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat heb ik vanmorgen al gedaan
en ik probeer altijd maar 1 keer per dagdeel te plassen
maximaal
pasvormquote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sssst moet passen! Ik ben een slanke den
ben je niet in de war met australie?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Komt doordat we vroeger alle criminelen en gestoorden naar Amerika e.d. hebben gestuurd op onze verkenningsmissies. Vandaar ook 3 keer zoveel psychopaten naa verhouding als in de rest van de wereld denken ik en een vriend
cuehueeee!quote:
Dat is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je niet in de war met australie?
Weet ik niet. Ga ik nu uitzoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je niet in de war met australie?
Misschien kan je de volgende keer eerst iets uitzoeken voor je iets beweert. Dan kom je minder dom over.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ga ik nu uitzoeken
Peter Jackson for president!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze toch naar Nieuw Zeeland? Daar is Hollywood aan de macht.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op meerdere vlakken niet mee eens
he en hij maar denken dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kan je de volgende keer eerst iets uitzoeken voor je iets beweert. Dan kom je minder dom over.
Vanwege een paar films ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze toch naar Nieuw Zeeland? Daar is Hollywood aan de macht.
Wat ik niet snap he, is dat er iedere keer een andere president wint.quote:
Google eens op "megaupload scandal john key" ofzo.quote:
Het zijn Amerikanen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe kan het in godsnaam dat mensen die een weloverwogen keuze maken, op een republikein stemmen?
John Key is de PM van Nieuw Zeeland.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus daarom is een heel land nu een bolwerk van Hollywood?
Ik snap het niet
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
John Key is de PM van Nieuw Zeeland.
Ik vind Australiers anders een stuk normaler, en dat was een gevangemisquote:Op woensdag 7 november 2012 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Komt doordat we vroeger alle criminelen en gestoorden naar Amerika e.d. hebben gestuurd op onze verkenningsmissies. Vandaar ook 3 keer zoveel psychopaten naa verhouding als in de rest van de wereld denken ik en een vriend
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cuehueeee!
Nou er zit ten minste een jurkje in dat past want die heb ik al in blauw
Daar zitten er ook zat op het platte land die aboriginals afschieten als leuk volksvermaak zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Australiers anders een stuk normaler, en dat was een gevangemis
Ja heel grappig hoor stakker. Maar ik heb dat al lang geleden gelezen. Zei het gewoon om zo een bron te gaan halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kan je de volgende keer eerst iets uitzoeken voor je iets beweert. Dan kom je minder dom over.
quote:
Die heb je hier in urk ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar zitten er ook zat op het platte land die aboriginals afschieten als leuk volksvermaak zien.
gaan we weerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja heel grappig hoor stakker. Maar ik heb dat al lang geleden gelezen. Zei het gewoon om zo een bron te gaan halen.
Met hun achterlijke kiessysteem en 2 partijenstelsel en de enorme invloed van de media is Amerika ook nog maar net een democratie te noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Daar gaat het toch om? Net alsof heel Amerika ineens een democratisch bolwerk is omdat Obama aan de macht is.
dit merk is gewoon tof. je kunt bijvoorbeeld een jurkje dat je al hebt van hen aangeven en dan leggen ze het jurkje wat je wil er over heen zodat je de pasvorm in kunt schattenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik snap dergelijke enthousiasme vaak niet.. want moet altijd zo veel terugsturen
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Obama lijkt te veel op Osama in de mond.
Misschien heb ik onder een steen geleefd, maar ik hoorde vanochtend op de radio dat het doodnormaal is dat er daar miljarden aan campagnegeld wordt besteed aan zogenaamde "robocalls", ofwel een belcomputer die willekeurig nummers gaat bellen, en zodra er opgenomen wordt een bandje afspeelt met (al dan niet bij elkaar gelogen) zwartmakerij over de andere kandidaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met hun achterlijke kiessysteem en 2 partijenstelsel en de enorme invloed van de media is Amerika ook nog maar net een democratie te noemen.
je moet osama ook niet in de mond nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt ze beide gepijpt?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Dat zal moeilijk gaan ook, die ligt ergens te ontbinden op de bodem van de oceaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je moet osama ook niet in de mond nemen
Nog meer reden om het niet te doenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan ook, die ligt ergens te ontbinden op de bodem van de oceaan.
Obama wel. Dat hoort bij democratische presidenten die een 2e termijn doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je moet osama ook niet in de mond nemen
Zou Michelle slikken?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Obama wel. Dat hoort bij democratische presidenten die een 2e termijn doen.
http://en.wikipedia.org/w(...)llers_by_nationalityquote:
Massamoorden zijn geen spree killings.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)llers_by_nationality
Kon nu geen betere bron vinden. Maar dit is wel een indicatie die de verschillen vrij duidelijk laten zienEn nee ik ga niet weer nu. En nee dit is geen bewijs want er zijn ook verschillen in wapenwet/accepatie e.d. maar het geeft wel een redelijk beeld van hoe Amerika zich verhoudt tot andere landen wat betreft massamoorden e.d. En nee was niet in de war met Australie
Even kijken.... 8p Engeland vs 52 pagina's USA.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kon nu geen betere bron vinden. Maar dit is wel een indicatie die de verschillen vrij duidelijk laten zienEn nee ik ga niet weer nu. En nee dit is geen bewijs want er zijn ook verschillen in wapenwet/accepatie e.d. maar het geeft wel een redelijk beeld van hoe Amerika zich verhoudt tot andere landen wat betreft massamoorden e.d. En nee was niet in de war met Australie
Ow. Ik dacht dat spree killings het doden van meerdere mensen is in 1 keer. En dat je dan wel mag zeggen dat hij een massamoordenaar is. Maar misschien ken je een technisch verschil?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Massamoorden zijn geen spree killings.
Weet ik niet zonder het op te zoeken. Amerika 200 miljoen toch en Engeland 30 miljoen ofzo? Maar Engeland heeft ook 1/3e van de wereld in handen gehad en ook op die manier gevangenen op schepen gezet dus dat past wel in het plaatje voor zover ik kan zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even kijken.... 8p Engeland vs 52 pagina's USA.
En hoe verhouden de groottes van die 2 landen zich tot elkaar?
Een spree killer is iemand die in één keer meerdere mensen omlegt, zelf. Een massamoordenaar doet dat ook over lange periodes en laat het soms ook door anderen doen. Een spree killer is misschien wel een massamoordenaar, maar andersom nietquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat spree killings het doden van meerdere mensen is in 1 keer. En dat je dan wel mag zeggen dat hij een massamoordenaar is. Maar misschien ken je een technisch verschil?
Oke nou goed then i stand corrected wat dat betreftquote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een spree killer is iemand die in één keer meerdere mensen omlegt, zelf. Een massamoordenaar doet dat ook over lange periodes en laat het soms ook door anderen doen. Een spree killer is misschien wel een massamoordenaar, maar andersom niet
Dan is t nog best raar dat Australie er maar zo weinig heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet ik niet zonder het op te zoeken. Amerika 200 miljoen toch en Engeland 30 miljoen ofzo? Maar Engeland heeft ook 1/3e van de wereld in handen gehad en ook op die manier gevangenen op schepen gezet dus dat past wel in het plaatje voor zover ik kan zien.
CL-weetjes!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een spree killer is iemand die in één keer meerdere mensen omlegt, zelf. Een massamoordenaar doet dat ook over lange periodes en laat het soms ook door anderen doen. Een spree killer is misschien wel een massamoordenaar, maar andersom niet
En waar staat tristan?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
op schaal van 0 tot hitler, is een spree-killer die 3 winkelbediendes omlegt, ook nauwelijks een massamoordenaar.
Terwijl ie de benen spreequote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik dat dat een spree killer een spreeuw doodschoot of zo
ik bedoelde dat je weer ging met je gejankquote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Spree killing moet ook nog eens op 2 of meer locatie's gebeuren (binnen korte tijd).quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oke. Maar er wordt wel onderscheid gemaakt tussen doden door oorlogvoering van soldaten en van het moorden door burgers. Maar ja feitelijk stelt het alsnog niks voor als je het vergelijkt met zulke personen nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
op schaal van 0 tot hitler, is een spree-killer die 3 winkelbediendes omlegt, ook nauwelijks een massamoordenaar.
Your legs are like peanutbutter, easy to spree!quote:
Dat zou Tristan geen spree killer maken.quote:
Moet ik de overheid al inlichten?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ei'k wel eens zin in een gold old fashioned spree killing.
Dat je dan tijdens de Drie Dwaze Dagen zo de kelder van de Bijenkorf instormt of zo.
Ratatatatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
... 16 miljoen mensen vergassen om etniciteit of godsdienst heeft weinig met oorlogvoering te maken hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke. Maar er wordt wel onderscheid gemaakt tussen doden door oorlogvoering van soldaten en van het moorden door burgers. Maar ja feitelijk stelt het alsnog niks voor als je het vergelijkt met zulke personen nee.
Klopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou Tristan geen spree killer maken.
Die spoorde gewoon niet.
Net zoals die lui van Columbine.
Daar gaan nu al allemaal rode lampjes af denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik de overheid al inlichten?
Uhm. Nee wacht nog maar eventjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik de overheid al inlichten?
Zal ik jou er ook bijzetten?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar op wiki staat Tristan er wel bij
Ja en ik heb geen zin om verder onderzoek te doen wat voor veel mensen wel duidelijk is. Je hoeft me niet te geloven. Maar ja je zit zelf eigenlijk zo te doen alsof ik dommer overkom terwijl het vrij algemene kennis is dat er in Amerika meer psychopaten rondlopen naar verhouding. Misschien moet je zelf gewoon wat meer doen aan je kennis in plaats van te stellen dat een ander zich verwart met Australie misschien. Wat voor jou zo duidelijk is is gebaseerd op lucht feitelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je weer ging met je gejank
plus dit is op geen enkele manier ondersteuning van je statement dat er meer gekken zouden zitten omdat daar vroeger criminelen etc heen werden gestuurd
op geen enkele manier
dus ipv slimmer overkomen kom je nu nog dommer over
en nou niet meteen weer gaan janken want ik wijs alleen maar aan wat al bleeding obvious is
Waar haal jij dit 10 miljoen extra vandaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
... 16 miljoen mensen vergassen om etniciteit of godsdienst heeft weinig met oorlogvoering te maken hoor.
Misschien omdat meerdere winkels?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar op wiki staat Tristan er wel bij
In Rusland kunnen ze er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en ik heb geen zin om verder onderzoek te doen wat voor veel mensen wel duidelijk is. Je hoeft me niet te geloven. Maar ja je zit zelf eigenlijk zo te doen alsof ik dommer overkom terwijl het vrij algemene kennis is dat er in Amerika meer psychopaten rondlopen naar verhouding. Misschien moet je zelf gewoon wat meer doen aan je kennis in plaats van te stellen dat een ander zich verwart met Australie misschien. Wat voor jou zo duidelijk is is gebaseerd op lucht feitelijk
Naar boven afgerond.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar haal jij dit 10 miljoen extra vandaan?
quote:
Want wikipedia spreekt altijd de waarheid, maar hij heeft maar met 5 miljoen overdreven.quote:Er zijn naar schatting elf miljoen mensen systematisch vermoord, het grootste gedeelte in de concentratie- en vernietigingskampen, die als een grootschalige en efficiënte industrie gerund werden. De ongelukkigen die in de ogen van de nazi’s inferieur en parasitair waren moesten letterlijk worden uitgeroeid. Tijdens de Holocaust werden tussen de vijf en zes miljoen Joden vermoord, evenals ongeveer vijf miljoenen zigeuners, krijgsgevangenen, Slaven, gehandicapten, verzetsstrijders, Jehova's getuigen, homoseksuelen en dissidenten. Er werden door de Duitsers diverse methoden toegepast om de Untermenschen te vermoorden, waarvan de gaskamers de bekendste zijn.
Want zatlappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Rusland kunnen ze er ook wat van hoor.
het gaat niet om hoeveel psychopaten er rond lopen maar op jou claim dat dat komt door de mensen die er heen werden gestuurdquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en ik heb geen zin om verder onderzoek te doen wat voor veel mensen wel duidelijk is. Je hoeft me niet te geloven. Maar ja je zit zelf eigenlijk zo te doen alsof ik dommer overkom terwijl het vrij algemene kennis is dat er in Amerika meer psychopaten rondlopen naar verhouding. Misschien moet je zelf gewoon wat meer doen aan je kennis in plaats van te stellen dat een ander zich verwart met Australie misschien. Wat voor jou zo duidelijk is is gebaseerd op lucht feitelijk
sorry, ff in de warquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar haal jij dit 105 miljoen extra vandaan?
Dat we een goede keus gemaakt hebben met wie we weggepest hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef CherryLips het volgende:
De Amerikaanse bevolking stamt af van de rest van de wereld, dus wat zegt dat over ons
Puriteinen wehequote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat we een goede keus gemaakt hebben met wie we weggepest hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat niet om hoeveel psychopaten er rond lopen maar op jou claim dat dat komt door de mensen die er heen werden gestuurd
van australië is het algemeen bekend dat het gebruikt werd als strafkolonie
vandaar mijn vraag
maar goed, misschien ben je beter af als je je tijd in je minderwaardigheidscomplex gaat stoppen ipv wiki
kerel ik bashte je niet eensquote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]Goed bezig weer meid! Jij praat wel veel over minderwaardigheidscomplexen e.d. trouwens
Je drang om mij te bashen telkens maar weer zal vast niks te maken hebben met jouzelf
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerel ik bashte je niet eens
ik stelde de neutrale vraag: of je niet in de war was met australie
Q was daarna scherp en toen begon the drama
en alleen gericht aan mij
omdat ik your personal devil ben of zo?
Omdat jij telkens wel mij bashed onnodig en het ontkent zelfsquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed, misschien ben je beter af als je je tijd in je minderwaardigheidscomplex gaat stoppen ipv wiki
Dat heb ik op mijn werk altijd.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ei'k wel eens zin in een gold old fashioned spree killing.
Dat je dan tijdens de Drie Dwaze Dagen zo de kelder van de Bijenkorf instormt of zo.
Ratatatatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
tja ik ben nou eenmaal nogal allergisch voor domme opmerkingenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Omdat jij telkens wel mij bashed onnodig en het ontkent zelfs
Ik gaf aan dat ze vaker psychopaten waren. Dat van de herkomst was alweer daarvoor. Je moet je eens leren gedragen. Jij bent kinderlijk hinderlijk met je gedrag. Verander niet telkens wat ik zeg en wat je zelf zegt. Jij zegt dat je niet bashed, ik geef aan van wel. Jij geeft aan dat ik met spree killing aan wil geven wat de herkomst van Amerikanen zijn, ik gaf aan dat het een indicatie was van het aantal psychopaten. Jij verdraait alles telkens en doet vervolgens alsof ik dom reageer. Kijk eens naar je eigen reacties in plaats van telkens op mij af te reagerenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja ik ben nou eenmaal ligt allergisch voor domme opmerkingen
zoals de herkomst van amerikanen aan willen tonen met de hoeveelheid spree killings in amerika
maar goed ik zal het nogmaals nuanceren hoewel het wel moeilijk vol te houden blijft
je bent vast niet dom
je zegt alleen heel vaak domme dingen
als jij een discussie start (over de herkomst) en daarna met een bron komt en een post later zegt ownee we voeren nu discussie over wat anders dan ga ik daar niet in mee neequote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ze vaker psychopaten waren. Dat van de herkomst was alweer daarvoor. Je moet je eens leren gedragen. Jij bent kinderlijk hinderlijk met je gedrag. Verander niet telkens wat ik zeg en wat je zelf zegt. Jij zegt dat je niet bashed, ik geef aan van wel. Jij geeft aan dat ik met spree killing aan wil geven wat de herkomst van Amerikanen zijn, ik gaf aan dat het een indicatie was van het aantal psychopaten. Jij verdraait alles telkens en doet vervolgens alsof ik dom reageer. Kijk eens naar je eigen reacties in plaats van telkens op mij af te reageren
Als je een discussie niet bij kan houden is het beter om je er ook niet in te mengenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij een discussie start (over de herkomst) en daarna met een bron komt en een post later zegt ownee we voeren nu discussie over wat anders dan ga ik daar niet in mee nee
en prima dan bash ik wel
het kan me eerlijk gezegd niet zo veel schelen of jij je gebasht voelt of niet
maar goed, ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag
Psychopaten zijn niet hetzelfde als spree killers of massamoordenaars of seriemoordenaars (niet altijd dan).quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ze vaker psychopaten waren. Dat van de herkomst was alweer daarvoor. Je moet je eens leren gedragen. Jij bent kinderlijk hinderlijk met je gedrag. Verander niet telkens wat ik zeg en wat je zelf zegt. Jij zegt dat je niet bashed, ik geef aan van wel. Jij geeft aan dat ik met spree killing aan wil geven wat de herkomst van Amerikanen zijn, ik gaf aan dat het een indicatie was van het aantal psychopaten. Jij verdraait alles telkens en doet vervolgens alsof ik dom reageer. Kijk eens naar je eigen reacties in plaats van telkens op mij af te reageren
Die 2 van Columbine waren ook buttbuddies.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik op mijn werk altijd.
*stopt gezicht in tetters* FFFFFFFFFFFLLBBRBRBRTTRTRBBRBRBRT!quote:
Neem je even zo'n Pip-dekbed voor me mee dan, zonder bloed? kthxbyequote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 van Columbine waren ook buttbuddies.
Zullen wij ook hand in hand gaan spree-en?
Ratatata-en we eerst op jouw werk en daarna in de Bijenkorf.
Dat kan ik nu ook zelf zo groot zijn zequote:Op woensdag 7 november 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*stopt gezicht in tetters* FFFFFFFFFFFLLBBRBRBRTTRTRBBRBRBRT!
PWEEEEEEEEEEEEEEEEPPP!! PWEEEEEEEEEEEPPP!
Ja rhubje haar rechter vuist op zijn linker oog!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Rhub, Hiergaan, wanneer gaan jullie batsen?
Niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja rhubje haar rechter vuist op zijn linker oog!
Kun je er een kwartje op laten stuiteren?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook zelf zo groot zijn ze
heb je hem toch niet gekocht met de DDD?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem je even zo'n Pip-dekbed voor me mee dan, zonder bloed? kthxbye
Deal!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 van Columbine waren ook buttbuddies.
Zullen wij ook hand in hand gaan spree-en?
Ratatata-en we eerst op jouw werk en daarna in de Bijenkorf.
Weet ikquote:
Ik denk wel dat ik er iets op kan laten balanceren jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je er een kwartje op laten stuiteren?
Of een kopje thee op balanceren?
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je hem toch niet gekocht met de DDD?
he sufferd!quote:
She can't hurt mequote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja rhubje haar rechter vuist op zijn linker oog!
Zie je zit geen Amerikaan bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef MissMSX het volgende:
Nr. 43
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rampage_killers:_Europe
Zoenen onder de douche wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deal!
Maar zonder batsen dan...
Nou mijn dex+brawl is anders hoog hoor!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
She can't hurt meheb teveel agility.
Iemand vroeg naar Tristan. That's allquote:
Maakt allemaal niet uit, mijn vuist heeft +100% to hitquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou mijn dex+brawl is anders hoog hoor!
Als je me heel dronken voert en er één meerdere van die danseressen van je bij betrekt heb je een kans dat ik me vergis natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoenen onder de douche wel?
(Elephant!)
En dit bewijst dat er helemaal niet veel Amerikanen spreeuwen zijn!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand vroeg naar Tristan. That's all
Een Antilliaanse spreeuw vliegt wel langzamerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Vliegt een Amerikaanse spreeuw langzamer of sneller dan een Europese?
Mijn fortitude is heul kei hoog, dus ik soak gewoonquote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit, mijn vuist heeft +100% to hit
Veel dutjes onderdoor?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Een Antilliaanse spreeuw vliegt wel langzamer
I don't know that!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zie ik nou zoiets voor me?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je me heel dronken voert en er één meerdere van die danseressen van je bij betrekt heb je een kans dat ik me vergis natuurlijk.
Ik heb reflect damage, owned!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit, mijn vuist heeft +100% to hit
Leukquote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
over 3 minuten kan mijn pakketje al komen
Yes we can!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Imunnity to physicalquote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb reflect damage, owned!
i'M GONNA US EMY MAGIC MISSILE IN THE DARK!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb reflect damage, owned!
Dichterlijke vrijheidquote:
I love swallows!quote:
Hihi ik weet dat jij al tijdens dat je het bericht plaatste dat jij al door had dat caps aan stond. Anders kon je toch niet zo dat ook zeggen of kon je het nog aanpassen in ieder geval. Je probeert mij om de tuin te leiden op die manier gekkie. Maar ik trap er niet in hihiquote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
i'M GONNA US EMY MAGIC MISSILE IN THE DARK!!!
O wacht. Caps lock.
Ik zag dat caps aanstonmd nadat de regel getypt was. Toen zette ik hem uit. En toen vertelde ik jullie nog even dat ik had gezien dat ie aanstondquote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hihi ik weet dat jij al tijdens dat je het bericht plaatste dat jij al door had dat caps aan stond. Anders kon je toch niet zo dat ook zeggen of kon je het nog aanpassen in ieder geval. Je probeert mij om de tuin te leiden op die manier gekkie. Maar ik trap er niet in hihi
Hihiiiiiiiii is voor homo's, homo's!quote:
Hmm klinkt verdacht. Je weet zeker dat je niet wil doen nu alsof het per ongeluk ging om zo een excuus te hebben om caps lock te kunnen gebruiken zonder dat een moderator je erop aanspreekt? Niet dat ik verwacht dat je nu eerlijk gaat antwoorden als dat wel het geval was natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat caps aanstonmd nadat de regel getypt was. Toenz ette ik hem uit. En toen vertelde ik jullie nog even dat ik had gezien dat ie aanstond
Zo herken je de T.net spionnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou een mod je aanspreken op 1 regel caps?
Omdat er geen gradatie is in foutheid. 1 capslock regel is net zo erg als 100 en zou moeten worden bestraft! Gelukkig voor angel ben ik een mild man en kan ik erg schappelijk zijn. Ik zal zorgen dat de moderators hem er niet voor bannen, beloofdquote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou een mod je aanspreken op 1 regel caps?
wat is T.net?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo herken je de T.net spionnen.
SGP-retoriek!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat er geen gradatie is in foutheid. 1 capslock regel is net zo erg als 100 en zou moeten worden bestraft! Gelukkig voor angel ben ik een mild man en kan ik erg schappelijk zijn. Ik zal zorgen dat de moderators hem er niet voor bannen, beloofd
O BITCH PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hmm klinkt verdacht. Je weet zeker dat je niet wil doen nu alsof het per ongeluk ging om zo een excuus te hebben om caps lock te kunnen gebruiken zonder dat een moderator je erop aanspreekt? Niet dat ik verwacht dat je nu eerlijk gaat antwoorden als dat wel het geval was natuurlijkJe bent een zeer gerafineerd persoon merk ik al wel. Telkens de randjes opzoeken van wat mag en wat niet meer mag en je komt er nog mee weg ook als er niet personen zouden zijn zoals ik die door jouw sluwe posts heenkijken!
O o o dus als ik iemand heb beroofd en mishandeld kan ik hem net zo goed gelijk afmakenquote:
Juist niet. Want daar is homoseksualiteit erger dan bv schaaldieren eten. Terwijl beide in de bijbel een zonde isquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O BITCH PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!
BEWUSTE CAPS LOCK!
Dat is wel zo humaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O o o dus als ik iemand heb beroofd en mishandeld kan ik hem net zo goed gelijk afmaken
O hell yeah I di'id!!quote:
Die was er niet allergisch voor hoop ikquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag garnalen gegeten
EN daarna een jongen gezoend!!!
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hell yeah I di'id!!![]()
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, you stupid.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O o o dus als ik iemand heb beroofd en mishandeld kan ik hem net zo goed gelijk afmaken
Een heldere bouillon van bospaddestoelen! Dat wil ik!quote:
Saying a tomato is a vegetable is wrong, saying it's a suspension bridge is very wrong!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat er geen gradatie is in foutheid.
Ik heb me er ook niet in verdiept maar één of andere refo vertelde dat laatst ergens. Dat er in principe geen gradatie in zondigheid zou zijn. In de praktijk werkt het zelfs bij die conservatieve bidlippen anders natuurlijk...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist niet. Want daar is homoseksualiteit erger dan bv schaaldieren eten. Terwijl beide in de bijbel een zonde is
Klopt wel een zonde is een zonde en moet je opbiechten en om vergiffenis vragen anders ga je naar de hel. Vrijwel niemand die het nog zo gelooft maar zo 'staat het geschreven'. Statenvertalingquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me er ook niet in verdiept maar één of andere refo vertelde dat laatst ergens. Dat er in principe geen gradatie in zondigheid zou zijn. In de praktijk werkt het zelfs bij die conservatieve bidlippen anders natuurlijk...
Caps is nooit een probleem...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat er geen gradatie is in foutheid. 1 capslock regel is net zo erg als 100 en zou moeten worden bestraft! Gelukkig voor angel ben ik een mild man en kan ik erg schappelijk zijn. Ik zal zorgen dat de moderators hem er niet voor bannen, beloofd
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Als ik je kus wordt aaaaaaaaaaaaaaalles beter CL!
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
wtf!
deurbel gaat, dus ik naar de intercom, niemand die antwoord geeft
dus ik naar het balkon kijken of het busje van de post er nog is en die staat er nog
dus ik ren 3 trappen naar beneden en rijdt ie net weg!
zo krijg je niet eens de kans verdorie om een pakje aan te nemen
nu heb ik mijn kleren niet!
ik ben echt boos gewoon
En nu moet je naakt over straat? Of heb je nog een huge klerenkast vol kleren?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
wtf!
deurbel gaat, dus ik naar de intercom, niemand die antwoord geeft
dus ik naar het balkon kijken of het busje van de post er nog is en die staat er nog
dus ik ren 3 trappen naar beneden en rijdt ie net weg!
zo krijg je niet eens de kans verdorie om een pakje aan te nemen
nu heb ik mijn kleren niet!
ik ben echt boos gewoon
Ik heb toch het idee dat scheiden, eten van schaaldieren, dragen van kleding met gemengde stoffen en het aanraken van dode varkenshuid wat minder erg wordt gevonden door de hedendaagse Christen dan homoseksualiteit.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Klopt wel een zonde is een zonde en moet je opbiechten en om vergiffenis vragen anders ga je naar de hel. Vrijwel niemand die het nog zo gelooft maar zo 'staat het geschreven'. Statenvertaling
Biechten en de Statenvertaling... Ik wist niet dat de Katholieke Kerk een hervormde Bijbel gebruikt...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Klopt wel een zonde is een zonde en moet je opbiechten en om vergiffenis vragen anders ga je naar de hel. Vrijwel niemand die het nog zo gelooft maar zo 'staat het geschreven'. Statenvertaling
Zaaddouche om het beter te maken?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden. Ik heb pijn in m'n nek, ben moe, heb t koud, heb geen zin, heb honger. Blech.
Nee ik bedoelde de gelijkheid van de zonden. Niet het biechten. Verkeerd van mij ja kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Biechten en de Statenvertaling... Ik wist niet dat de Katholieke Kerk een hervormde Bijbel gebruikt...
Ja klopt maar ja als ze letterlijk moeten doen wat in de Bijbel staat hebben ze geen leven dus jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat scheiden, eten van schaaldieren, dragen van kleding met gemengde stoffen en het aanraken van dode varkenshuid wat minder erg wordt gevonden door de hedendaagse Christen dan homoseksualiteit.
Ze meten met twee maten!
Zolang je het over de Staten hebt, helpt biechten en om vergiffenis vragen geen kont. Je bent sowieso de loel, tenzij..quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de gelijkheid van de zonden. Niet het biechten. Verkeerd van mij ja klopt
Wie?!?! Gelovigen?!?! No way!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat scheiden, eten van schaaldieren, dragen van kleding met gemengde stoffen en het aanraken van dode varkenshuid wat minder erg wordt gevonden door de hedendaagse Christen dan homoseksualiteit.
Ze meten met twee maten!
Tenzij je?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je het over de Staten hebt, helpt biechten en om vergiffenis vragen geen kont. Je bent sowieso de loel, tenzij..
Zo dat is wel erg slecht zeg. Het niet goed bezorgen afdoen met het feit dat er alsnog een grote kans is dat je hem krijgt, ik zou ook wel pissig zijn na zulke antwoorden jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
hij zei zelfs: statistisch gezien is de kans nog 99.9% aanwezig dat u uw pakketje krijgt
euh nee, en volgens mij snap je statistiek ook niet bepaald als dat nu als argument aan draagt
Sgoed. Lekker warm.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaaddouche om het beter te maken?
Nah. Beetje pick 'n choose doen en dan die ene die ik doe bestempelen als zonde!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja klopt maar ja als ze letterlijk moeten doen wat in de Bijbel staat hebben ze geen leven dus ja
Ik had hier ook eens een aardige discussie met die jongens:quote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
hij zei zelfs: statistisch gezien is de kans nog 99.9% aanwezig dat u uw pakketje krijgt
euh nee, en volgens mij snap je statistiek ook niet bepaald als dat nu als argument aan draagt
Gewoon zo goed mogelijk leven. Dan vergeeft ie alles weer. Denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij God beslist dat je wel naar de hemel mag. Daar heb je zelf 0 invloed op. Predestinatie
Gewoon zo goed mogelijk leven! Daarna kan het niet meer als ik op de composthoop (chemisch afval) lig.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon zo goed mogelijk leven. Dan vergeeft ie alles weer. Denk ik.
T'is toch wel zo'n enorm schatje
bizar hequote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had hier ook eens een aardige discussie met die jongens:
Ik: "Er ligt een briefje in de bus dat mijn pakket is afgeleverd op nummer 123, maar dat huis bestaat niet."
Zij: "In mijn systeem staat dat het een correct huisnummer is."
Ik moest dus maar niet zeuren.
Bleek:
1) Het huisnummer bestaat inderdaad. Maar het is wel het algemene huisnummer van ons portiek (om de gezamenlijke energierekening op te kunnen maken enzo)
2) Het pakket was afgeleverd op nummer 123, maar in een andere straat
Ik had geluk dat de ontvangende bewoner zo tof was om het naar me toe te komen brengen, anders had ik het natuurlijk nooit kunnen achterhalen
Pakketjes bestellen voelt altijd een beetje als Russische roulette tegenwoordigquote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had hier ook eens een aardige discussie met die jongens:
Ik: "Er ligt een briefje in de bus dat mijn pakket is afgeleverd op nummer 123, maar dat huis bestaat niet."
Zij: "In mijn systeem staat dat het een correct huisnummer is."
Ik moest dus maar niet zeuren.
Bleek:
1) Het huisnummer bestaat inderdaad. Maar het is wel het algemene huisnummer van ons portiek (om de gezamenlijke energierekening op te kunnen maken enzo)
2) Het pakket was afgeleverd op nummer 123, maar in een andere straat
Ik had geluk dat de ontvangende bewoner zo tof was om het naar me toe te komen brengen, anders had ik het natuurlijk nooit kunnen achterhalen
Nee joh, Je reincarneert met dezelfde moedervlek in een andere tijd!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon zo goed mogelijk leven! Daarna kan het niet meer als ik op de composthoop (chemisch afval) lig.
Het Droste-effectquote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bizar he
ik ga zo nog eens bellen als de bezorgtijd voorbij is en ook een klacht indienen over het niet in kunnen dienen van een klacht
Dat gaf de post ook toe. Na de feestdagenw erd het beter.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pakketjes bestellen voelt altijd een beetje als Russische roulette tegenwoordig.
ja die heb ik ook eens gehad! dat was tofquote:Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het Droste-effect
Wij hadden overigens vandeweek een pakketje dat afgeleverd werd door een partij die ik nog niet kende, maar dat was erg netjes. We waren niet thuis, dus briefje in de bus waarmee we online zelf konden aangeven wat we met het pakje wilden: zelf ophalen, bezorgen op een andere dag en/of afleveren bij de buren (huisnummer opgeven).
De niet-bestaande burenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die heb ik ook eens gehad! dat was tof
nu staat er bij de track and trace verdomme ook gewoon dat het pakketje een uur geleden is bezorgd
nou niet aan mij
oh dat is cool!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef MissMSX het volgende:
We hebben een energiemeter gekocht. Als we 's nachts de stekerdoos waar onze laptops aan hangen uitzetten scheelt dat één afhaalmaaltijd van de toko per jaar
quote:
En er ligt geen briefje in de bus? Veel succes dan...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die heb ik ook eens gehad! dat was tof
nu staat er bij de track and trace verdomme ook gewoon dat het pakketje een uur geleden is bezorgd
nou niet aan mij
ja ik kan niet bij de brievenbusquote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En er ligt geen briefje in de bus? Veel succes dan...
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 7 november 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Waterbedden... echt... probeer je iemand flink anaal aan te duwen, zakt je knie steeds in dat bed weg
Zeggen ze. Maar het is al heel wat dat ze toegeven dat het een puinhoop is, dat deden ze eerst nooitquote:Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gaf de post ook toe. Na de feestdagenw erd het beter.
Na de feestdagen... geheheheheh. Dan zorgt voor familiedrama's!
Spree killings
De wereld wel, maar TNT nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
De wereld is nog lang niet klaar voor online shoppenDat zien we nu wel weer!
Kan ik je opbeuren door je een kledingadvies te vragen?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik kan niet bij de brievenbuslief heeft de enige sleutel mee (hij is zijn eigen bos kwijt)
maar goed ik kwam dus meteen naar beneden toen ik hem van het balkon heb gezien en ben geen buren tegen gekomen (we hebben geen lift, alleen een trap en maar 3 verdiepingen en ik zit in het midden) ik zie dus niet hoe hij hem afgegeven moet hebben zonder dat ik dat merkte
ergo: hij heeft mijn pakketje mee terug
en morgen ben ik de hele dag weg
precies want ik heb ook eens die aardige gehad waar je online kon kiezen wat je wou en zoquote:
Het kwijtraken van spullen is wel een terugkerend thema in jullie relatie niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik kan niet bij de brievenbuslief heeft de enige sleutel mee (hij is zijn eigen bos kwijt)
Het ligt op nr 123 van een andere straatquote:maar goed ik kwam dus meteen naar beneden toen ik hem van het balkon heb gezien en ben geen buren tegen gekomen (we hebben geen lift, alleen een trap en maar 3 verdiepingen en ik zit in het midden) ik zie dus niet hoe hij hem afgegeven moet hebben zonder dat ik dat merkte
ergo: hij heeft mijn pakketje mee terug
en morgen ben ik de hele dag weg
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik je opbeuren door je een kledingadvies te vragen?
Roze en rood kan je beter nog steeds niet doenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik je opbeuren door je een kledingadvies te vragen?
ooooh ja dat is weer een heel ander dramaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kwijtraken van spullen is wel een terugkerend thema in jullie relatie niet?
[..]
Het ligt op nr 123 van een andere straat
mag wel he! color blockingquote:Op woensdag 7 november 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Roze en rood kan je beter nog steeds niet doen
Wat mij altijd verbaast is waarom ik dat niet al bij het bedrijf waar ik koop op kan geven. Dan liet ik alles gewoon op het postkantoor/kiala/whateverpunt afleveren.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies want ik heb ook eens die aardige gehad waar je online kon kiezen wat je wou en zo
I rest my case.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh ja dat is weer een heel ander drama
de sleutels zijn bij iemand in huis, maar die persoon is zelf de komende weken niet thuis
dus die komen voorlopig nog niet terug
hij is nu o.a. naar de bank om een nieuwe pinpas aan te vragen
want die is ook al weken kwijt
je leert er mee levenquote:
Mooiquote:
En toch zou ik geen roze dragen als je rood haar hebt.quote:
Dat vind ik juist wel leukquote:Op woensdag 7 november 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Roze en rood kan je beter nog steeds niet doen
Blouse? Of een shirtje met een jasje er overheen?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb een donkergroenbruine nette rok, maar ik weet niet wat ik erop moet dragen in de winter. Shirtje met lange mouwen is echt te koud, maar een trui past weer niet bij het nette karakter van de rok.
Wat moet ik nou bij mijn rok aan?
Bloesje is te koud.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Blouse? Of een shirtje met een jasje er overheen?
hmmm dat is een serieuze vraag!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb een donkergroenbruine nette rok, maar ik weet niet wat ik erop moet dragen in de winter. Shirtje met lange mouwen is echt te koud, maar een trui past weer niet bij het nette karakter van de rok.
Wat moet ik nou bij mijn rok aan?
zwart kan altijd, met zwart er onder wat mij betreft eigenlijk ook welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bloesje is te koud.
Jasje inderdaad, maar welke kleur? En welke kleur dan eronder?
aaah die egel is super cutequote:
Ja, echt seriously fucked upquote:Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm dat is een serieuze vraag!
een shirtje met een kort vestje/bollerotje?
of een sjaal die je wat breder draagt zeg maar?
ik zag een meisje met haar sjaal super leuk: gewoon hangend zonder knoop of zo maar dan met een riem over de sjaal rond haar taille
Bijenkorf? Die heeft dat soort dingen nog wel eensquote:Op woensdag 7 november 2012 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, echt seriously fucked up
Ik kan alleen niets vinden in een bijpassende kleur
Misschien zou een kashmir ecru truitje nog kunnen, maar waar vind ik die?
echt heh, trek dan die rok niet aan zodat je iets kunt aantrekken wat wel bij een warme trui past, denk ik dan.quote:
Het is echt heel donkerbruingroen. Zwart staat er niet mooi bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zwart kan altijd, met zwart er onder wat mij betreft eigenlijk ook wel
wat voor kleur is het precies?
als er groen bruin in zit moeten die kleuren ook kunnen
een creme kleur of taupe kan vast ook wel?
Goeie!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijenkorf? Die heeft dat soort dingen nog wel eens
Of eigenlijk nog groener en donkerder.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets als deze kleur zeg maar:
[ afbeelding ]
Nee, zonde van die rokquote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
echt heh, trek dan die rok niet aan zodat je iets kunt aantrekken wat wel bij een warme trui past, denk ik dan.
maar vrouwen redeneren zo dat ze weer een excuus hebben om te gaan shoppen.
Nou dat precies. En dat moet dan wel, want ze hebben niks om aan te trekken...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
echt heh, trek dan die rok niet aan zodat je iets kunt aantrekken wat wel bij een warme trui past, denk ik dan.
maar vrouwen redeneren zo dat ze weer een excuus hebben om te gaan shoppen.
Owh ja, een fatsoenlijke beha heb ik ook nog nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 16:33 schreef Tally het volgende:
Stijve tepelsIk zou toch voor een shirtje gaat
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, een fatsoenlijke beha heb ik ook nog nodig
Ik ben echt totaal geen vrouw wat dat betreftquote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat precies. En dat moet dan wel, want ze hebben niks om aan te trekken...
[ afbeelding ]
Daar zitten zo veel gaatjes inquote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
http://nelly.com/nl/kledi(...)/nivo-top-142651-12/
zoiets?
kan nog iets onder ook als je wil
doe je dan toch gewoon iets onder?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zitten zo veel gaatjes inTrek dan niets aan
Bwehehehe!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er niet heel warm uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
http://nelly.com/nl/kledi(...)/nivo-top-142651-12/
zoiets?
kan nog iets onder ook als je wil
Ik ook niet. Ik heb 1 plank met 2 broeken en paar t shirtjes. Ik heb alles weg gedaan omdat het toch niet meer pastequote:Op woensdag 7 november 2012 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal geen vrouw wat dat betreft
Hijs leuk maar ik snap het niet zo. Als je het koud hebt of zal krijgen dan zal ik zoiets niet aan doenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe je dan toch gewoon iets onder?
ik vind hem wel tof
Geen bh's meer van de vorige keer?quote:
Dat zijn toch bijna de lelijkste schoenen ooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets als deze kleur zeg maar:
[ afbeelding ]
maar je kunt er allerlei leuke kleurtjes onder doen en dan is dat tofquote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb 1 plank met 2 broeken en paar t shirtjes. Ik heb alles weg gedaan omdat het toch niet meer pasteO en nog een aantal jassen die ik zonde vond om weg te doen
[..]
Hijs leuk maar ik snap het niet zo. Als je het koud hebt of zal krijgen dan zal ik zoiets niet aan doen
Die droeg ik nog want mijn vorige bh's waren te klein. Die kon ik niet aan. En ja toch een jaar borstvoeding. En na het stoppen in die 3 maanden nog geen tijd of zin gehad om nieuwe te kopen. En toen ik wilde gaan kreeg ik te horen dat ik zwanger wasquote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen bh's meer van de vorige keer?
Je vergeet het keywoord.. niets LEUKS om aan te trekkenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een klassieke rok. Maar dit zou nog best kunnen denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
deze?
weet niet wat voor rok het is maar als ie een beetje stoer is, is dat wel tof
http://www.wehkamp.nl/dam(...)9,3,17&SM=0&AAPP=115
Ieuws.. strikjesquote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
deze?
weet niet wat voor rok het is maar als ie een beetje stoer is, is dat wel tof
http://www.wehkamp.nl/dam(...)9,3,17&SM=0&AAPP=115
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |