abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119172588
Heb ik na lang zeuren van mijn dochter een Ipad3 voor haar gekocht komen ze eerst na al 6 maanden met een nieuwe versie uit en volgend jaar met een Ipad5. Is toch niet normaal? Zelfs Nintendo doet het niet zo snel.
pi_119172729
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Apple neemt niet over. Apple verbetert. Met de iPhone had je ook al tig apps voor panorama foto's, maar geen enkele die zo makkelijk werkte als Apple's eigen invulling.

Zelfde geldt voor de notificaties. Het gaat er mij niet om wie het het eerst doet, maar wie het het best doet.
Mwa, PhotoSynth is 10 keer beter dan de panoramafunctie van Apple zelf. Wel geinig dat dan weer van Microsoft moet komen.
pi_119172827
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit vind ik opzich wel een grappige. Het is nl. een verschil van werkwijze. Mijn chef is een die-hard Apple fan en die heeft er ook een handje van om alles maar ergens op de schijf te kiepen en het dan verder overlaten aan het OS hoe dat in de programma's tevoorschijn komt of hij gaat er via een library heen. Ik heb daar persoonlijk de schurft aan (trouwe Windhoos gebruiker :P ) ik zet niet voor niets mijn zut in verschillende mappen en heb er een broertje dood aan dat het OS zich ermee gaat bemoeien en alles in libraries en weet ik veel wat voor "handige" groepen gaat zetten, ik vind daar niks handigs aan.

Met Android zet ik ook alles in mappen en als ik dan een audioboek wil luisteren dan ga ik naar de map waar het betreffende boek staat. Niks met ID tags, metadata en weet ik het allemaal, gewoon nr. 1 t/m zoveel.
Bewaar je je mail wel in een library, of doe je die ook in mappen?
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:32:28 #244
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119172834
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Fijn voor jou, maar met Android heb je dan nog steeds het probleem dat je het niet in je hoofd moet halen tussendoor wat anders te luisteren/kijken, want bookmarking zit er niet bij.

Overigens is het opmerkelijk dat je een gemis als feature bestempelt..
Wat zou ik moeten missen dan? Die zg. handige dingen die ik absoluut niet handig vind?

Enne Mortplayer werkt als een trein, gewoon verder gaan waar je gebleven was, geen probleem.
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:33:49 #245
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119172886
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Bewaar je je mail wel in een library, of doe je die ook in mappen?
Mappen... Thunderbird, de verschillende accounts zijn al verschillende mappen. En daarin heb ik ook weer een onderverdeling gemaakt. Werk, prive, etc.
pi_119172903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef The_stranger het volgende:

[..]

De nexus4. Waarom? Vanwege de software. Welke straks in ios7 verwerkt zit... ;)
Welke software features? Kan je specifiek zijn?
pi_119172948
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mappen... Thunderbird, de verschillende accounts zijn al verschillende mappen. En daarin heb ik ook weer een onderverdeling gemaakt. Werk, prive, etc.
Maar dan bepaalt Thunderbird waar je mailtjes op je schijf staan, vind je dat geen probleem?
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:43:47 #248
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119173234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:35 schreef retorbrapi het volgende:

Maar dan bepaalt Thunderbird waar je mailtjes op je schijf staan, vind je dat geen probleem?
Het interesseert me niet waar het fysiek op de schijf staat, al heb ik een hoop zaken op een andere partitie/ schijf staan. Ik wil gewoon een duidelijk geordend onderscheid hebben in bepaalde zaken. Als ik een pic in een map zet staat die foto daar niet voor niks en dan wil ik die foto niet terugzien in eoa verzamelmap omdat het OS van mening is dat daar alle foto's getoond moeten worden.
pi_119173382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het interesseert me niet waar het fysiek op de schijf staat, al heb ik een hoop zaken op een andere partitie/ schijf staan. Ik wil gewoon een duidelijk geordend onderscheid hebben in bepaalde zaken. Als ik een pic in een map zet staat die foto daar niet voor niks en dan wil ik die foto niet terugzien in eoa verzamelmap omdat het OS van mening is dat daar alle foto's getoond moeten worden.
Ik vind het raar dat je de schurft hebt aan libraries, maar vervolgens wel Thunderbird gebruikt. Thunderbird beheert ook gewoon een library van je mails, en bepaalt vervolgens zelf waar hij ze op je schijf opslaat. Hetzelfde als wat iTunes doet met muziek, iPhoto met foto's, etc.

Waarom is het bij Thunderbird oké en bij iTunes niet?
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:51:56 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119173495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:48 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je de schurft hebt aan libraries, maar vervolgens wel Thunderbird gebruikt. Thunderbird beheert ook gewoon een library van je mails, en bepaalt vervolgens zelf waar hij ze op je schijf opslaat. Hetzelfde als wat iTunes doet met muziek, iPhoto met foto's, etc.

Waarom is het bij Thunderbird oké en bij iTunes niet?
Thunderbird kun je gewoon zo instellen dat je mail op een andere locatie/ schijf/ partitie komt te staan, is geen rakettechniek.
pi_119173517
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Thunderbird kun je gewoon zo instellen dat je mail op een andere locatie/ schijf/ partitie komt te staan, is geen rakettechniek.
Dat kan ook met iTunes.
pi_119173566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:52 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat kan ook met iTunes.
Nou, mooi. Wat is de verdere bedoeling van je?
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:54:03 #253
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119173671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

En wat heeft iTunes ermee te maken? Ik gebruik het niet en volgens mij heb ik het niet over iTunes gehad.
Niet specifiek over iTunes, maar je zei wel de schurft te hebben aan applicaties die een library beheren, en daar valt iTunes dus onder. Dan vraag ik me dus af waarom je niet de schurft hebt aan Thunderbird, want die doet precies hetzelfde.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:03:17 #255
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119173883
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:57 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Niet specifiek over iTunes, maar je zei wel de schurft te hebben aan applicaties die een library beheren, en daar valt iTunes dus onder. Dan vraag ik me dus af waarom je niet de schurft hebt aan Thunderbird, want die doet precies hetzelfde.
Ah zo.

Nmm is de mail van een iets andere categorie dan de foto-/ muziek-/ filmverzameling. En als ik belangrijke mails wil bewaren gaan ze gewoon save as in een map. Dus, einde library voor ze.

Toevoeging: En dan wil ik die mail ook niet meer terugzien in Thunderbird, wat met die Apple libraries dus wel gebeurd.

[ Bericht 7% gewijzigd door AchJa op 13-11-2012 19:33:56 ]
pi_119189639
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Zith het volgende:

[..]

nee, nee! innovatie = glas aan de achterkant.
Innovatie is dragontail glas aan de voor en achterkant...dan weet je tenminste zeker dat je mobiel niet in stukken ligt na 1x vallen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121680839
Orders voor de iPhone 5 bijgesteld naar beneden en US verkopen bijna gehalveerd.
Ze moeten snel met iets komen anders kan het wel eens hard gaan.....
pi_121680903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Orders voor de iPhone 5 bijgesteld naar beneden en US verkopen bijna gehalveerd.
Bron?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_121681104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Aldo-MC het volgende:
De wereld opent zijn ogen nu pas.650 euro betalen voor een 3,5" - 4" scherm :')
pi_121681226
quote:
Dat artikel zegt over beide beweringen helemaal niets :?.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_121681909
Ooit komt er een einde aan groei, ook voor Apple. Dat moment is dus anno 2012-2013 gekomen. Niets mis mee. Herpakken en weer doorgaan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_121682171

Apple heeft het afgelopen jaar wel gewoon meer gegroeid dan de NASDAQ. Ze komen nu pas ongeveer bij elkaar. Het zal niet zo snel gaan. Over 2-3 jaar zal het wel duidelijker zijn.
pi_121847414
Ik geloof niet zo zeer dat de gemiddelde consument ( en dat zijn niet alleen de hipsters!) Apple beu is.

Het is gewoon dat idiote frappuccino drinkende studentikoze volk met hun MB's en iPhones die er misschien op uit zijn gekeken want ik eigenlijk een zegen vind want zijn wij eindelijk van dat volk verlost dat niks te makken heeft en op de pof leeft.
pi_121848258
ik vind het prachttelefoons. Alleen de prijs he...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121991251
'Consument is Apple beu' :Y

donderdag 24 januari 2013 @ 16:57:35 #268
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_121991312
Apple is de puck,
En de rest van de markt(hockey)spelers schaatst er nog altijd als een kip zonder kop achter aan.
Enige verschil is dat die overige marktspelers hun gadgets volproppen met alle denkbare functies (die vervolgens alleen maar je batterij leeg trekken).
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 17:02:52 #269
230491 Zith
pls tip
pi_121991581
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef CodeRood het volgende:
Apple is de puck,
En de rest van de markt(hockey)spelers schaatst er nog altijd als een kip zonder kop achter aan.
Enige verschil is dat die overige marktspelers hun gadgets volproppen met alle denkbare functies (die vervolgens alleen maar je batterij leeg trekken).
Je bedoelt betere hardware voor minder geld?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:08:50 #270
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_121991823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Zie ook een recent artikel van Gizmodo (onafhankelijke technologie-website)
http://gizmodo.com/597762(...)not-because-its-good

Android is gewoon goedkoop, maar absoluut niet beter.
En mensen met oog voor detail hebben daar vaak wat extra centen voor over.
Ik heb ook geen behoefte aan dagelijkse kernelupgrades en tweaken, dat is meer voor nerds.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 17:24:24 #271
230491 Zith
pls tip
pi_121992458
Dat artikel heeft als conclusie dat Google/Andriod 'el-cheapo handsets' kan aanbieden, maar ook 'largest screen, with dual-core', en dat andriod hiermee op lange termijn het gaat winnen.

Profit margin die lager is waardoor de consument meer waarde krijgt voor zijn geld. Een andriod van 200 USD is inderdaad niet beter dan een iphone. Een andriod van dezelfde prijsklasse als de Iphone5 is dat wel (hardware technisch in ieder geval, dus excl. dat 'gevoel' die mensen vaak bij apple krijgen).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:40:43 #272
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_121992954
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef Zith het volgende:
Dat artikel heeft als conclusie dat Google/Andriod 'el-cheapo handsets' kan aanbieden, maar ook 'largest screen, with dual-core', en dat andriod hiermee op lange termijn het gaat winnen.

Profit margin die lager is waardoor de consument meer waarde krijgt voor zijn geld. Een andriod van 200 USD is inderdaad niet beter dan een iphone. Een andriod van dezelfde prijsklasse als de Iphone5 is dat wel (hardware technisch in ieder geval, dus excl. dat 'gevoel' die mensen vaak bij apple krijgen).
Precies, voor dat gevoel (user interface) betalen sommigen dus blijkbaar graag iets meer voor.
In mijn vriendenkring (en op het werk) lopen de meeste android-gebruikers standaard met hun oplaadstekker naast hun telefoon. Mobiel bellen is voor die mensen ineens niet meer zo mobiel...
pi_121993316
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:40 schreef CodeRood het volgende:

[..]

Precies, voor dat gevoel (user interface) betalen sommigen dus blijkbaar graag iets meer voor.
In mijn vriendenkring (en op het werk) lopen de meeste android-gebruikers standaard met hun oplaadstekker naast hun telefoon. Mobiel bellen is voor die mensen ineens niet meer zo mobiel...
Zo zijn er ook wel iPhone gebruikers die dagelijks hun lader bij zich hebben. Zelf heb ik m'n lader ook altijd bij me, maar dat is meer omdat ik een zware gebruiker ben met een twee jaar oude Android telefoon die al vanaf het begin iedere avond aan de lader moet. Momenteel is de accu na zo'n 6 uur zwaar gebruik leeg.

Met nieuwe telefoons die nu uitgebracht worden is dat als het goed is alweer een stuk minder. Vanaf morgen kan ik het uit testen :P
pi_121993755
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef Zith het volgende:

[..]

En nog steeds een inferieur totaalproduct omdat de software die moet draaien op die 'betere hardware' zo loodzwaar is, dat de ogenschijnlijk magere 1.2GHz dualcore van de iPhone in vrijwel elk opzicht beter presteert dan de 1.5GHz van bijvoorbeeld de Nexus 7.
pi_121994145
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En nog steeds een inferieur totaalproduct omdat de software die moet draaien op die 'betere hardware' zo loodzwaar is, dat de ogenschijnlijk magere 1.2GHz dualcore van de iPhone in vrijwel elk opzicht beter presteert dan de 1.5GHz van bijvoorbeeld de Nexus 7.
Kijk mensen, we zijn apple vooral zat vanwege hun mongolide fanboys.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121994508
Ik mag binnenkort met abonnement verlengen en weet het nog steeds niet. Ik zou best een iPhone willen hebben. Mijn Samsung is verre van stabiel gebleken. Maar de prijs van een iPhone vind ik het niet waard. Kost me momenteel veel en veel te veel.
pi_121994535
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kijk mensen, we zijn apple vooral zat vanwege hun mongolide fanboys.
:')

Daar is onze huistroll weer hoor :W
pi_121994550
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Neuh, niet echt. M'n broer heeft een iPhone 5 en een Nexus 7, maar hij merkt echt geen verschil wat betreft snelheid. Het enige grote verschil is de prijs. De Nexus 7 kostte hem ¤250, terwijl er voor de iPhone ¤190 bijbetaald moest worden voor een maandelijks abonnement van ¤42.50 met een duur van twee jaar.

En dat abonnement is dan ook nog eens met 25% korting gedurende de hele looptijd.
pi_121994717
Ik ben Apple nog lang niet beu, vind het juist goede software en kwalitatief hoogwaardige materialen hebben
pi_121994730
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Neuh, niet echt. M'n broer heeft een iPhone 5 en een Nexus 7, maar hij merkt echt geen verschil wat betreft snelheid. Het enige grote verschil is de prijs. De Nexus 7 kostte hem ¤250, terwijl er voor de iPhone ¤190 bijbetaald moest worden voor een maandelijks abonnement van ¤42.50 met een duur van twee jaar.

En dat abonnement is dan ook nog eens met 25% korting gedurende de hele looptijd.
Je broer speelt zeker geen games? Dan merk je het verschil echt duidelijk.

Neemt niet weg dat de iPhone inderdaad debiel duur is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')