Mwa, PhotoSynth is 10 keer beter dan de panoramafunctie van Apple zelf. Wel geinig dat dan weer van Microsoft moet komen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apple neemt niet over. Apple verbetert. Met de iPhone had je ook al tig apps voor panorama foto's, maar geen enkele die zo makkelijk werkte als Apple's eigen invulling.
Zelfde geldt voor de notificaties. Het gaat er mij niet om wie het het eerst doet, maar wie het het best doet.
Bewaar je je mail wel in een library, of doe je die ook in mappen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit vind ik opzich wel een grappige. Het is nl. een verschil van werkwijze. Mijn chef is een die-hard Apple fan en die heeft er ook een handje van om alles maar ergens op de schijf te kiepen en het dan verder overlaten aan het OS hoe dat in de programma's tevoorschijn komt of hij gaat er via een library heen. Ik heb daar persoonlijk de schurft aan (trouwe Windhoos gebruiker) ik zet niet voor niets mijn zut in verschillende mappen en heb er een broertje dood aan dat het OS zich ermee gaat bemoeien en alles in libraries en weet ik veel wat voor "handige" groepen gaat zetten, ik vind daar niks handigs aan.
Met Android zet ik ook alles in mappen en als ik dan een audioboek wil luisteren dan ga ik naar de map waar het betreffende boek staat. Niks met ID tags, metadata en weet ik het allemaal, gewoon nr. 1 t/m zoveel.
Wat zou ik moeten missen dan? Die zg. handige dingen die ik absoluut niet handig vind?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fijn voor jou, maar met Android heb je dan nog steeds het probleem dat je het niet in je hoofd moet halen tussendoor wat anders te luisteren/kijken, want bookmarking zit er niet bij.
Overigens is het opmerkelijk dat je een gemis als feature bestempelt..
Mappen... Thunderbird, de verschillende accounts zijn al verschillende mappen. En daarin heb ik ook weer een onderverdeling gemaakt. Werk, prive, etc.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Bewaar je je mail wel in een library, of doe je die ook in mappen?
Welke software features? Kan je specifiek zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De nexus4. Waarom? Vanwege de software. Welke straks in ios7 verwerkt zit...
Maar dan bepaalt Thunderbird waar je mailtjes op je schijf staan, vind je dat geen probleem?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mappen... Thunderbird, de verschillende accounts zijn al verschillende mappen. En daarin heb ik ook weer een onderverdeling gemaakt. Werk, prive, etc.
Het interesseert me niet waar het fysiek op de schijf staat, al heb ik een hoop zaken op een andere partitie/ schijf staan. Ik wil gewoon een duidelijk geordend onderscheid hebben in bepaalde zaken. Als ik een pic in een map zet staat die foto daar niet voor niks en dan wil ik die foto niet terugzien in eoa verzamelmap omdat het OS van mening is dat daar alle foto's getoond moeten worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:35 schreef retorbrapi het volgende:
Maar dan bepaalt Thunderbird waar je mailtjes op je schijf staan, vind je dat geen probleem?
Ik vind het raar dat je de schurft hebt aan libraries, maar vervolgens wel Thunderbird gebruikt. Thunderbird beheert ook gewoon een library van je mails, en bepaalt vervolgens zelf waar hij ze op je schijf opslaat. Hetzelfde als wat iTunes doet met muziek, iPhoto met foto's, etc.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het interesseert me niet waar het fysiek op de schijf staat, al heb ik een hoop zaken op een andere partitie/ schijf staan. Ik wil gewoon een duidelijk geordend onderscheid hebben in bepaalde zaken. Als ik een pic in een map zet staat die foto daar niet voor niks en dan wil ik die foto niet terugzien in eoa verzamelmap omdat het OS van mening is dat daar alle foto's getoond moeten worden.
Thunderbird kun je gewoon zo instellen dat je mail op een andere locatie/ schijf/ partitie komt te staan, is geen rakettechniek.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je de schurft hebt aan libraries, maar vervolgens wel Thunderbird gebruikt. Thunderbird beheert ook gewoon een library van je mails, en bepaalt vervolgens zelf waar hij ze op je schijf opslaat. Hetzelfde als wat iTunes doet met muziek, iPhoto met foto's, etc.
Waarom is het bij Thunderbird oké en bij iTunes niet?
Dat kan ook met iTunes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thunderbird kun je gewoon zo instellen dat je mail op een andere locatie/ schijf/ partitie komt te staan, is geen rakettechniek.
En wat heeft iTunes ermee te maken? Ik gebruik het niet en volgens mij heb ik het niet over iTunes gehad.quote:
Niet specifiek over iTunes, maar je zei wel de schurft te hebben aan applicaties die een library beheren, en daar valt iTunes dus onder. Dan vraag ik me dus af waarom je niet de schurft hebt aan Thunderbird, want die doet precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat heeft iTunes ermee te maken? Ik gebruik het niet en volgens mij heb ik het niet over iTunes gehad.
Ah zo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niet specifiek over iTunes, maar je zei wel de schurft te hebben aan applicaties die een library beheren, en daar valt iTunes dus onder. Dan vraag ik me dus af waarom je niet de schurft hebt aan Thunderbird, want die doet precies hetzelfde.
Innovatie is dragontail glas aan de voor en achterkant...dan weet je tenminste zeker dat je mobiel niet in stukken ligt na 1x vallen..quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Zith het volgende:
[..]
nee, nee! innovatie = glas aan de achterkant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Orders voor de iPhone 5 bijgesteld naar beneden en US verkopen bijna gehalveerd.
Ze moeten snel met iets komen anders kan het wel eens hard gaan.....
De wereld opent zijn ogen nu pas.650 euro betalen voor een 3,5" - 4" schermquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Orders voor de iPhone 5 bijgesteld naar beneden en US verkopen bijna gehalveerd.
Ze moeten snel met iets komen anders kan het wel eens hard gaan.....
Dat artikel zegt over beide beweringen helemaal nietsquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://www.businessinside(...)grading-apple-2013-1
Je bedoelt betere hardware voor minder geld?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef CodeRood het volgende:
Apple is de puck,
En de rest van de markt(hockey)spelers schaatst er nog altijd als een kip zonder kop achter aan.
Enige verschil is dat die overige marktspelers hun gadgets volproppen met alle denkbare functies (die vervolgens alleen maar je batterij leeg trekken).
Zie ook een recent artikel van Gizmodo (onafhankelijke technologie-website)quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Je bedoelt betere hardware voor minder geld?
Precies, voor dat gevoel (user interface) betalen sommigen dus blijkbaar graag iets meer voor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef Zith het volgende:
Dat artikel heeft als conclusie dat Google/Andriod 'el-cheapo handsets' kan aanbieden, maar ook 'largest screen, with dual-core', en dat andriod hiermee op lange termijn het gaat winnen.
Profit margin die lager is waardoor de consument meer waarde krijgt voor zijn geld. Een andriod van 200 USD is inderdaad niet beter dan een iphone. Een andriod van dezelfde prijsklasse als de Iphone5 is dat wel (hardware technisch in ieder geval, dus excl. dat 'gevoel' die mensen vaak bij apple krijgen).
Zo zijn er ook wel iPhone gebruikers die dagelijks hun lader bij zich hebben. Zelf heb ik m'n lader ook altijd bij me, maar dat is meer omdat ik een zware gebruiker ben met een twee jaar oude Android telefoon die al vanaf het begin iedere avond aan de lader moet. Momenteel is de accu na zo'n 6 uur zwaar gebruik leeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:40 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Precies, voor dat gevoel (user interface) betalen sommigen dus blijkbaar graag iets meer voor.
In mijn vriendenkring (en op het werk) lopen de meeste android-gebruikers standaard met hun oplaadstekker naast hun telefoon. Mobiel bellen is voor die mensen ineens niet meer zo mobiel...
En nog steeds een inferieur totaalproduct omdat de software die moet draaien op die 'betere hardware' zo loodzwaar is, dat de ogenschijnlijk magere 1.2GHz dualcore van de iPhone in vrijwel elk opzicht beter presteert dan de 1.5GHz van bijvoorbeeld de Nexus 7.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Je bedoelt betere hardware voor minder geld?
Kijk mensen, we zijn apple vooral zat vanwege hun mongolide fanboys.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En nog steeds een inferieur totaalproduct omdat de software die moet draaien op die 'betere hardware' zo loodzwaar is, dat de ogenschijnlijk magere 1.2GHz dualcore van de iPhone in vrijwel elk opzicht beter presteert dan de 1.5GHz van bijvoorbeeld de Nexus 7.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk mensen, we zijn apple vooral zat vanwege hun mongolide fanboys.
Neuh, niet echt. M'n broer heeft een iPhone 5 en een Nexus 7, maar hij merkt echt geen verschil wat betreft snelheid. Het enige grote verschil is de prijs. De Nexus 7 kostte hem ¤250, terwijl er voor de iPhone ¤190 bijbetaald moest worden voor een maandelijks abonnement van ¤42.50 met een duur van twee jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En nog steeds een inferieur totaalproduct omdat de software die moet draaien op die 'betere hardware' zo loodzwaar is, dat de ogenschijnlijk magere 1.2GHz dualcore van de iPhone in vrijwel elk opzicht beter presteert dan de 1.5GHz van bijvoorbeeld de Nexus 7.
Je broer speelt zeker geen games? Dan merk je het verschil echt duidelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. M'n broer heeft een iPhone 5 en een Nexus 7, maar hij merkt echt geen verschil wat betreft snelheid. Het enige grote verschil is de prijs. De Nexus 7 kostte hem ¤250, terwijl er voor de iPhone ¤190 bijbetaald moest worden voor een maandelijks abonnement van ¤42.50 met een duur van twee jaar.
En dat abonnement is dan ook nog eens met 25% korting gedurende de hele looptijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |