nice ik kan zo slapenquote:
Zeker getrouwd met die vent uit irakquote:Op woensdag 7 november 2012 05:44 schreef Niox het volgende:
"The Romney Campaign is not prepared to concede." volgens hun communications director.
Behalve dat het federaal nog gewoon verboden is.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:45 schreef Tweek het volgende:
In 3 staten is wiet nu legaal, Oregon, Washington en Colorado. Invoering van de wietpas boeit niet meer voor Amsterdam, Amerikanen kunnen voortaan in eigenland blijven. Naast dat die staten nu dus voor lopen op ons gedoogbeleid.
Ach kappen ze gewoon met de VS is er niets meer aan de hand.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:45 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Behalve dat het federaal nog gewoon verboden is.
Ze houden zichzelf een beetje voor de gek. Rove is toch ervaren genoeg om de realiteit te zien?quote:Op woensdag 7 november 2012 05:46 schreef Niox het volgende:
Ergens snap ik het wel overigens. Als je ergens meerdere jaren zo keihard voor gewerkt hebt en het is ineens weg..
Ik denk dat ik dat zelf ook niet gelijk zou kunnen toegeven.
gedoogbeleidquote:Op woensdag 7 november 2012 05:45 schreef Tweek het volgende:
In 3 staten is wiet nu legaal, Oregon, Washington en Colorado. Invoering van de wietpas boeit niet meer voor Amsterdam, Amerikanen kunnen voortaan in eigenland blijven. Naast dat die staten nu dus voor lopen op ons gedoogbeleid.
2 ton per jaar oid dacht ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:46 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zou zo'n Amerikaanse president eigenlijk verdienen ?
400.000 dollar per jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:46 schreef TLC het volgende:
Dat is waar...quote:Op woensdag 7 november 2012 05:46 schreef Niox het volgende:
Ergens snap ik het wel overigens. Als je ergens meerdere jaren zo keihard voor gewerkt hebt en het is ineens weg..
Ik denk dat ik dat zelf ook niet gelijk zou kunnen toegeven.
Basissalaris is $400.000,--. Maar daar komen nog bonussen overheen.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:46 schreef TLC het volgende:
~ $487k per jaar+bonusquote:Op woensdag 7 november 2012 05:46 schreef TLC het volgende:
Cleveland komt nog.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:47 schreef Arcee het volgende:
Ohio maar 2000 stemmen verschil. Recount?
ik zou het doen voor air-force one, de rest mogen ze houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 05:46 schreef TLC het volgende:
Is dat Cuyahoga county?quote:
Jep, in deze staten gaat er gewoon belasting over geheven worden. Boven de 21 kan je het gebruiken en verbouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
gedoogbeleid![]()
Wetgeving moet duidelijk zijn.
Barack Obama 2,249,216 49.2%quote:
te laat denk ikquote:
1000 pffquote:Op woensdag 7 november 2012 05:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Barack Obama 2,249,216 49.2%
Mitt Romney 2,248,170 49.2%
Oregon is 0% sales-taxquote:Op woensdag 7 november 2012 05:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jep, in deze staten gaat er gewoon belasting over geheven worden. Boven de 21 kan je het gebruiken en verbouwen.
neequote:
Some networks have called the Electoral College for Barack Obama, but it will take longer before the popular vote can officially be called.quote:
Ja, wel dichterbij elkaar, maar nog steeds voor Romney:quote:
Jij maakt het voor jezelf nog steeds spannend he.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 7 november 2012 05:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Snel naar RTL4, daar gaan ze over 5 minuten verder
ja maar ik ga zo slapen ben gebrokenquote:Op woensdag 7 november 2012 05:56 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Jij maakt het voor jezelf nog steeds spannend he.
Dat ook jaquote:Op woensdag 7 november 2012 05:59 schreef spiedermann het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel sloffen sigaretten ze per dag rookt
Door naar 4 of terug naar 1.quote:
Ik heb alleen geen geluid atmquote:Op woensdag 7 november 2012 06:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Fox News wordt steeds interessanter.
Hier is het gestopt, heb je een streamlink?quote:Op woensdag 7 november 2012 06:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Fox News wordt steeds interessanter.
http://nos.nl/dossier/317(...)tab/548/livestreams/quote:Op woensdag 7 november 2012 06:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Hier is het gestopt, heb je een streamlink?
Dankjequote:Op woensdag 7 november 2012 06:07 schreef Montov het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/317(...)tab/548/livestreams/
Mooi.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:06 schreef Montov het volgende:
The votes counted so far in Ohio show an extraordinarily close race, with President Obama only about 1,000 ballots ahead of Mitt Romney as of 11:50 p.m.
But the vast bulk of precincts that have yet to report their results in Ohio are in counties that have gone for Mr. Obama.
Cuyahoga County, home to Cleveland, has had only half of its precincts report and could yield another 100,000 votes or so for Mr. Obama.
Toledo’s Lucas County, which has strongly favored Mr. Obama so far, has had only 12 percent of its precincts report.
There are also votes outstanding in the Cleveland suburbs, and in Dayton, also areas that have gone for Mr. Obama so far. Conversely, the vast majority of areas where Mr. Romney leads have reported 100 percent of their ballots.
— Nate Silver
Dat verklaart, bedankt!quote:Op woensdag 7 november 2012 06:08 schreef OppClone het volgende:
[..]
Staat een kanalenkiezer onder de stream.
Ik geloof dat de VS zich maar moet opdelen, wat een verschillen in opvattingen daar. Van extreem conservatief tot zeer liberaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:07 schreef OppClone het volgende:
Maine heeft overigens voorgestemd voor het homohuwelijk
http://sdgln.com/news/201(...).UJnqC28NmCx.twitter
Wordt geen pretje dan als je een land half zo groot en met de helft van de macht als de USA nu hebt met alleen maar extreem conservatieven zonder de meer liberale mensen om het een beetje in evenwicht te brengen.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de VS zich maar moet opdelen, wat een verschillen in opvattingen daar. Van extreem conservatief tot zeer liberaal.
Voor de andere helft zou het echter een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:16 schreef OppClone het volgende:
[..]
Wordt geen pretje dan als je een land half zo groot en met de helft van de macht als de USA nu hebt met alleen maar extreem conservatieven zonder de meer liberale mensen om het een beetje in evenwicht te brengen.
gestoordde Repsquote:Op woensdag 7 november 2012 06:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Voor de andere helft zou het echter een stuk beter zijn.
Who needs conservative extremists anyway?
En nu gaan ze weer over de popular vote praten.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:16 schreef Tweek het volgende:
Volgens FOX ligt het allemaal aan de latino's, naast dat Romney veel liever is dan de dems hem deden overkomen.
Dan zal Fox het wel lastig gaan krijgen nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:19 schreef Tweek het volgende:
FOX heeft trouwens compleet alle onpartijdigheid overboord gezet met uitspraken als a winable election.
Goh,niet verrassend!!quote:Op woensdag 7 november 2012 06:19 schreef Tweek het volgende:
FOX heeft trouwens compleet alle onpartijdigheid overboord gezet met uitspraken als a winable election.
Nee want ze zijn "entertainment" geen nieuwsquote:Op woensdag 7 november 2012 06:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan zal Fox het wel lastig gaan krijgen nu.
als ze in californië opschieten is dat ook zo geregeldquote:Op woensdag 7 november 2012 06:19 schreef Montov het volgende:
[..]
En nu gaan ze weer over de popular vote praten.
Ja, hun films zijn vaak goed!quote:Op woensdag 7 november 2012 06:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nee want ze zijn "entertainment" geen nieuws
Nee het bevestigd alleen maar wat iedereen al wist en de kijkers luisteren daar overheen. Ze zijn cable en kunnen zo partijdig zijn als ze willen, ze zijn tenslotte ook opgericht als een propaganda kanaal van de reps.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan zal Fox het wel lastig gaan krijgen nu.
20th century fox, fox en foxnews moet je niet vergelijken met elkaar. Behalve dan dat het allemaal niets met objectiviteit te maken heeft.quote:
L.Aquote:Op woensdag 7 november 2012 06:20 schreef komrad het volgende:
[..]
als ze in californië opschieten is dat ook zo geregeld
Ja, echtquote:Op woensdag 7 november 2012 06:24 schreef Doler12 het volgende:
Lol de Republikeinse stemmers zitten ook echt op het platteland he.Zelfs in staten waar de Democraten hebben gewonnen zie je overal rood behalve in de dichtbevolkte counties, die naar de democraten gaan.
Geen wonder dat mensen over de hele wereld denken dat de gemiddelde Republikeinse stemmer een vijftig jarige mannelijke born again redneck is met een pick up truck en een enorme shotgun.
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 7 november 2012 06:24 schreef Tweek het volgende:
Nog steeds geen brunette in beeld gezien bij fox. Het was leuk ik ga wat slapen ik merk het morgen wel als Obama toch nog als nog verloren heeft.
Straksquote:Op woensdag 7 november 2012 06:28 schreef Doler12 het volgende:
Romney wilt het nog niet opgeven omdat nog een aantal staten nog to close zijn. Grrrr ik wil slapen, maar toch Obama eerst horen
En dat terwijl volgens de NYTimes Romney niet eens meer kan winnen met Florida en Ohio..quote:Op woensdag 7 november 2012 06:28 schreef Doler12 het volgende:
Romney wilt het nog niet opgeven omdat nog een aantal staten nog to close zijn. Grrrr ik wil slapen, maar toch Obama eerst horen
Jezus wat zit die rits laag.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:31 schreef Specularium het volgende:
Eva met d'r rooie jurkje. Jammer joh.
Na 83x snap ik het nog steeds niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:33 schreef mrstylo het volgende:
Wel goed dat ze steeds zeggen dat ze met Spaanse kiezers Latino's uit Amerika bedoelen en niet uit Spanje.
Ik ook nog niet. Hoop dat ze het snel beter uit leggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na 83x snap ik het nog steeds niet.
332 voor Obamaquote:Op woensdag 7 november 2012 06:39 schreef Montov het volgende:
Op HuffingtonPost staat Virginia nu bij Obama.
Tijdens de Bush periodequote:Op woensdag 7 november 2012 06:43 schreef Montov het volgende:
Rove die liegt dat Obama Republikeinen unpatriotic en unamerican noemt. Godsamme, het is juist de Republikeinen die die tactiek hanteren.
Er gebeurt ook wel erg weinig moet ik zeggen. Ik hoop dat de toespraken snel komenquote:Op woensdag 7 november 2012 06:49 schreef Montov het volgende:
Het is wel wat rustiger geworden hier.
Alleen nog op Florida wachtenquote:Op woensdag 7 november 2012 06:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Er gebeurt ook wel erg weinig moet ik zeggen. Ik hoop dat de toespraken snel komen
Over 5 minuten gaat Romney spreken.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Er gebeurt ook wel erg weinig moet ik zeggen. Ik hoop dat de toespraken snel komen
Hopen dat Obama snel volgtquote:Op woensdag 7 november 2012 06:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Over 5 minuten gaat Romney spreken.
Whut??quote:Op woensdag 7 november 2012 06:52 schreef Montov het volgende:
Krauthammer (?) gaat nu Romney als links afschilderen.
Bij 53 vrouwen, kun je nagaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Whut??
Romney heefrt 18(!) klein kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |