FOX is er voor de rechtse mens, dat is het hele uitgangspunt van het station. Of het de waarheid is wat ze verkondingen blijft in het midden.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Normaal zie ik alleen Fox beelden via Stewart, maar nu die Fox stream; ik kan het bijna niet volgen. De onzin die ze daar erbij halen...
??quote:
Ik zat echt 10 minuten te kijken en te denkenquote:
Ik kan niet te lang achter elkaar naar FOX kijken omdat ik bang ben dat die dude met het gitzwarte haar m'n ziel jat.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
FOX is er voor de rechtse mens, dat is het hele uitgangspunt van het station. Of het de waarheid is wat ze verkondingen blijft in het midden.
Ze moeten toch wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef Tweek het volgende:
Wacht acteurs geven nu een mening op NOS?
Uhuquote:
Die van 2008 staat vast wel ergens op youtubequote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef nietzman het volgende:
Zie ik Obama's overwinningsspeech al ergens?
joh, succesquote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik ga dervandoor, over 2 uur weer op.
hehetwitter:billmaher twitterde op woensdag 07-11-2012 om 03:41:42Michigan, Pennsylvania, New Hampshire, Wisconsin...they're getting nervous on Planet Kolob reageer retweet
Arnhem, hier zijn we!quote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef nietzman het volgende:
Zie ik Obama's overwinningsspeech al ergens?
pff slaap zequote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik ga dervandoor, over 2 uur weer op.
Die ken ik bijna uit mijn hoofdquote:Op woensdag 7 november 2012 04:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die van 2008 staat vast wel ergens op youtube
gatverdammequote:
Nee ze moeten serieuse mensen regelen en afstappen van de autofelatio van cBNers overal voor uitnodingen. Je ben begonnen met Spangas? Je mening is meteen niets meer waard. Dat zou het moeten zijn.quote:
De gym leraar vergrijpt zich aan zijn leerlingen (geen grapquote:Op woensdag 7 november 2012 04:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat er wat onzedelijkheden in voorkwamen, misschien ga ik het weer volgen.
Oh jaquote:Op woensdag 7 november 2012 04:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat er wat onzedelijkheden in voorkwamen, misschien ga ik het weer volgen.
Ja precies! Dat zag ik dus ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:03 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De gym leraar vergrijpt zich aan zijn leerlingen (geen grap)
Ik gok op die Tim nog wat, heb het niet gezien, maar dat is wat BNN zou opvoeren voor dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee ik verbaas met dat een acteur van Spangas daar rondloopt wie is het?
I lostquote:Op woensdag 7 november 2012 04:03 schreef MilaNL het volgende:
Romney is druk zijn verliesspeech aan het schrijven.
Die staan sowieso vast en hebben maar een handjevol kiesmannen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:03 schreef Montov het volgende:
Op Fox vergeten ze Alaska en Hawaii bij die speculaties.
Fox news serieus nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:03 schreef Montov het volgende:
Op Fox vergeten ze Alaska en Hawaii bij die speculaties.
het is bijna wel zeker tochquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Hij is vooral bekend geworden bij het Nederlandse publiek door zijn rol als Luxor de Haan in de jeugdserie SpangaS. Verder heeft hij in de zomer van 2006 een paar weken Villa Achterwerk gepresenteerd.
Vanaf februari 2011 was Wulff te zien in de tv-serie Raveleijn, een verhaal geschreven door Paul van Loon voor de Efteling en RTL4. Wulff speelde in de kinderserie de rol van ruiter Joost.
Televisiemaker
In 2010 produceerde hij samen met Pim Wessels een WK-hit genaamd: Rood, Wit, Blauwe Ballen. Deze kreeg al snel een hoge notering in de Kids Top 20. Ook heeft hij in juli 2010 de Z@PP Zomerclips opgenomen en gepresenteerd, die de gehele maand augustus te zien waren op Z@PP. Dit was een eenmansproductie waar hij zelf produceerde, achter de camera stond, presenteerde en monteerde.
Verder is Sebastian redacteur geweest bij de BZT-Show van de NCRV.
Luxor? die lul, ach gelukkig wordt dat allemaal wegbezuinigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Hij is vooral bekend geworden bij het Nederlandse publiek door zijn rol als Luxor de Haan in de jeugdserie SpangaS. Verder heeft hij in de zomer van 2006 een paar weken Villa Achterwerk gepresenteerd.
Vanaf februari 2011 was Wulff te zien in de tv-serie Raveleijn, een verhaal geschreven door Paul van Loon voor de Efteling en RTL4. Wulff speelde in de kinderserie de rol van ruiter Joost.
Televisiemaker
In 2010 produceerde hij samen met Pim Wessels een WK-hit genaamd: Rood, Wit, Blauwe Ballen. Deze kreeg al snel een hoge notering in de Kids Top 20. Ook heeft hij in juli 2010 de Z@PP Zomerclips opgenomen en gepresenteerd, die de gehele maand augustus te zien waren op Z@PP. Dit was een eenmansproductie waar hij zelf produceerde, achter de camera stond, presenteerde en monteerde.
Verder is Sebastian redacteur geweest bij de BZT-Show van de NCRV.
Ja, maar ze telden richting 270, alleen dan kan je die al tellen om te kijken welke andere staten beslissend zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die staan sowieso vast en hebben maar een handjevol kiesmannen.
Ik ben gewoon aan het bier omdat ik morgen een vrije dag hebquote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
ik ben vast de enige niet amerikaan in het topic hierzo?
Welnee, gewoon randstad hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
Hier ook nog eenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
Proost! Hier ookquote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het bier omdat ik morgen een vrije dag heb
Nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
Drent hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
Randstad?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, gewoon randstad hier.
uit amsterdam?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, gewoon randstad hier.
Brabant.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Randstad?
De rest van het land kijkt dit niet?
hier ook randstad trouwens.
ik ben elke woensdag sowieso vrijquote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het bier omdat ik morgen een vrije dag heb
Logisch toch? Omdat het daar juist dicht bij elkaar ligt duurt het tellen langer.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef MaxMark het volgende:
Grappig toch hè. Dat uitgerekend van de twee staten waar het het meeste om gaat, er nog geen uitslag gegeven kan worden
Condoleer Daegonna maar.quote:
Neh, al moet ik over 7 uur de trein in die kant op.quote:
Afschuwelijk dat dit kan,quote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef Tweek het volgende:
Ah Amerika schijnt ze eerst openlijke homoseksuele senator te hebben volgens FOX voorspellingen.
ik ookquote:
Hebben wij eigenlijk openlijke homoseksuelen in onze kamers?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef Tweek het volgende:
Ah Amerika schijnt ze eerst openlijke homoseksuele senator te hebben volgens FOX voorspellingen.
Ik denk dat zowel Virginia als North Carolina aan Romney kan worden toegekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef MilaNL het volgende:
Virginia wordt weer spannend. Kan toch nog richting Obama gaan.
Tammy in Wisconsin: http://www.foxnews.com/politics/elections/2012-senate-races/quote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Afschuwelijk dat dit kan,
STOP GAY MARRIAGE
PRO LIFE
ACCEPT JESUS
MITT ROMNEY
Yup, de jager toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hebben wij eigenlijk openlijke homoseksuelen in onze kamers?
Genoeg.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wisconsin Elects Country's First Openly Gay Senator, Tammy Baldwinquote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef Tweek het volgende:
Jan Kees de Jager heeft een mooie Toyboy, Boris van der Ham en der was er nog een.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jan Kees de Jager heeft een mooie Toyboy, Boris van der Ham en der was er nog een.
TEH HORSES WILL EAT PEOPLE.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef Tweek het volgende:
Vergeet Tofik Dibi niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jan Kees de Jager heeft een mooie Toyboy, Boris van der Ham en der was er nog een.
Dittrich. Marijnissen zei ooit tegen hem in de microfoon: laten we elkaar geen mietje noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zoals FOX het best bekeken nieuws station in de VS.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:13 schreef noruas_ het volgende:
Als Obama wint is dat natuurlijk de schuld van de lamestream media
Ze beginnen nu al over "no mandate". Dat hoorde je in 2004 niet bij Bush.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zoals FOX het best bekeken nieuws station in de VS.
Die dame heeft het al over 'no clear mandate'.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Bij haar persoonlijke assistente reporter.
Ik word melig van de moeheid. Moest hier echt heel erg hard om lachenquote:
Tik eens wat langzamer.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze beginnen nu al over "no mandate". Dat hoorde je in 2004 niet bij Bush.
damnquote:Op woensdag 7 november 2012 04:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze staan gelijk
schiet niet op zo
Tenzij Romney alsnog wint natuurlijk, dan bedoelde ze het anders.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die dame heeft het al over 'no clear mandate'.
Palin is het er niet helemaal mee eens: 'a win is a win'.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Tenzij Romney alsnog wint natuurlijk, dan bedoelde ze het anders.
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Todd Akin heeft verloren.
[ afbeelding ]
Wisconsin kun je ook wel op Dem drukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:17 schreef MaxMark het volgende:
De tree is geüpdated: http://elections.nytimes.com/2012/results/president/scenarios
Zoals inmiddels bekend, alleen Florida is nu al genoeg
Dat heb ik nog niet helemaal meegekregen. Waarom staat hij als winnaar aangegeven terwijl hij veel minder % van de stemmen heeft tot nu toe?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wisconsin kun je ook wel op Dem drukken.
Andrew Sullivan.quote:10.10 pm. Some great exit polling on ending marijuana Prohibition in Colorado 57 - 43. Yay!
10.05 pm. The earlt results for marriage equality show it ahead in both Maine and Maryland. It's very close in Maryland - a couple of points - but way ahead in Maine so far.
Zatquote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mark Ruttequote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is wel vaker zo. Omdat de voorspelling goed gelijk loopt met de uitslagen. (bijv. als Obama hoger % haalt in counties die Romney stemmen dan verwacht, heeft Romney bij gedeelte van stemmen geteld meer stemmen, maar is het waarschijnlijker dat Obama wint.)quote:Op woensdag 7 november 2012 04:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet helemaal meegekregen. Waarom staat hij als winnaar aangegeven terwijl hij veel minder % van de stemmen heeft tot nu toe?
Maar wat is Rutte....quote:Op woensdag 7 november 2012 04:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zatjan Cees de jager en Boris van der ham bijvoorbeeld. Gerda Verburg is lesbo, Harry van Bommel van SP bi en zo zijn er nog veel meer
Mei Li Vos en Sabine Uitslag zijn ook biseksueel.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zatjan Cees de jager en Boris van der ham bijvoorbeeld. Gerda Verburg is lesbo, Harry van Bommel van SP bi en zo zijn er nog veel meer
Nog een oud minister, ielige oude man, volgens mij VVD kan alleen niet op ze naam komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet openlijk, bovendien denk ik niet dat hij homo is. Niet elke maagd van 40+ is per definitie homo.quote:
Ohio ook wel toch? Dan kan Romney alleen nog maar winnen via een tie.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wisconsin kun je ook wel op Dem drukken.
Branden in de hel zal ze.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sabine Uitslag zijn ook biseksueel.
Welterusten en succes morgenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:21 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik vind het mooi geweest. 99% zeker dat Obama wint en ik sta op instorten. Vond het gezellig hiermaar nu echt tukken
![]()
Qua oppervlakte een van de grooste staten, maar op één staat na de minste inwoners.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is Wyoming voor kutstaat
Ohio is door nog niet een station gecalled. Maar het ziet er sterk naar uit dat die naar Obama gaat inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:21 schreef OppClone het volgende:
[..]
Ohio ook wel toch? Dan kan Romney alleen nog maar winnen via een tie.
Rednecksquote:Op woensdag 7 november 2012 04:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Qua oppervlakte een van de grooste staten, maar op één staat na de minste inwoners.
Middle of nowhere dus.
Pics.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mei Li Vos en Sabine Uitslag zijn ook biseksueel.
Je bedoelt niet toevallig Roger van Boxtel van D66?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nog een oud minister, ielige oude man, volgens mij VVD kan alleen niet op ze naam komen.
Absoluut. Aan de andere kant maken de Tea Party aanhangers die wel gekozen zijn (en het feit dat veel republikeinen dat niet echt aanhanger zijn de tea party ook niet voor het hoofd willen stoten) het Obama regelmatig uiterst moeilijk. Met name tijdens het budget proces.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:19 schreef RM-rf het volgende:
De Democraten mogen de Tea party dankbaar zijn...
Bv de senaatszetel van de aanziensrijke Richard Lugar (Indiana) hebben ze nu veroverd omdat Lugar door een tea-party-idioot aangevallen en verslagen was en die verloor nu door zn extreemheid van een democraat verloor, die tegen Lugar kansloos geweest was...
Imho is de Tea party een belangrijke grond dat Obama nu redelijk makkelijk wint omdat de extremen in de GOP een gematigde en realistische campagne tegen diens falen onmogelijk gemaakt hebben...
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:21 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik vind het mooi geweest. 99% zeker dat Obama wint en ik sta op instorten. Vond het gezellig hiermaar nu echt tukken
![]()
Slaapze...quote:Op woensdag 7 november 2012 04:21 schreef MaJo het volgende:
![]()
Die gast verdient nu 2 x zoveel als zijn ministersbaantje als bestuurder van een zorgverzekeraar...quote:Op woensdag 7 november 2012 04:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt niet toevallig Roger van Boxtel van D66?
Nee, hij was nog eens een keer te zien in een docu, hard aan de fitness. Even opzoeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt niet toevallig Roger van Boxtel van D66?
Californie is er nogquote:Op woensdag 7 november 2012 04:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Als Florida nu naar Obama gaat en het spel eigenlijk gespeeld is, is dan al een reactie van Obama te verwachten? Of wachten ze heel officieel tot later in de nacht?
mooi zo kan ik eindelijk naar bed dadelijkquote:
geen verrassingquote:
Hmmm weet even niet wie je bedoeltquote:Op woensdag 7 november 2012 04:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee, hij was nog eens een keer te zien in een docu, hard aan de fitness. Even opzoeken.
Samen met Wisconsin nadert het einde dan toch echt voor Romney.quote:
Sowieso moet California gestemd hebben, omdat ze sowieso wachten op daadwerkelijk 270 kiesmannen. Florida duurt nog wel even voordat het echt klaar is.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Als Florida nu naar Obama gaat en het spel eigenlijk gespeeld is, is dan al een reactie van Obama te verwachten? Of wachten ze heel officieel tot later in de nacht?
Dan moet Romney sowieso Florida, Ohio, North Carolina, Virginia en Iowa of Colorado winnen.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:21 schreef MaJo het volgende:
![]()
Obama gaat winnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
Kam iemand me bijpraten al is het maar een beetje.
Montov, je bent mijn POL-boom van wijsheid.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Sowieso moet California gestemd hebben, omdat ze sowieso wachten op daadwerkelijk 270 kiesmannen. Florida duurt nog wel even voordat het echt klaar is.
Ga slapen ouwequote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
http://elections.nytimes.com/2012/results/president/scenariosquote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
De opperneger prolongeert.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
ook vrij vandaag?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
Kort samengevat: Het moet al heel raar lopen als Romney nog wilt winnen. Florida, de belangrijkste staat, lijkt naar Obama te gaan en dan is het over. En zelfs als Romney Florida én Ohio haalt, wordt het nog bijna onmogelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
De neger wint.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
Dolf Jansen had een woordgrap eerder op de avond: waaromnie?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 7 november 2012 04:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Kort samengevat: Het moet al heel raar lopen als Romney nog wilt winnen. Florida, de belangrijkste staat, lijkt naar Obama te gaan en dan is het over. En zelfs als Romney Florida én Ohio haalt, wordt het nog bijna onmogelijk.
quote:
of... nog beter, van de FP:quote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
Romney moet zowel Ohio als Florida winnen om nog een kansje te maken, maar in beide staten staat Obama behoorlijk voor en er zijn relatief niet zoveel stemmen meer die nog geteld moeten wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:27 schreef tong80 het volgende:
Als Florida naar Obama gaat boeit Ohio niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 04:30 schreef Montov het volgende:
Ohio wordt wel steeds krapper voor Obama. Blijft belangrijk.
Voor het eerst is het verschil minder dan 100.000 stemmen en er moet nog 40% geteld worden, wordt inderdaad nog erg spannend.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:30 schreef Montov het volgende:
Ohio wordt wel steeds krapper voor Obama. Blijft belangrijk.
Ik gebruik een desktop, dus ik ben geen diehard.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:30 schreef Grunge. het volgende:
De echte diehards zitten nog met hun laptop op schoot, jongens.
Volgens Mustafa.
Jij ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:30 schreef Grunge. het volgende:
Volgens Mustafa.
Heb laptop met streams, twitter op mobiel en tv aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:30 schreef Grunge. het volgende:
Volgens Mustafa.
Haha, eigenlijk ben je misschien wel meer een diehard dan. Met een laptop kun je luier houdingen aannemen, denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik gebruik een desktop, dus ik ben geen diehard.
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:32 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte nog hier.
Bedankt jongens
de meeste wonen in the states hierzoquote:Op woensdag 7 november 2012 04:32 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte nog hier.
Bedankt jongens
De provincies eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de meeste wonen in the states hierzo
TNR:quote:Ohio has been slow to count its vote, but President Obama has gotten reasonably strong results so far in south-central Ohio, often beating his 2008 margins there. In Ross County, Ohio, home to the town of Chillicothe, Mr. Obama trails Mitt Romney by only one percentage point with about 80 percent of the vote counted. Mr. Obama lost the county by eight percentage points to John McCain in 2008.
quote:Unless something surprising happens in northern Virginia, Obama will probably carry the state. Romney didn't make enough gains in rural Virginia and Obama is holding up quite well in the black belt counties of southeastern Virginia. With Obama holding up well in the Richmond suburbs, it's tough to imagine how Romney would make huge inroads in northern Virginia.
Ja, maar voor mij is het niet zeldzaam om nu nog met een laptop op schoot te hangen, ik kan altijd zelf mijn tijd inplannen en ben 's nachts graag wakker. De mensen die morgen weer vroeg op moeten, dat zijn de diehards.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik wel ja. Heet ook niet voor niks een LAPtop natuurlijk.
Op die manier. Ik stelde een algemene vraag en een stortvloedquote:Op woensdag 7 november 2012 04:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik niet. No liferquote:Op woensdag 7 november 2012 04:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik heb alleen afwisselend NOS en CNN aan, gewoon op televisie en de laptop op schoot voor FOK!, Twitter etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Heb laptop met streams, twitter op mobiel en tv aan.
Omdat ik dat leuk vind, en NOS alleen voor Astrid,
Die BKB/NOS lui die zichzelf te serieus nemen
Mijn land heet dan ook: République démocratique du Congoquote:Op woensdag 7 november 2012 04:35 schreef Lemans24 het volgende:
Sowieso, een republikein in een democratisch land, ik heb het nooit begrepen.
http://www.dailykos.com/quote:Massachusetts becomes the 18th state to legalize medicinal marijuana.
Is het spannend geweest ?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:35 schreef Tweek het volgende:
Fox legt zich er al bij neer dat Obama gaat winnen.
Om negen uur weer braaf paraat op kantoor helaas.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:34 schreef Grunge. het volgende:
De mensen die morgen weer vroeg op moeten, dat zijn de diehards.
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 04:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het spannend geweest ?
Enig moment gedacht dat Romney zou winnen ?
Fox News en vrouwenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Deze vrouw zit er hele tijd op te zeiken dat als Obama nu wint, het land heel verdeeld is.
Gelukkig niet als Romney nipt wint.
Hè bah. Maar je wilt het ook niet missen, hè, zoiets.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Om negen uur weer braaf paraat op kantoor helaas.
Het was CNN.quote:
quote:
Nee. 1 op de 5 leeft in Amerika al van voedselbonnen. Denk je nu echt dat mensen gaan stemmen op Romney die opkomt voor de allerrijkste?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
CNN doet nog alsof het een race is.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:35 schreef Tweek het volgende:
Fox legt zich er al bij neer dat Obama gaat winnen.
Romney en familie moeten eigen stad stichtenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:40 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Nee. 1 op de 5 leeft in Amerika al van voedselbonnen. Denk je nu echt dat mensen gaan stemmen op Romney die opkomt voor de allerrijkste?
Sowieso, die man leeft op sommige punten echt in een fantasiewereld
Hele avond daar ging het over batllegrounds en dat het nog duidelijk moest worden, maar ze nemen nu een houding aan van we hebben verloren. En nu is het wat er mis is met het land.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bush won ook van Gorequote:Op woensdag 7 november 2012 04:40 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Nee. 1 op de 5 leeft in Amerika al van voedselbonnen. Denk je nu echt dat mensen gaan stemmen op Romney die opkomt voor de allerrijkste?
Het was zelfs de laatste maanden niet eens meer spannend, laat staan vanavondquote:Op woensdag 7 november 2012 04:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
omdat je in nl woontquote:Op woensdag 7 november 2012 04:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Waarom heb ik nederlandse reclame op CNN?
Ik verwacht dan ook wel dat de Yanks de volgende keer hetzelfde voor ons doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:39 schreef Grunge. het volgende:
Hè bah. Maar je wilt het ook niet missen, hè, zoiets.
Bedankt. Hij ziet er ook echt uit als een Romney Dominee.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:42 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hele avond daar ging het over batllegrounds en dat het nog duidelijk moest worden, maar ze nemen nu een houding aan van we hebben verloren. En nu is het wat er mis is met het land.
Ja hoor. Klasgenote van m'n vrouw. Op foodstamps. Romney supporter.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:40 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Californië moet nog komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:43 schreef Sjaak-V het volgende:
Toch wel grappig dat het lijkt op een duidelijke overwinning voor Obama, maar dat Romney ruim voor staat qua aantal stemmen![]()
Dus de peilingen zijn daar ook niks waard ?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:43 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het was zelfs de laatste maanden niet eens meer spannend, laat staan vanavond![]()
De swing states, waar het vroeger wel vaak nipt was, hebben ondertussen vaak een demografie die niet langer binnen het republikeinse plaatje past.
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja hoor. Klasgenote van m'n vrouw. Op foodstamps. Romney supporter.
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:43 schreef Sjaak-V het volgende:
Toch wel grappig dat het lijkt op een duidelijke overwinning voor Obama, maar dat Romney ruim voor staat qua aantal stemmen![]()
Het feest van de Democratie
De zonsondergang is zo mooi. Het tellen begint pas daarna.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:44 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het wel raar dat het zo lang duurt in Florida.
Peilingen altijd in het voordel van Obama geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus de peilingen zijn daar ook niks waard ?
Waarschijnlijk omdat de stations pas later sloten vanwege de lange rijen..quote:Op woensdag 7 november 2012 04:44 schreef Shreyas het volgende:
Ze willen niet nog zo'n akkefietje als een aantal jaar geleden.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:44 schreef Shreyas het volgende:
Belachelijke systeem hebben ze daar eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 04:43 schreef Sjaak-V het volgende:
Het feest van de Democratie
Wat ik op MSNBC hoorde is dat er nog mensen in de rij staan en het nog een uur kan duren voordat die klaar zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:44 schreef Shreyas het volgende:
Weet ik maar de verschillen werden steeds kleinerquote:Op woensdag 7 november 2012 04:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Peilingen altijd in het voordel van Obama geweest.
De meeste peilingen gaven al aan dat Obama voor lag, maar wel met een redelijk kleine marge.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus de peilingen zijn daar ook niks waard ?
Op sommige plekken zijn ze zelfs nog aan het stemmen in Florida.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:44 schreef Shreyas het volgende:
Dan komt Florida dus wellicht voorlopig niet met een duidelijk uitslag. Hopelijk zijn die mensen in de rij voornamelijk Obama-stemmersquote:Op woensdag 7 november 2012 04:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat ik op MSNBC hoorde is dat er nog mensen in de rij staan en het nog een uur kan duren voordat die klaar zijn.
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat ik op MSNBC hoorde is dat er nog mensen in de rij staan en het nog een uur kan duren voordat die klaar zijn.
echt hequote:Op woensdag 7 november 2012 04:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Heel de westkust kan je automatisch blauw kleuren
Als je voor de sluitingstijd in de rij staat mag je stemmenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:47 schreef Markeerstift het volgende:
[..]Hoe dan? Florida is toch al 3 uur 'dicht' ofzo? Zijn al die mensen dan te laat gaan stemmen?
Ik bedoelde dat Obama enorm gaat inlopen in de popular vote zodra de uitslagen uit Californië binnen komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:47 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook lijkt, maar het is extreem onwaarschijnlijk dat Californië voor Romney zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |