FOX is er voor de rechtse mens, dat is het hele uitgangspunt van het station. Of het de waarheid is wat ze verkondingen blijft in het midden.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Normaal zie ik alleen Fox beelden via Stewart, maar nu die Fox stream; ik kan het bijna niet volgen. De onzin die ze daar erbij halen...
??quote:
Ik zat echt 10 minuten te kijken en te denkenquote:
Ik kan niet te lang achter elkaar naar FOX kijken omdat ik bang ben dat die dude met het gitzwarte haar m'n ziel jat.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
FOX is er voor de rechtse mens, dat is het hele uitgangspunt van het station. Of het de waarheid is wat ze verkondingen blijft in het midden.
Ze moeten toch wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef Tweek het volgende:
Wacht acteurs geven nu een mening op NOS?
Uhuquote:
Die van 2008 staat vast wel ergens op youtubequote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef nietzman het volgende:
Zie ik Obama's overwinningsspeech al ergens?
joh, succesquote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik ga dervandoor, over 2 uur weer op.
hehetwitter:billmaher twitterde op woensdag 07-11-2012 om 03:41:42Michigan, Pennsylvania, New Hampshire, Wisconsin...they're getting nervous on Planet Kolob reageer retweet
Arnhem, hier zijn we!quote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef nietzman het volgende:
Zie ik Obama's overwinningsspeech al ergens?
pff slaap zequote:Op woensdag 7 november 2012 04:00 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik ga dervandoor, over 2 uur weer op.
Die ken ik bijna uit mijn hoofdquote:Op woensdag 7 november 2012 04:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die van 2008 staat vast wel ergens op youtube
gatverdammequote:
Nee ze moeten serieuse mensen regelen en afstappen van de autofelatio van cBNers overal voor uitnodingen. Je ben begonnen met Spangas? Je mening is meteen niets meer waard. Dat zou het moeten zijn.quote:
De gym leraar vergrijpt zich aan zijn leerlingen (geen grapquote:Op woensdag 7 november 2012 04:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat er wat onzedelijkheden in voorkwamen, misschien ga ik het weer volgen.
Oh jaquote:Op woensdag 7 november 2012 04:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat er wat onzedelijkheden in voorkwamen, misschien ga ik het weer volgen.
Ja precies! Dat zag ik dus ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:03 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De gym leraar vergrijpt zich aan zijn leerlingen (geen grap)
Ik gok op die Tim nog wat, heb het niet gezien, maar dat is wat BNN zou opvoeren voor dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee ik verbaas met dat een acteur van Spangas daar rondloopt wie is het?
I lostquote:Op woensdag 7 november 2012 04:03 schreef MilaNL het volgende:
Romney is druk zijn verliesspeech aan het schrijven.
Die staan sowieso vast en hebben maar een handjevol kiesmannen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:03 schreef Montov het volgende:
Op Fox vergeten ze Alaska en Hawaii bij die speculaties.
Fox news serieus nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:03 schreef Montov het volgende:
Op Fox vergeten ze Alaska en Hawaii bij die speculaties.
het is bijna wel zeker tochquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Hij is vooral bekend geworden bij het Nederlandse publiek door zijn rol als Luxor de Haan in de jeugdserie SpangaS. Verder heeft hij in de zomer van 2006 een paar weken Villa Achterwerk gepresenteerd.
Vanaf februari 2011 was Wulff te zien in de tv-serie Raveleijn, een verhaal geschreven door Paul van Loon voor de Efteling en RTL4. Wulff speelde in de kinderserie de rol van ruiter Joost.
Televisiemaker
In 2010 produceerde hij samen met Pim Wessels een WK-hit genaamd: Rood, Wit, Blauwe Ballen. Deze kreeg al snel een hoge notering in de Kids Top 20. Ook heeft hij in juli 2010 de Z@PP Zomerclips opgenomen en gepresenteerd, die de gehele maand augustus te zien waren op Z@PP. Dit was een eenmansproductie waar hij zelf produceerde, achter de camera stond, presenteerde en monteerde.
Verder is Sebastian redacteur geweest bij de BZT-Show van de NCRV.
Luxor? die lul, ach gelukkig wordt dat allemaal wegbezuinigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Hij is vooral bekend geworden bij het Nederlandse publiek door zijn rol als Luxor de Haan in de jeugdserie SpangaS. Verder heeft hij in de zomer van 2006 een paar weken Villa Achterwerk gepresenteerd.
Vanaf februari 2011 was Wulff te zien in de tv-serie Raveleijn, een verhaal geschreven door Paul van Loon voor de Efteling en RTL4. Wulff speelde in de kinderserie de rol van ruiter Joost.
Televisiemaker
In 2010 produceerde hij samen met Pim Wessels een WK-hit genaamd: Rood, Wit, Blauwe Ballen. Deze kreeg al snel een hoge notering in de Kids Top 20. Ook heeft hij in juli 2010 de Z@PP Zomerclips opgenomen en gepresenteerd, die de gehele maand augustus te zien waren op Z@PP. Dit was een eenmansproductie waar hij zelf produceerde, achter de camera stond, presenteerde en monteerde.
Verder is Sebastian redacteur geweest bij de BZT-Show van de NCRV.
Ja, maar ze telden richting 270, alleen dan kan je die al tellen om te kijken welke andere staten beslissend zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die staan sowieso vast en hebben maar een handjevol kiesmannen.
Ik ben gewoon aan het bier omdat ik morgen een vrije dag hebquote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
ik ben vast de enige niet amerikaan in het topic hierzo?
Welnee, gewoon randstad hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
Hier ook nog eenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
Proost! Hier ookquote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het bier omdat ik morgen een vrije dag heb
Nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
Drent hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:05 schreef Anonymousz het volgende:
Randstad?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, gewoon randstad hier.
uit amsterdam?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, gewoon randstad hier.
Brabant.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Randstad?
De rest van het land kijkt dit niet?
hier ook randstad trouwens.
ik ben elke woensdag sowieso vrijquote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het bier omdat ik morgen een vrije dag heb
Logisch toch? Omdat het daar juist dicht bij elkaar ligt duurt het tellen langer.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:06 schreef MaxMark het volgende:
Grappig toch hè. Dat uitgerekend van de twee staten waar het het meeste om gaat, er nog geen uitslag gegeven kan worden
Condoleer Daegonna maar.quote:
Neh, al moet ik over 7 uur de trein in die kant op.quote:
Afschuwelijk dat dit kan,quote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef Tweek het volgende:
Ah Amerika schijnt ze eerst openlijke homoseksuele senator te hebben volgens FOX voorspellingen.
ik ookquote:
Hebben wij eigenlijk openlijke homoseksuelen in onze kamers?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef Tweek het volgende:
Ah Amerika schijnt ze eerst openlijke homoseksuele senator te hebben volgens FOX voorspellingen.
Ik denk dat zowel Virginia als North Carolina aan Romney kan worden toegekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef MilaNL het volgende:
Virginia wordt weer spannend. Kan toch nog richting Obama gaan.
Tammy in Wisconsin: http://www.foxnews.com/politics/elections/2012-senate-races/quote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Afschuwelijk dat dit kan,
STOP GAY MARRIAGE
PRO LIFE
ACCEPT JESUS
MITT ROMNEY
Yup, de jager toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hebben wij eigenlijk openlijke homoseksuelen in onze kamers?
Genoeg.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wisconsin Elects Country's First Openly Gay Senator, Tammy Baldwinquote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef Tweek het volgende:
Jan Kees de Jager heeft een mooie Toyboy, Boris van der Ham en der was er nog een.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jan Kees de Jager heeft een mooie Toyboy, Boris van der Ham en der was er nog een.
TEH HORSES WILL EAT PEOPLE.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:08 schreef Tweek het volgende:
Vergeet Tofik Dibi niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jan Kees de Jager heeft een mooie Toyboy, Boris van der Ham en der was er nog een.
Dittrich. Marijnissen zei ooit tegen hem in de microfoon: laten we elkaar geen mietje noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zoals FOX het best bekeken nieuws station in de VS.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:13 schreef noruas_ het volgende:
Als Obama wint is dat natuurlijk de schuld van de lamestream media
Ze beginnen nu al over "no mandate". Dat hoorde je in 2004 niet bij Bush.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zoals FOX het best bekeken nieuws station in de VS.
Die dame heeft het al over 'no clear mandate'.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Bij haar persoonlijke assistente reporter.
Ik word melig van de moeheid. Moest hier echt heel erg hard om lachenquote:
Tik eens wat langzamer.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze beginnen nu al over "no mandate". Dat hoorde je in 2004 niet bij Bush.
damnquote:Op woensdag 7 november 2012 04:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze staan gelijk
schiet niet op zo
Tenzij Romney alsnog wint natuurlijk, dan bedoelde ze het anders.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die dame heeft het al over 'no clear mandate'.
Palin is het er niet helemaal mee eens: 'a win is a win'.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Tenzij Romney alsnog wint natuurlijk, dan bedoelde ze het anders.
quote:Op woensdag 7 november 2012 04:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Todd Akin heeft verloren.
[ afbeelding ]
Wisconsin kun je ook wel op Dem drukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:17 schreef MaxMark het volgende:
De tree is geüpdated: http://elections.nytimes.com/2012/results/president/scenarios
Zoals inmiddels bekend, alleen Florida is nu al genoeg
Dat heb ik nog niet helemaal meegekregen. Waarom staat hij als winnaar aangegeven terwijl hij veel minder % van de stemmen heeft tot nu toe?quote:Op woensdag 7 november 2012 04:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wisconsin kun je ook wel op Dem drukken.
Andrew Sullivan.quote:10.10 pm. Some great exit polling on ending marijuana Prohibition in Colorado 57 - 43. Yay!
10.05 pm. The earlt results for marriage equality show it ahead in both Maine and Maryland. It's very close in Maryland - a couple of points - but way ahead in Maine so far.
Zatquote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mark Ruttequote:Op woensdag 7 november 2012 04:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is wel vaker zo. Omdat de voorspelling goed gelijk loopt met de uitslagen. (bijv. als Obama hoger % haalt in counties die Romney stemmen dan verwacht, heeft Romney bij gedeelte van stemmen geteld meer stemmen, maar is het waarschijnlijker dat Obama wint.)quote:Op woensdag 7 november 2012 04:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet helemaal meegekregen. Waarom staat hij als winnaar aangegeven terwijl hij veel minder % van de stemmen heeft tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |