Groot gelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik pas wel. 4chan voorziet daarin
.
Trusten!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat Barrie al slaapt
Ik ga haar achterna, welterusten![]()
representquote:Op donderdag 8 november 2012 01:49 schreef Muisraket het volgende:
Bdh en lieve bejaarden, kom a.u.b. terug, ik mis de iets serieuzere/grappigere klets.
same same...quote:Op donderdag 8 november 2012 07:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Iedere ochtend heb ik spijt dat ik de dag ervoor niet eerder ben gaan slapen. En iedere avond vind ik het zonde om eerder naar bed te gaan. Toch niet normaal.
True, maar of het hem gaat worden...quote:Op donderdag 8 november 2012 09:51 schreef Muisraket het volgende:
Moggel.Doel van vandaag: wél op tijd gaan slapen.
Ik zie T. morgen pas, dus nu hangt het alleen af van hoe laat ik thuis ben van school en of ik een beetje op tijd in slaap kan vallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
True, maar of het hem gaat worden...
Lol, true fact therequote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef Muisraket het volgende:
Barrie btw, heb jij KPD toegang of niet? Zo ja: dat is écht een topic voor jou.
Ik hoop echt dat die vrouwen heel veel geld krijgen en niet beseffen wat ze doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, true fact there
Dat de mensheid toch in staat is tot zulke rampzalige dingen
U riep?quote:
Oh, beterschap in dat geval!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit al een week met buikgriep thuis, dus zit nagenoeg niet achter de pc eigenlijk.
Permbanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Muisraket het volgende:
![]()
Ja iedereen was opeens weg.En is KK nog steeds geband trouwens?
Goede eerste indruk heb ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, true fact there
Dat de mensheid toch in staat is tot zulke rampzalige dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |