Groot gelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik pas wel. 4chan voorziet daarin
.
Trusten!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat Barrie al slaapt
Ik ga haar achterna, welterusten![]()
representquote:Op donderdag 8 november 2012 01:49 schreef Muisraket het volgende:
Bdh en lieve bejaarden, kom a.u.b. terug, ik mis de iets serieuzere/grappigere klets.
same same...quote:Op donderdag 8 november 2012 07:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Iedere ochtend heb ik spijt dat ik de dag ervoor niet eerder ben gaan slapen. En iedere avond vind ik het zonde om eerder naar bed te gaan. Toch niet normaal.
True, maar of het hem gaat worden...quote:Op donderdag 8 november 2012 09:51 schreef Muisraket het volgende:
Moggel.Doel van vandaag: wél op tijd gaan slapen.
Ik zie T. morgen pas, dus nu hangt het alleen af van hoe laat ik thuis ben van school en of ik een beetje op tijd in slaap kan vallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
True, maar of het hem gaat worden...
Lol, true fact therequote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef Muisraket het volgende:
Barrie btw, heb jij KPD toegang of niet? Zo ja: dat is écht een topic voor jou.
Ik hoop echt dat die vrouwen heel veel geld krijgen en niet beseffen wat ze doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, true fact there
Dat de mensheid toch in staat is tot zulke rampzalige dingen
U riep?quote:
Oh, beterschap in dat geval!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit al een week met buikgriep thuis, dus zit nagenoeg niet achter de pc eigenlijk.
Permbanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Muisraket het volgende:
![]()
Ja iedereen was opeens weg.En is KK nog steeds geband trouwens?
Goede eerste indruk heb ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, true fact there
Dat de mensheid toch in staat is tot zulke rampzalige dingen
Beterschap!! Hopelijk ben je snel beterquote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit al een week met buikgriep thuis, dus zit nagenoeg niet achter de pc eigenlijk.
quote:
Goede tip!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef BarrieButsers het volgende:
N.a.v. dat topic moet ik aan iets denken. Een vriend van mijn oom liet mij een filmpje zien waarin een wijf iemand pijpte en vervolgens kwam er smurfenblauw spul uit haar neus.
Hij; Ik wil je de tip meegeven om niet iemand te pijpen nadat je blue curacao hebt gedroken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef BarrieButsers het volgende:
N.a.v. dat topic moet ik aan iets denken. Een vriend van mijn oom liet mij een filmpje zien waarin een wijf iemand pijpte en vervolgens kwam er smurfenblauw spul uit haar neus.
Hij; Ik wil je de tip meegeven om niet iemand te pijpen nadat je blue curacao hebt gedroken.
[ afbeelding ]
Die verhaaltjes zijn toch wel van een heel ander kaliberquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef Muisraket het volgende:
Enigszins gerelateerd: [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk zoiets is nog leuk maar een piemel wat meer lijkt op de uitsteeksels van een octopus...
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vind medische dingen niet zo'n ramp, maar van die dingen die me echt extreem pijnlijk lijken bijvoorbeeld wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk zoiets is nog leuk maar een piemel wat meer lijkt op de uitsteeksels van een octopus...Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ofnietquote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind medische dingen niet zo'n ramp, maar van die dingen die me echt extreem pijnlijk lijken bijvoorbeeld wel.
Extreem masochistische mensen vinden het waarschijnlijk erg opwindend, vooral als ze ook nog onderdanig zijn, dus van mij mogen ze. Ik word er zelf alleen een beetje naar van als het écht extreem is. Maar softere dingen, ach...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ofniet![]()
Echt erg dat mensen zich dat kunnen aandoen.
God god kan dat me echt niet voorstellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Extreem masochistische mensen vinden het waarschijnlijk erg opwindend, vooral als ze ook nog onderdanig zijn, dus van mij mogen ze. Ik word er zelf alleen een beetje naar van als het écht extreem is. Maar softere dingen, ach...
Ik krijg er ook niet bepaald een ladyboner van, dus ik snap je wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
God god kan dat me echt niet voorstellen.Echt totaal niet. Vooral niet als je ziet hoe die geslachtsdelen eruit zien. Daar krijg je toch gelijk een slappe van?
ladyboner hahaquote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik krijg er ook niet bepaald een ladyboner van, dus ik snap je wel.
Zag het ook laatst ja. Echt ernstiggggg.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Muisraket het volgende:
WTF, heb zelfs Tuxxx opgezocht nu (:o![]()
ZOMG!) en ze heeft gewoon niet meer op heel FOK! gepost sinds DB topic 306.
Nope, daarvoor moet je echt een hele goede motivatiebrief schrijven én je moet dan elke 3 maanden of zo blijven posten. Is mij iets te veel moeite voor wat ik ervoor terug zou krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ladyboner haha![]()
Ach ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Kan jij in KEL?
Als Ffleamig een kloon van haar is, ga ik stuk. Zal wel niet, helaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zag het ook laatst ja. Echt ernstiggggg.
Zeker dat ze een ander account heeft ofzo
Wow shit zoveel eisenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, daarvoor moet je echt een hele goede motivatiebrief schrijven én je moet dan elke 3 maanden of zo blijven posten. Is mij iets te veel moeite voor wat ik ervoor terug zou krijgen.Jij wel? En hoezo?
Jezus 99/100 keer post tie in sexquote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als Ffleamig een kloon van haar is, ga ik stuk. Zal wel niet, helaas.
En hoe. Kromme tenen ditdat.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus 99/100 keer post tie in sex
Zal er eens op gaan lettenquote:
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal er eens op gaan letten![]()
ditdat klinkt/staat zo leuk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |