SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatst geshowde haaksels uit 't vorige topic:
SpaceInvaders ketting:
Dottey's Schaap, gemaakt van pure trouwschaapwol. Dat kunnen er niet veel zeggen!
Muck's ponchootje:
en nog een schattig wintersetje van Oeroekloeroe:
[ Bericht 1% gewijzigd door trui op 07-11-2012 00:08:20 ]in de haak.
Ah dat is idd ook nog een idee! Morgen is op zoek gaan of ik nog vilt kan vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Dottey het volgende:
ik heb wel eens een padma voorzien van vilten oogjes omdat hetzelfde probleem.. misschien een idee..
http://www.ravelry.com/projects/Dottey/daddy-padma
http://www.ravelry.com/projects/Dottey/padma
Via etsy! Even linkje zoeken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef J0ycie88 het volgende:
SpaceInvaders, hij is echt gaaf geworden. Waar heb je het patroon ook alweer vandaan?
ik zag het. welkom vriendje ^^.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Ah dat is idd ook nog een idee! Morgen is op zoek gaan of ik nog vilt kan vinden.
Jouw daddy padma is trouwens ook erg schattig!
ik heb je trouwens gelijk als vriend uitgenodigd op ravelry![]()
quote:De volgende nieuwe kleuren zijn in januar 2013 verkrijgbaar:
280 Neon groen
281 Oranje een tussenkleur tussen 209 en 189
282 Phlox jewel
383 Donkergoud
384 Capri/iris Blauw
Hier een foto die ik snel even heb gemaakt van de stalenkaart van de vertegenwoordiger:
Ook komt er een nieuwe lijn van de Catania, de Catania Grande met 18 kleurtjes.
Dit is een dikkere katoen voor pendikte 4-5 met 66mtr per 50 gram.
Deze komt ook in januari 2013 uit.
Voor wie alvast een preview wil van de kleuren mag mij mailen.
we hangen er al mee op de bank.quote:Op woensdag 7 november 2012 07:36 schreef kirsten. het volgende:
Dot, ik vind wel dat dat trouw-schaap voortaan tussen jullie in, of allicht in bed moet slapen hoor![]()
Leuke (winterse) dingen weer gemaakt mensen! Aan de haakprojectjes kan je zo zien wat voor weer het gaat worden haha.
Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar weinig gereageerd vanwege kuchkuchhoesthoeststikstiksnottersnotter, ook wel bekend als een verkoudheid. Die overigens nog láng niet over is maar moet nu echt terug naar stage anders gaat alles in de soep lopen heheSpannende dag of ik überhaupt alweer kan praten.
Maargoed, klaar met het geklaag en op naar een verkoudheidsvrij topic!
ik heb ze ook nog niet binnen hoor!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:26 schreef NijntjesUk het volgende:
Die deken en dat schaap zijn echt geweldig!
Zijn de japanse haaknaalden al binnen bij anderen die ze ook besteld hadden? (die set voor 2.80 ofzo)
Haha, voor mij ook hoor troveyquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef trovey het volgende:
Die ketting heb ik toch even gemist....effe terug.Schaapje is ook leuk en poincho ook maar iets te klein model voor mij persoonlijk.
I
Ik denk dat dat te stijf wordt. Een col die recht overeind staat ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 09:58 schreef Mirjam het volgende:
Zou van dat dikke textielgaren leuk zijn om iets als een col van te maken? Of is dat echt meer voor kleedjes, tasjes en manden?
Wel handig tegen het in slaap vallen voor de tv, zo'n stijve colquote:Op woensdag 7 november 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te stijf wordt. Een col die recht overeind staat ofzo![]()
Maar het kan goed wel lukken hoor
Een nekkraagquote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel handig tegen het in slaap vallen voor de tv, zo'n stijve col
Maar dan wel een vrolijk gekleurdequote:
ik weet niet wat je hebt? meer dat zachte als zpagetti of RibbonXL??quote:Op woensdag 7 november 2012 09:58 schreef Mirjam het volgende:
Zou van dat dikke textielgaren leuk zijn om iets als een col van te maken? Of is dat echt meer voor kleedjes, tasjes en manden?
Nog niks, ik zat te overwegen dat spul van de action mee te nemen, maar wil dat niet meenemen zonder doel eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef EsseEi het volgende:
[..]
ik weet niet wat je hebt? meer dat zachte als zpagetti of RibbonXL??
Het in ieder geval wel met RibbonXL, als je het met een heeele grote naald doet, maar volgens mij wordt het beter als je het breit. Vriendinnetje heeft er zo'n wikkelshawl mee gebreid en die is heel fijn en zacht
Hoe groot moet het worden?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ikwil een dekentje maken om te gebruiken als ik op de bank zit/lig.
Iemand een suggestie hoeveel bollen zeeman royal/wibra saskia ik dan nodig heb? Kan het niet echt vinden bij patronen
edit: met granny squares
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |