In de wedstrijd emotie wel ja, maar dit spel met deze selectie op het veld leggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Breekfast het volgende:
MC is gewoon een zuivere goal en penalty door de neus geboord. Terecht boos dus.
quote:Half the ajax squad is Danish and so were the linesmen/referees.
I was just about to point this out.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Na de wedstrijd topic van MCFC:
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/viewtopic.php?f=1&t=271049
quote:Half the ajax squad is Danish and so were the linesmen/referees.
quote:Platini appointed them personally - no doubts
dortmund gaat ajax vernederen in de arena. Dan zijn ze geplaatst en kunnen ze naar hartelust tegen city een b-team opstellen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax moet dus met 2-0 van Dortmund winnen en daarna evenveel punten tegen real halen als Dortmund tegen City
Dortmund thuis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
over 3 weken rm uit of dortmund thuis?
schoften zijn het , 1 voor 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al mijn hunt werk, en dan mij de grond intrappen
Is natuurlijk ook gewoon heel vreemdquote:
Dat had je niet verdiend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al mijn hunt werk, en dan mij de grond intrappen
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef dieselnoi het volgende:
balotelli duwt van rhijn gewoon weg. als van rhijn hem niet bij zijn arm pakt valt hij om. geen penalty
thanksquote:
dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Equites het volgende:
Hoe kan je als city gaan janken om een niet gegeven penalty. Ze horen Ajax toch met 5-0 weg te schieten. Schandalig.
Idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef krapula het volgende:
Achteraf echt zonde dat Ajax niet met een punt uit Dortmund is teruggekomen.
is ook gewoon waarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Mandéra het volgende:
Ik kom wel 1 feit tegen op het City forum:
"whats the point of the dickhead at the side of the goal if he's not going to give decisions."
het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Equites het volgende:
Hoe kan je als city gaan janken om een niet gegeven penalty. Ze horen Ajax toch met 5-0 weg te schieten. Schandalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |