kind ga slapenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vindt jij een pluspunt van mannen?
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Was die bal op de man die de bal voorgaf geen buitenspel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Onmogelijk met zijn 'kwaliteit'quote:
achter de bal slimmequote:
hoe kan ditquote:
Staat toch achter de bal?quote:
Videoregie begreep het ook want het beeld ging slomo toen.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef Paul het volgende:
HOOOOOOOOOOOHOOOOOOO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
Ik vond de Arena-variant grappiger dit weekend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
Hey, City houdt een tifo-actie met blauwe velletjes.
Papegaai van Herman Broodquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sana met z'n dooie parkiet op zijn hoofd
afgekeurde goal was geen buitenspelquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Sheepcidus het volgende:
dit was wel de eerste echte fout van de scheids.
Jawel, door niet zo opzichtig aan zijn arm te gaan hangen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze houden beide vast. In dit geval kan de verdediger het NOOIT juist doen.
Iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Onnoman het volgende:
man city is een kutclub.. volgens mij is menig ajacied daarmee eens
onsportievelingen
bullshit dat was geen overtreding manquote:
kolarov was buitenspelquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
afgekeurde goal was geen buitenspel
dat je het even weet, het is 2-2 geworden he.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef leeell het volgende:
nog nooit was een onverdiende overwinning zo zoet
die ballotelli helemaal gek
Niemand heeft gewonnen hoor...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef leeell het volgende:
nog nooit was een onverdiende overwinning zo zoet
die ballotelli helemaal gek
Hoezo? Floot prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Dekatria het volgende:
Scheids fluit geen CL meer dit seizoen denk
Alsof de scheids dan opeens toe gaat gevenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Rodawa het volgende:
"Mancini wil zijn spelers weghalen"
Vervolgens gaat ie zelf naar de scheids schreeuwen.
Hij houdt hooguit Van Rhijn van zich af, mag best. Maar het mag duidelijk zijn dat ik de laatste minuten niet ontevreden was met de scheids.quote:
ehm nee. De jong werd ik weet niet hoeveel keer aangepakt en Aguero met die schwalbe's. dus nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef -Willempie- het volgende:
Prima arbitrage vanuit Ajax's oogpunt vandaag![]()
Mag ook wel een keertje
Probleem is dat hij niets anders kan aangezien Balotelli het shirt van Van Rhijn zowat bij zijn strot vast heeft. Als Balotelli zelf nou helemaal niet zou vasthouden oke, dan volg ik je helemaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, door niet zo opzichtig aan zijn arm te gaan hangen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe een gok.
Wel terechter dan de vorige keer.
Overigens gaat ManCity 2-2 gelijk spelen
Zuiver doelpunt inderdaad. Maar ben blij dat ie 'm gaf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
afgekeurde goal was geen buitenspel
hij begon met duwenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Snoeks is ook een dwaas, "Balotelli maakt de overtreding"
Als ajax, of ajax zijndequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef ace_eleven het volgende:
Man C een penal en een goal onthouden, dan heb je de scheids als Ajax zijnde wel mee...
Penalty was twijfel... die goal was gewoon buitenspelquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef ace_eleven het volgende:
Man C een penal en een goal onthouden, dan heb je de scheids als Ajax zijnde wel mee...
Snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Prima in het voordeel van Ajax ja
Aguero had rood mogen hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Zorro het volgende:
Maar geen lucky ajax hoor, nee hoor, nee, zeker niet, helemaal niet, hoe kom je erbij
consequent een idioot is hetquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Alsof de scheids dan opeens toe gaat geven
Spelers terugroepen het veld op en toch een corner laten nemen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Alsof de scheids dan opeens toe gaat geven
ja ik heb diequote:
floot honderd keer beter dan die thuisfluitersquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Dekatria het volgende:
Scheids fluit geen CL meer dit seizoen denk
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dat zijn er zóveel. Wat me nu te binnen schiet is die klassieker tijdje terug, Suarez deelt een enorme elleboog uit en krijgt hélemaal niks, Babovic wint een kopduel en krijgt rood en daardoor werd de Klassieker beslist
Onzin. 2-2 is terecht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef dieselnoi het volgende:
jammer van die 2-2 uit een doeltrap. ajax hielt goed stand. verdiende veel meer dan een gelijkspel
en is geen champions league, daar ging het hem toch omquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef S0nic het volgende:
[..]Dat was in 2009. Kon je niks beter verzinnen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1. Twente
2. PSV
3. Vitesse
4. Utrecht
Zolang de ontvangende speler op het moment van spelen achter de bal staat lijkt me dat niet waarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Penalty was twijfel... die goal was gewoon buitenspel
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Na de wedstrijd topic van MCFC:
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/viewtopic.php?f=1&t=271049
inderdaad, uiteindelijk waren de 2 doelpunten ook maar geluk. welke club verdedigt nou niet de palen en dat tot 2 keer toequote:
Ik denk dat het hier nog wel erger was als Ajax er een onterecht niet een kreeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het ging om dat passje ervoor en dat was een twijfelgeval.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zolang de ontvangende speler op het moment van spelen achter de bal staat lijkt me dat niet waar
Ben jij die laatste Nederlander die nog fan is van Robben?quote:
Kijk aan die Davy heb je tenminste wat, al die kutusers hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/images/812-04.gif
dortmund 8quote:
Ik zeg andersom. Doelpunt was zuiver, penalty was terecht onthouden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Penalty was twijfel... die goal was gewoon buitenspel
hielt? wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef dieselnoi het volgende:
jammer van die 2-2 uit een doeltrap. ajax hielt goed stand. verdiende veel meer dan een gelijkspel
nee omdat hij robben ui had en.. en.. laat ook maar..quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Equites het volgende:
[..]
Ben jij die laatste Nederlander die nog fan is van Robben?
Hoe kan dit ooit overtreding van Balo zijn?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mwah zo waren er van beide kanten puntjes. Weet niet meer wie 'm maakte maar er was een sliding op Aguero waar je gewoon rood voor kan geven, scheids gaf niet eens een vrije trap.quote:
Balo hield vast!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan dit ooit overtreding van Balo zijn?
Afhouden... maar vond het ook niet...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een scheidsrechtersbal gezien voor zoiets, dwaas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef OudeBok het volgende:
Iedereen die claimt dat het een penalty was.. Bij gelijkwaardige overtredingen ( duwen en trekken ) is het alles behalve een penalty. Zou een scheidsrechtersbal worden, of niks.
Dit valt nog als grappig te omschrijven "Haha was een domme sukkol die Snoeks" maar tyfus wat was hij kansloos slecht weer vandaag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef OudeBok het volgende:
Iedereen die claimt dat het een penalty was.. Bij gelijkwaardige overtredingen ( duwen en trekken ) is het alles behalve een penalty. Zou een scheidsrechtersbal worden, of niks.
Alderweireld geloof ik, was erg ruw, maar was wel gericht op de bal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah zo waren er van beide kanten puntjes. Weet niet meer wie 'm maakte maar er was een sliding op Aguero waar je gewoon rood voor kan geven, scheids gaf niet eens een vrije trap.
Bij dat passje stond die speler toch achter de bal... (zie post #50)quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het ging om dat passje ervoor en dat was een twijfelgeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |