In de wedstrijd emotie wel ja, maar dit spel met deze selectie op het veld leggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Breekfast het volgende:
MC is gewoon een zuivere goal en penalty door de neus geboord. Terecht boos dus.
quote:Half the ajax squad is Danish and so were the linesmen/referees.
I was just about to point this out.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Na de wedstrijd topic van MCFC:
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/viewtopic.php?f=1&t=271049
quote:Platini appointed them personally - no doubts
dortmund gaat ajax vernederen in de arena. Dan zijn ze geplaatst en kunnen ze naar hartelust tegen city een b-team opstellen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax moet dus met 2-0 van Dortmund winnen en daarna evenveel punten tegen real halen als Dortmund tegen City
Dortmund thuis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
over 3 weken rm uit of dortmund thuis?
schoften zijn het , 1 voor 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al mijn hunt werk, en dan mij de grond intrappen
Is natuurlijk ook gewoon heel vreemdquote:
Dat had je niet verdiend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al mijn hunt werk, en dan mij de grond intrappen
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef dieselnoi het volgende:
balotelli duwt van rhijn gewoon weg. als van rhijn hem niet bij zijn arm pakt valt hij om. geen penalty
thanksquote:
dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Equites het volgende:
Hoe kan je als city gaan janken om een niet gegeven penalty. Ze horen Ajax toch met 5-0 weg te schieten. Schandalig.
Idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef krapula het volgende:
Achteraf echt zonde dat Ajax niet met een punt uit Dortmund is teruggekomen.
is ook gewoon waarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Mandéra het volgende:
Ik kom wel 1 feit tegen op het City forum:
"whats the point of the dickhead at the side of the goal if he's not going to give decisions."
het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Equites het volgende:
Hoe kan je als city gaan janken om een niet gegeven penalty. Ze horen Ajax toch met 5-0 weg te schieten. Schandalig.
Vermeer heeft eigenlijk maar 1 redding gemaakt deze wedstrijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit.
Ik vond Van Rhijn en Blind trouwens gewoon goed spelen. De Jong en Vermeer ook prima
Nee jongenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermeer heeft eigenlijk maar 1 redding gemaakt deze wedstrijd(En 1x langs de bal gegleden)
Gaan we met Oranje nog een hoop plezier aan bleven. En die Blind ontwikkelt zich ook prima vind ik...quote:
Deed het prima hoor overigens, het verbaasde mij gewoon hoe weinig echte kansen Man City heeft gehad.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Mandéra het volgende:
Real Madrid krijgt ook nog stress van Ajax.
Gericht op de bal?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Alderweireld geloof ik, was erg ruw, maar was wel gericht op de bal.
Aguero ging gewoon voor de speler
Real Madrid zal nu ten minste met volle kracht spelen tegen Manchester Cityquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Mandéra het volgende:
Real Madrid krijgt ook nog stress van Ajax.
Niet waar trouwens die 1e was gewoon duidelijk buitenspel.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed het prima hoor overigens, het verbaasde mij gewoon hoe weinig echte kansen Man City heeft gehad.
Da's ook weer zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Geen engelsen in dat team om het van te leren
CR7 speelde als een natte krant vandaag, gelukkig gaf hij die vrije trap aan Ozil. Die schiet gelukkig wel raak.quote:
ander topic, bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Equites het volgende:
[..]
CR7 speelde als een natte krant vandaag, gelukkig gaf hij die vrije trap aan Ozil. Die schiet gelukkig wel raak.
Dit was een terechte vraag... Ajax speelt wedstrijden heel kut uit en is verdedigend zo onzeker als de pestquote:
quote:Read somewhere the coach has a Danish dog. And loves Danish for breakfast. And once got drunk in Copenhagen - at the airport in transit.
Tja die wedstrijden van hem.. die er niet aan toe doen zoals deze speelt hij niet zo goed. Als een beslissende komt dan is hij in bloedvorm.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Equites het volgende:
[..]
CR7 speelde als een natte krant vandaag, gelukkig gaf hij die vrije trap aan Ozil. Die schiet gelukkig wel raak.
Dit is het enige actieve topicquote:
Maak jezelf alsjeblieft niet zo belachelijk, dank.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef OudeBok het volgende:
Voor Muto en Caland :
- de scheidsrechter moet het spel onderbreken en het hervatten met
scheidsrechtersbal op de plaats waar de bal was op het ogenblik van de
spelonderbreking, tenzij het spel werd stilgelegd in het doelgebied. In dit geval
laat de scheidsrechter de bal vallen op de lijn van het doelgebied, die evenwijdig
loopt met de doellijn en op een plek zo dicht mogelijk bij de plaats waar de bal
was toen het spel werd onderbroken
Dit is DE regel bij een gelijkwaardige overtreding op hetzelfde moment. Hier werd er geduwd en getrokken.
Bedenk wie je een dwaas noemt, voordat je het zelf blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |