Andere browser geprobeerd? Web pagina cache (dus niet je historiequote:
ginnen bang,quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef Paladijn het volgende:
Meanwhile in China:
En Anne: lijkt op een .css die niet geladen is, gewoon even refreshen
vraag je arts of er een oorzaak is. los die op. reeds verzekerd. profit!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heeft 1 van jullie een bril?
ben een nieuwe zorgverzekering aan het zoeken en m'n ogen worden wat slechter laatste tijd
ik ben nachtblind, en nou ontdekte ik laatst dat je daar ook een bril voor kan krijgen, maar wat kost dat ongeveer?
dan weet ik wel bedrag ik ongeveer moet verzekeren
maar voor zover ik weet is m'n huisarts geen oogartsquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vraag je arts of er een oorzaak is. los die op. reeds verzekerd. profit!
vitamine a tekort kan meespelen. kleine kans maar toch.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar voor zover ik weet is m'n huisarts geen oogarts
en ik heb geen idee of brillen en shit in het basispakket zitten, ik heb sws vrij hoge zorgkosten dus dan is het wel fijn om zo goed mogelijk verzekerd te zijn.
hoewel je dan alsnog bijna alles zelf mag betalen
maar ik heb helemaal geen brilquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vitamine a tekort kan meespelen. kleine kans maar toch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtblindheid
volgens wiki moet je trouwens gewoon een iets sterkere bril voor 's nachts. dat moet toch voor weinig te fixen zijn bij hans anders ofzo.
niet rijden dan lijkt me verstandiger.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar ik heb helemaal geen bril
ik heb overdag hele goeie ogen, alleen in het donder zie ik geen fuck
sommige stukken durf ik niet eens te rijden, ben wel eens omgekeerd naar huis omdat ik het ergens te donker vond om te rijdenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet rijden dan lijkt me verstandiger.
linkje naar het product?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
sommige stukken durf ik niet eens te rijden, ben wel eens omgekeerd naar huis omdat ik het ergens te donker vond om te rijden
maar kreeg van de week dus zo'n foldertje binnen over nachtbrillen en ben toen beetje gaan zoeken en het schijnt wel echt te helpen
dus als je met zo'n bril beter ziet waarom zou je het laten?
heel moeilijk te vinden dus, elke opticien heeft er wel wat over op hun site staan maar niet heel concreet ofzo.quote:
dit is het meest concrete wat ik zo kan vindenquote:Nachtbrillen
Een nachtbril zorgt voor beter zicht bij nacht of slecht weer. De gele glazen blokkeren het blauwe gedeelte van het spectrum en neutraliseren op deze manier hinderlijke schittering. Dit zorgt voor beter zicht op de weg. U heeft geen last meer van verblindende tegenliggers, flitsende lichtreclames en felle straatverlichting. Bij hevige regenval, zware sneeuwbuien en dichte mist tekenen de vage contouren zich veel scherper af. Ook de wegbebakening wordt een stuk duidelijk.
zijn ze in vriesland al zover?quote:
Jazeker, we hebben nu internet via de telefoon. Je kan alleen niet bellen en gebeld worden als we "online" zijn.quote:
Densmee nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef Anne het volgende:
* Anne gaat naar Skyfall.
Ben benieuwd..
Samsung SGH-X481quote:
Hij was topquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef Anne het volgende:
* Anne gaat naar Skyfall.
Ben benieuwd..
Gestuiterd? Nee joh, hoort zoquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef 2cv het volgende:
Zo te zien is hij op wat op de foto de onderkant is gestuiterd ? Krijg je de bouten nu nog wel door de gaten of is er een boormachientje aan te pas gekomen ?
Zijn speciale afsluiters, deze blijven altijd bedienbaar doordat in de tank bovenop altijd druk blijft staan, dus als er een powerout is kunnen ze hem gewoon nog dicht doen met de hand, is een heel gesmurrel van leidinkjes en klepjes die erop zitten, ding is bijna niet aan te pikken zonder schade, laat staan kantelen, en dan ook nog over 2 assen draaien om hem op de goede manier in de kraan te krijgen. Maandag moet ik er weer eentje doen, zal wel effe kijken of het te doen is om er een filmpje ofzo van te maken, of iig een paar foto's.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooi spulIk zou er persoonlijk geen 1 miljoen voor neer tellen maar toch
![]()
Waarom hebben ze nou uiteindelijk mensen uit Nederland nodig. Omdat jij zo'n ding wel heel kan verplaatsten en de locals niet? Hoe ben je aan die job gekomen? Is dat via je eigen contacten of een uitzendkracht verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |