Goed voor je nek!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef Anne het volgende:
Pauze..
Geen enkele lege stoel in de bios in ieder geval. Ik zit op rij 3best wel k.u.t.
Ik zag de excuses. Leuke filmpjes!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:38 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn collega heeft een nieuwe foon, en kan er nog niet zo goed mee omgaan, dus er zit een onscherp stukkie in het filmpje, is maar effies..![]()
wat een zin hebben die remmen, ze laten niet meer los.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
Indicatie van de kwaliteit van het materieel waar men hier mee werkt;
trommels eraf, schoenen los en rijden maar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 2cv het volgende:
Waarom kan dat hijsdingetje niet zelf rijden ?
En voor die vastzittende remmen weet ik ook wel een oplossing
en dan de assen eronder uit zeker,quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:52 schreef 2cv het volgende:
Nee man ! Dan rijd je zonder remmen, zwaar onverantwoord !
Zware container er op, 2e truck er voor en dan een blokkie om met het hele spul
Omdat het nogal stijl is, en de bakken dan warm lopen, en die willen we heel houden. Het is hier geen weer om even een versnellingsbakje te wisselen, let alone dat het een paar weken gaat duren voor we onderdelen zouden kunnen organiseren. Better safe than sorry zeg maarquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef 2cv het volgende:
Waarom kan dat hijsdingetje niet zelf rijden ?
En voor die vastzittende remmen weet ik ook wel een oplossing
Wel dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef densmee het volgende:
[..]
en dan de assen eronder uit zeker,
je denkt toch niet dat die remtrommels los komen door lomp trekken
Hee, mijn rijdende Citroën heeft geen trommels !quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat het nogal stijl is, en de bakken dan warm lopen, en die willen we heel houden. Het is hier geen weer om even een versnellingsbakje te wisselen, let alone dat het een paar weken gaat duren voor we onderdelen zouden kunnen organiseren. Better safe than sorry zeg maar
En nee, we gooien geen olie in remtrommels; tis geen Citrodinges![]()
Met 18 ton stapeldoos erop gaan ze inderdaad vanzelf meewerken, en daar is géén 2e trekker voor nodig
Nog even en ik ga denken dat ik jouw werk ook kan doenquote:
das wel goedkoopquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor hetzelfde geld rijd je een kind dood
Ik zeg: kom hierheen en probeer het.. wel een goede verzekering roggelen, want als je iets laat stuiteren heb je op diverse manieren een probleempje; iets met US-claimcultuur enzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hee, mijn rijdende Citroën heeft geen trommels !
[..]
Nog even en ik ga denken dat ik jouw werk ook kan doen
Was het trouwens een blonde knul?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En dankzij wat voor een knaap mocht ik gister de stoeprand op? Een Selekvrachtmongool die zijn combo midden op de weg had stilgezet met de alarmlichten aan
Nemen ze ook mensen in deeltijd aan ?quote:Op zondag 11 november 2012 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: kom hierheen en probeer het.. wel een goede verzekering roggelen, want als je iets laat stuiteren heb je op diverse manieren een probleempje; iets met US-claimcultuur enzo
nicequote:Op zondag 11 november 2012 04:10 schreef 2cv het volgende:
Flink gat in de nacht gewerkt om dit voorelkaar te klooien, maar hij doet het
vroeger naar bed gaanquote:
Gefelicteerd!!quote:Op zondag 11 november 2012 10:25 schreef Anne het volgende:
Het is weekend! Mijn broertje is vandaag jarig.
Als ze daar achter komen zetten ze je de volgende (of als je pech hebt dezelfde) dag nog op het vliegtuig naar huis.quote:Op zondag 11 november 2012 01:17 schreef 2cv het volgende:
Als je ze er een beetje in luist moeten ze wel
Hij is gaaf. Wat heb je voor luchtvoorziening?quote:Op zondag 11 november 2012 04:10 schreef 2cv het volgende:
Flink gat in de nacht gewerkt om dit voorelkaar te klooien, maar hij doet het
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |