2.5ton MRB vrij rijden onder het mom van milieu met een turbo motor voorin lijkt me toch een tikkie sneuerquote:
mwahquote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef Miniem het volgende:
Iemand verstand van cilinder van brommers?
koop gewoon een nieuwe m5 als je toch de loterij wintquote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
Oh, ik wilde even delen wat ik komende week ga kopen:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
Het enige wat nog hoeft te gebeuren is de staatsloterij winnen.
Maar dat is maar een kleine bump on the road
er rijd niks beter dan een dieselquote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Paladijn het volgende:
Waarom zou je een dieseltje willen kopen voor dat geld
Dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef densmee het volgende:
[..]
er rijd niks beter dan een diesel
laat maar zien, dan kan ik het eens bekijkenquote:
hij heeft laatst een pic van zijn... ehm.. voertuig (?) gepost hier. ik denk dat hij geen adviezen moet geven enzo.quote:
2 foto'squote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef densmee het volgende:
[..]
laat maar zien, dan kan ik het eens bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
2 foto'sOp foto 1 denk ik prima. Bij foto 2 denk ik zijn die putjes op de foto ook echt putjes of is de foto gewoon slecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kun je zien of hij versleten hij is?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef densmee het volgende:
vanaf deze foto's ziet dat er nog wel voldoende uit,
nieuw zuigertje erin en gaan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |