Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naarquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Ik wil gaan voor een Implanon of een spiraaltje. Hopelijk gaat dat beter ...
Mijn eega had Implanon; was zo bekeken....quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naar
En al die moeite tegen de minieme kans dat ik ooit zwanger zal worden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry ik kon mijn lach niet inhouden
Vuige hunter.quote:
Kusje op je ego.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel lief.
[..]
Ik zit hier in alleen een t-shirt.
[..]! Wat is deze? Ik snap er niks meer van!
Up is down, black is white.
Dank je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik niet hoor.
Maar sterkte in deze natte ehm zware tijden slagroomsoesje.
Een Implanon zit in je bovenarm, dat heeft ook mijn voorkeur. Spiraaltje schijnt inderdaad pijnlijk te zijn bij het inbrengen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naar
Wij zeggen altijd hoi toch, in deze contreien.. Het zit er gewoon ingebakken :$quote:
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook niet
Hij staat er in hoor btw
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.quote:
Ik zeg meer "m'hoi"quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd hoi toch, in deze contreien.. Het zit er gewoon ingebakken :$
Finally, erkenningquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.
Ja hoor, voor mijn broeders sta ik klaar.quote:
T is een zware last, I knowquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.
Hoi Guitarquote:
Spiraal zetten KAN inderdaad heel pijn doen.. Mja die ene dag pijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"AMOIIUS BUURMAN HOE HEJ'T HANG'N DA"quote:
oow reken maar en ik heb echt geen hoge standaarden meer hoorquote:
Ja, precies zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"AMOIIUS BUURMAN HOE HEJ'T HANG'N DA"
Je bent jezelf ontstegen met deze TT. Mijn respect.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor, voor mijn broeders sta ik klaar.
Zullen we 'm delen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T is een zware last, I know
Ik dacht eerst dat ze daar T-rex armpjes had. Maar bij nader inzien moesten dat borsten zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
T gaat snel hier O.o
Maar wel een leuk kapsel heb je daar Fera
Dat is zo. Het is het in elk geval zeer waarschijnlijk wel waard met 5 jaar geen pil meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spiraal zetten KAN inderdaad heel pijn doen.. Mja die ene dag pijnlekker boeiend als je er 5 jaar vanaf bent.
Ik ook niet. Bij sommige gaat het ook om de persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow reken maar en ik heb echt geen hoge standaarden meer hoor
Ik raad het aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo. Het is het in elk geval zeer waarschijnlijk wel waard met 5 jaar geen pil meer
Moet ik dan stoppen met de pil?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent jezelf ontstegen met deze TT. Mijn respect.
[..]Wat ben je toch een toffe maat.
[..]
Zullen we 'm delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze daar T-rex armpjes had. Maar bij nader inzien moesten dat borsten zijn.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet ik dan stoppen met de pil?Klopt het dat ik daar een clown in zie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik he.quote:
Verrek jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt het dat ik daar een clown in zie?
Godsjezus Vin waarom moest je dat nou zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet ik dan stoppen met de pil?Ik kan je geen kindjes geven schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ging kapotquote:
Sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Godsjezus Vin waarom moest je dat nou zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTFquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Godsjezus Vin waarom moest je dat nou zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rokje komt dan ook lachend, gierend, brullend klaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gelukkig maarquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje komt dan ook lachend, gierend, brullend klaar.Nee juist niet, ze houd niet van clowns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
what has been seen cannot been unseenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dus.. Bah, wat een stom plaatje vind ik het ineensquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee juist niet, ze houd niet van clowns.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar ik bedoelde dus meer op het feit dat er dan soort van een libido-natuurramp gaat plaatsvinden..
Alsin iedere aantrekkelijke deerne in de omtrekt raakt bezoedeld ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar ik bedoelde dus meer op het feit dat er dan soort van een libido-natuurramp gaat plaatsvinden..
Ik heb dit plaatje nog nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
what has been seen cannot been unseen
lijktt op slipknot clown
Sorry Rokjequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat dus.. Bah, wat een stom plaatje vind ik het ineens![]()
Later Gitaar!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik gooi FOK! uit voor vandaag
Mensen, tot later
Wait, whut.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, tot later
quote:
Nou dat weet ik niet.. Maar sinds ik aan de pil ben is het nog steeds belachelijk hoog.. Dus ik ben bang voor wat er zou gebeuren wanneer ik zou stoppenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alsin iedere aantrekkelijke deerne in de omtrekt raakt bezoedeld ?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Bah.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
Bogie drinkt echt ziekelijk veel ... Net moest hij plassen in de bijkeuken.
Dat wordt weer een tripje naar de dierenarts.
Nog een fles Licor?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb dit plaatje nog nooit eerder gezien
Ik blijf het grappig vinden
[..]
Sorry RokjeHoe kan ik het goed maken
![]()
Laterquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, tot later
Hij drinkt nu nog meer. Ik denk aan suikerziekte, of iets met zijn nieren. But I hope not.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bah.
Ik vond al dat hij zo veel dronk hier. Maar dat was in vergelijking met die rat van mijn zusje.
Wat kan het zijn?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik er dan 2 meenemen? Kunnen we er samen van nuttigen
mja nu vind ik em ook wel grappigerquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb dit plaatje nog nooit eerder gezien
Ik blijf het grappig vinden
[..]
Sorry RokjeHoe kan ik het goed maken
![]()
Aiii, ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij drinkt nu nog meer. Ik denk aan suikerziekte, of iets met zijn nieren. But I hope not.
Dat doe ik nu ook al.quote:
He bah wat een kutbericht is dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij drinkt nu nog meer. Ik denk aan suikerziekte, of iets met zijn nieren. But I hope not.
Oefff ouzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef Giertje het volgende:
neem ik wel mijn fles ouzo mee
zuipparty
zo goddelijk lekkerquote:
quote:
Glaasje bij t Griekse restaurant altijd in een teug leeg hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moet je wel snel beslissen, moet weer op tijd naar huis..
Misschien denk ik te extreem, die neiging heb ik al snel als ik me zorgen maak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah wat een kutbericht is dat.
Buurmeis.quote:
* Vinniiee neemt 2 flessen Licur mee naar Rokjequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Laten we dat hopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien denk ik te extreem, die neiging heb ik al snel als ik me zorgen maak.
OMG OMG OMG OMGquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee neemt 2 flessen Licur mee naar Rokje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
OMG OMG OMG OMGWat een schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Kom maar bij mij langs, ik troost je wel en sleep je door deze zware tijd heen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
zoals het hoortquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Glaasje bij t Griekse restaurant altijd in een teug leeg hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
OMG OMG OMG OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Super lekker, ik wil het.. NU!! Zowel ouzo als grieks eten dusquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar bij mij langs, ik troost je wel en sleep je door deze zware tijd heen.Jouw piemel is een sleepboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja. En anders doe ik er alles aan om 'm te helpen. Komt vast wel goed.quote:
Omnohm lekkerzquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Super lekker, ik wil het.. NU!! Zowel ouzo als grieks eten dus
Beetje Rokje stelen van mij.quote:
Ehm, half half..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent serieus?
[..]
Misschien denk ik te extreem, die neiging heb ik al snel als ik me zorgen maak.
Nee meer een stuwkracht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw piemel is een sleepboot?
Ja hier in de buurt zit wel een hele goeie.. Alleen tegenwoordig hebben ze ineens wannabe tomatenrijstquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar bij mij langs, ik troost je wel en sleep je door deze zware tijd heen.Ik probeerde een MI te creëren. Ik faalde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Oh dat is wel balenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja hier in de buurt zit wel een hele goeie.. Alleen tegenwoordig hebben ze ineens wannabe tomatenrijst![]()
Dus ff klagen de volgende keer
Lol. Ik ga echt niet naar Opheusden nu, kijk eens naar de tijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, half half..
Moet morgen wel weer vroeg op eigenlijk...
dat eerste kom maar hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Super lekker, ik wil het.. NU!! Zowel ouzo als grieks eten dus
Dat zal ik ook echt niet doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vinniiee mag niet aan m'n haren trekken hoor :$
Ik wel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vinniiee mag niet aan m'n haren trekken hoor :$
Ik kook welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat eerste kom maar hier
dat tweede word lastig
Zolang je me niet aan het huilen maaktquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zolang je me niet aan het huilen maakt
Ik weet het. Ik weet wat je voelt voor hem.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. En anders doe ik er alles aan om 'm te helpen. Komt vast wel goed.
quote:
Dealquote:
Kusje op je faal en een poot van Mauricequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeerde een MI te creëren. Ik faalde.
Ook niet als het tranen van intens genot zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zolang je me niet aan het huilen maakt
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet wat je voelt voor hem.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet wat je voelt voor hem.
[..]
[ afbeelding ]
Momentje, ff huilenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook niet als het tranen van intens genot zijn?
Een kruistrap van Bogie. Met liefde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Kusje op je faal en een poot van Maurice
Nee, ander keertje, straks terug naar Rotterdam rijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol. Ik ga echt niet naar Opheusden nu, kijk eens naar de tijd.
En soppen tegelijk?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me kapot man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mond staat open. Naar bedje toe
Coole pic van heloef.quote:
moe?quote:
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uiteraard
Tot later schatjuhs :$Cam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
gamen?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uiteraard
Tot later schatjuhs :$goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Die staat bij onze ouders thuis op de schoorsteenmantel.quote:
Omringt door kaarsen en gedichten over zijn bazigheid?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die staat bij onze ouders thuis op de schoorsteenmantel.
Wat zei ze?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zei net stiekem best opzichtig tegen een meisje dat ze een mooi lichaam heeft, helppp.
Complimenten zijn altijd goed toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zei net stiekem best opzichtig tegen een meisje dat ze een mooi lichaam heeft, helppp.
En mijn tekening van een eend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Omringt door kaarsen en gedichten over zijn bazigheid?
Is ze van FOK?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Neejoh, heul nie goed! Nope, awkward dit dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Complimenten zijn altijd goed toch?
Nonoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En mijn tekening van een eend.
[..]
Is ze van FOK?
Ik zou er blij mee zijn als meisje zijnde hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh, heul nie goed! Nope, awkward dit dat.
Ja ze zijn er ook allemaal blij mee, maar dat maakt het nog nie goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er blij mee zijn als meisje zijnde hoor.
Wat een kutantwoord. Niet eens het fatsoen om 'dank je wel' te zeggen.quote:
Tjah, wie niet? Ik ben veel te lief, schiet niet op, kijk maar naar mij en heloef en faxie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kutantwoord. Niet eens het fatsoen om 'dank je wel' te zeggen.
What a bitch.
Ik zou wel dankbaar zijn. Maar ja, wie ben ik?quote:
Complimentjes aannemen is moeilijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou wel dankbaar zijn. Maar ja, wie ben ik?
inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kutantwoord. Niet eens het fatsoen om 'dank je wel' te zeggen.
What a bitch.
Ik denk uit versiertechnisch oogpunt... Dat je niet te snel zoiets moet zeggen omdat je anders iemand op een voetstuk plaatst.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou wel dankbaar zijn. Maar ja, wie ben ik?
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Complimentjes aannemen is moeilijk.
dat is zo ik geloof er nooit wat vanquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Complimentjes aannemen is moeilijk.
Klinkt als die crap van firefly3 ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk uit versiertechnisch oogpunt... Dat je niet te snel zoiets moet zeggen omdat je anders iemand op een voetstuk plaatst.
Ik weet het. Ik kan er ook beter mee omgaan nu.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.Maar ook dat kun je leren.
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zo ik geloof er nooit wat van
Whatever...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt als die crap van firefly3 ...
Nee, op een voetstuk plaatsen is overdreven. Maar iemand een compliment geven is niet hetzelfde, vind ik.
Ik ook, hoewel ik soms nog steeds denk: "Pffffff ... Ja, vast.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan er ook beter mee omgaan nu.
[..]
Dit ja.
Ik denk dan altijd sarcasme.
Als openingszin vind ik het wel vrij kansloos, ja. Sowieso, openingszinnen. Zo geforceerd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whatever...
Het is heel simpel, ik heb vaak zat complimentjes gegeven als openingszin, nooit wat geworden.
ik denk dan echt dat iemand me dan in de zeik probeert te zettenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik soms nog steeds denk: "Pffffff ... Ja, vast."
De eerste zin die je gebruikt is altijd een openingszin.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Als openingszin vind ik het wel vrij kansloos, ja. Sowieso, openingszinnen. Zo geforceerd.
Soms wel idd. Maar ik kan het tegenwoordig wel horen aan de toon waarop iemand het zegt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk dan echt dat iemand me dan in de zeik probeert te zetten
Ik dacht dat je die zinnetjes bedoelde waar men drie weken op zit te broeien en die meteen het perfecte beeld van jou als ideale man moet weergeven. Dat vind ik wel onzin ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De eerste zin die je gebruikt is altijd een openingszin.
Ik heb het niet over zo een stomme zin uit een boekje. Alsjeblieft.
En terecht, maar dat doet ook niemand..quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die zinnetjes bedoelde waar men drie weken op zit te broeien en die meteen het perfect beeld van jou als ideale man moet weergeven. Dat vind ik wel onzin ...
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En terecht, maar dat doet ook niemand..
Maar ehm...quote:
Ik moet dat zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me nog wel leuk om een keer een vrouw aan te spreken en een betoog te houden waarom ze mij een leuke jongen moet vinden.
Kvind mezelf niet zo boeiend op het moment dus gaat niet, misschien als ik aan de drugs ga dat het luktquote:
Hmmm, dat klinkt ook wel lief. Maar om te zeggen als opening: "Wat heb je een mooi lichaam", daar zou ik me ongemakkelijk bij voelen. Het schreeuwt meteen: "IK WIL JE NEUKEN".quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm...
''je danst leuk'' heb ik wel eens gebruikt als openingszin... Die is wel goed uitgepakt opzicht... Alleen ze was bezet.
Dat is meestal ook het idee achter een openingszin.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt ook wel lief. Maar om te zeggen als opening: "Wat heb je een mooi lichaam", daar zou ik me ongemakkelijk bij voelen. Het schreeuwt meteen: "IK WIL JE NEUKEN".
dat wil ik wel eens zien of dat werktquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me nog wel leuk om een keer een vrouw aan te spreken en een betoog te houden waarom ze mij een leuke jongen moet vinden.
Neuh...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt ook wel lief. Maar om te zeggen als opening: "Wat heb je een mooi lichaam", daar zou ik me ongemakkelijk bij voelen. Het schreeuwt meteen: "IK WIL JE NEUKEN".
Maar het hoeft toch niet zo direct duidelijk te zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is meestal ook het idee achter een openingszin.
Iemand willen neuken houdt niet in dat het een ONS is, toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het hoeft toch niet zo direct duidelijk te zijn?Bovendien, stap je alleen op meisjes af voor een ONS?
Lijkt me wel de intentie, als je het meteen die avond wil.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand willen neuken houdt niet in dat het een ONS is, toch?
Als jij er lol in hebt, en zij leuk reageert dan wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wil ik wel eens zien of dat werkt
Wat zal ik hier nou eens op zeggen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel de intentie, als je het meteen die avond wil.
Ik denk dat het beter overkomt als je het brengt met een (figuurlijke) knipoog en wat humor, eventueel zelfspot. Dat zou ik wel waarderen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij er lol in hebt, en zij leuk reageert dan wel.
Niks.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zal ik hier nou eens op zeggen?
niet om te lachen maar gewoon om eens te zien of het werktquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij er lol in hebt, en zij leuk reageert dan wel.
Dat zeg ik, als je er lol in hebt...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter overkomt als je het brengt met een (figuurlijke) knipoog en wat humor, eventueel zelfspot. Dat zou ik wel waarderen denk ik.
Je moest eens weten.quote:
Ik voeg er iets aan toe, laat me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als je er lol in hebt...
Versieren bestaat niet...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet om te lachen maar gewoon om eens te zien of het werkt
lijkt me wel intressant
Noez ... Niet huilen.quote:
daar heb je deels wel gelijk in maar ik heb het anders ervarenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Versieren bestaat niet...
Tis gewoon jezelf vermaken en een meisje dat je leuk vindt om een of andere reden daarbij betrekken...
En als je geluk hebt vindt de andere partij je dan ook heel leuk.
Hoe vaak was soms?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb je deels wel gelijk in maar ik heb het anders ervaren
vroeger wel veel versierd omdat het leuk was uitdagend en uit eindelijk krijg je een beloning
soms een ONS en soms een relatie
Trusten Vin.quote:
quote:
one night stands wel aardig wat eigenlijkquote:
Ow dat ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Noez ... Niet huilen.
Ik bedoelde 't juist andersom enz.
Hosselkoning...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
one night stands wel aardig wat eigenlijk
relaties 4
Ja. Misschien iets té.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow dat ja.
Dat wist ik toch?
Daar was je vrij eerlijk over.
Mileyquote:
humor man ik hou er van om mensen te laten lachenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hosselkoning...
Leer me jouw trucjes.
Tsssk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Misschien iets té.Maar ja, kan het niet helpen. Ik met m'n grote mond.
Je lijkt me een woest aantrekkelijke hunk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Giertje het volgende:
humor man ik hou er van om mensen te laten lachen
en ook goeie gesprekken doen een heleboel goeds
ik weet niet waarom maar ik heb vaak snel hele diepe gesprekken met iemand over
van alles
Ik vond het zelf minder prettig. Ik dacht: "KUT. Wat zeg ik nou weer". En toen schaamde ik me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk.
Je weet dat ik het prettig vind als je open en eerlijk bent.
Toen ook.
vraag maar aan fera en rokje die hebben mij gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je lijkt me een woest aantrekkelijke hunk.
Meen ik.
Dus ik wil wel eens weten hoe jij bent in het echt.
Dat heb ik dus pas 3x gehad in een avond met een meisje....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Giertje het volgende:
ik weet niet waarom maar ik heb vaak snel hele diepe gesprekken met iemand over
van alles
Het waren sowieso rare dagen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het zelf minder prettig. Ik dacht: "KUT. Wat zeg ik nou weer". En toen schaamde ik me.
Mja ... Maar ik heb er goede herinneringen aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het waren sowieso rare dagen.
ik heb vaak alleen maar dat soort gesprekken en dat intresseert me ook echtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus pas 3x gehad in een avond met een meisje....
En toen zat ik aan de anti depressiva.
Ik ben gewoon bang dat ik het mezelf blokkeer om een of andere reden...
Ben niet open genoeg oid..
Ik vind het ook fijn om meteen de diepte in te gaan qua gesprekken. Ik ben niet goed met koetjes en kalfjes shit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb vaak alleen maar dat soort gesprekken en dat intresseert me ook echt
ik wil juist weten hoe iemand echt is
wat is je geschiedenis enzo
ik weet niet waarom maar dat boeit me gewoon echt
Ik ook. Vond het erg prettig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja ... Maar ik heb er goede herinneringen aan.
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het erg prettig.
ik denk dat jij en ik dan een verdomd goed gesprek gaan hebben dat weet ik nu alquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om meteen de diepte in te gaan qua gesprekken. Ik ben niet goed met koetjes en kalfjes shit.
Cool. Dat lijkt me echt awesome.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk dat jij en ik dan een verdomd goed gesprek gaan hebben dat weet ik nu al
Ik denk dat dat een van de mooiste dingen is in het leven Giertje...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Giertje het volgende:
ik heb vaak alleen maar dat soort gesprekken en dat intresseert me ook echt
ik wil juist weten hoe iemand echt is
wat is je geschiedenis enzo
ik weet niet waarom maar dat boeit me gewoon echt
Helaas, maar het is niet anders.quote:
Dat ziet er echt tof uit Loka. Dat zou ik zo aan doen naar de Fair.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Deze linkse lijkt me wel een goed idee als kostuum
[ afbeelding ]
Maar dan zonder die bruine strookmouwen
Wellicht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, maar het is niet anders.
Misschien in een volgend leven.
Als je nog eens naar een fair gaat kunnen we meetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ziet er echt tof uit Loka. Dat zou ik zo aan doen naar de Fair.En idd zonder die mouwen.
JAAAAAA.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nog eens naar een fair gaat kunnen we meeten
cool gaan we een keer doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool. Dat lijkt me echt awesome.Ik haal best wel wat positieve energie uit dat soort gesprekken.
dank jequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een van de mooiste dingen is in het leven Giertje...
En dat jij dat zo makkelijk kunt creeren (zeg je) vind ik opzicht wel een gave.
quote:Volgens mij is de hele selectie van ajax langs geweest in de rust bij de scheids voor een lekkere pijpbeurt want oh oh oh wat zijn ze weer geholpen
Delen ˇ 9 minuten geleden via mobiel
Voor je Larpdagje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
Deze linkse lijkt me wel een goed idee als kostuum
[ afbeelding ]
Maar dan zonder die bruine strookmouwen
Lijkt me tof.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
cool gaan we een keer doen
[..]
dank je
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Giertje het volgende:
gaan er mensen nog volgend jaar naar de EFF
ik ga sowieso
Ik ben er bij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een fantasy fair meet van FOK! zou zo tof zijn
Ik ben wel fan van losse mouwen, denk dat ik dat ga doen. Ik hou me toch nooit aan patronenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor je Larpdagje?
Je kwam van een eilandje toch?
Lijkt me wel aardig dan. Misschien het ondershirt iets losser. Deze lijkt vrij straks te zitten.
ik ook in steampunk stijl wil ik sowieso doenquote:
Ik niet, ik kijk bijna nooit dingen die mensen me aanradenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb hier heel lang geleden eens een keer gezegd dat jullie de film ''waking life'' moesten kijken...
Heeft iemand van jullie dat ook daadwerkelijk gekeken?
Laat me je herinneren aan vorig jaar.quote:
Ich bin dabeiquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een fantasy fair meet van FOK! zou zo tof zijn
Ik moet dat nog steeds doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb hier heel lang geleden eens een keer gezegd dat jullie de film ''waking life'' moesten kijken...
Heeft iemand van jullie dat ook daadwerkelijk gekeken?
Dat is wel heel gaaf. Die stijl vind ik supermooi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook in steampunk stijl wil ik sowieso doen
Als superhero moet je het wel meer hebben van lichaam dan van kleding meestal jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ich bin dabei
Ik ben al aan het trainen.
[ afbeelding ]
Ga je ook verkleed dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ich bin dabei
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ich bin dabei
[ afbeelding ]
ik ook heb ook wat vrienden die er wat mee doen is erg intressantquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds doen.Ik was het alweer vergeten.
[..]
Dat is wel heel gaaf. Die stijl vind ik supermooi.
ik weet toch niet hoequote:
Nu kan ik alleen als Volstagg gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als superhero moet je het wel meer hebben van lichaam dan van kleding meestal ja
Dat wil ik al tijden. Maar ik heb er het lichaam niet voor.quote:
Stiekem vind ik het wel leuk als mensen foto's van me maken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook heb ook wat vrienden die er wat mee doen is erg intressant
vroeger durfde ik dat nooit
Hoihoi.quote:
quote:
Je hebt nog tot april. Tijd zat! Ik zal m'n ex wel weer even lastigvallen over die schema's. Hij zou ze nog sturen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kan ik alleen als Volstagg gaan.
[ afbeelding ]
Dus even doortrainen.
[..]
Dat wil ik al tijden. Maar ik heb er het lichaam niet voor.
vorig jaar voor het eerst gehad dat iemand dat bij mij deedquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel leuk als mensen foto's van me maken.
[..]
Hoihoi.
Heb je nog foto's ervan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel leuk als mensen foto's van me maken.
[..]
Hoihoi.
GAAT HEEN MET JE CARNAVAL.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
Gaan we naar de EFF ja? Hm ik kan als Markies mee.
Love carnaval
Ok.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt nog tot april. Tijd zat! Ik zal m'n ex wel weer even lastigvallen over die schema's. Hij zou ze nog sturen.
Vast wel, ik weet alleen niet of ze op deze laptop staan ...quote:
Jawel, net zei je het ook al... Je bent diep geinteresseerd in personen wat ze doen en wat hun geschiedenis is enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas had ik niet dit postuur, maar ja![]()
En dan nog aantrekkelijker worden dan je nu bent. You're killing me.quote:
MOTTE KOMME DAN.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Vorig jaar had ik deze gemaakt in paars en zwartLOVE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas had ik niet dit postuur, maar ja
Doe je ook commissions?
Vorig jaar had ik deze gemaakt in paars en zwartcoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas had ik niet dit postuur, maar ja
Det Som En Gang Var
LEUGENS. JE HEBT HET LEF NIET.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DUIZEND BOMMEN EN GRANATEN IK KOM JE HALEN!
Vorig jaar had ik deze gemaakt in paars en zwartHoe pas je dat aan aan je eigen postuur zonder er klein in te lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas had ik niet dit postuur, maar jaMisschien dat we het volgend jaar dan weer moeten proberen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan nog aantrekkelijker worden dan je nu bent. You're killing me.
Hij kan het, ik moet erin gelovenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
KT, ik zoek soms ook antwoord op die vragen.
Alleen niemand gaat ze ooit kunnen beantwoorden mijn vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo liep ik er in arcen bij
Det Som En Gang Var
Het gewoon in je eigen maat makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe pas je dat aan aan je eigen postuur zonder er klein in te lijken?
Als je haar bij me af zet krijg je een lollie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het lef wel... Whats in it for me?
Ist niet waard, benzine is te duur.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je haar bij me af zet krijg je een lollie.
Jammer.quote:
Duurt lang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe pas je dat aan aan je eigen postuur zonder er klein in te lijken?
[..]
Misschien dat we het volgend jaar dan weer moeten proberen.
Handje bij je moeder ophouden...quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist niet waard, benzine is te duur.
Sommige kleding lijkt echter gemaakt voor lange mensen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gewoon in je eigen maat maken
Het is dan wel altijd minder mooi dan op de plaatjes met modellen
We moeten het zelf gaan uitzoeken mijn vriend, helemaal alleen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij kan het, ik moet erin geloven
Geen alfa dus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik slaag van je moeder en een hondenbeet in mijn been
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef Giertje het volgende:
omg, haar kleren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo liep ik er in arcen bij
Tof als mensen stoppen met zich schamen voor zulks een geweldige hobby![]()
Come and find out.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het lef wel... Whats in it for me?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef Giertje het volgende:
Held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo liep ik er in arcen bij
En zij ziet er echt supergaaf uit. Daaaaamn.
Doe maar, heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hou mijn handje wel op bij jouw moeder.
ik denk vaak vooruit in welke richting ik het gesprek wil hebben en meestal vloeit het dan over in een gesprek wat van A naar Z gaat onbewustquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, net zei je het ook al... Je bent diep geinteresseerd in personen wat ze doen en wat hun geschiedenis is enzo.
Dus ik vraag me af hoe dat werkt... Hoe denk jij als je meer van iemand wilt weten?
Beetje op avontuur uit denk ik....quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten het zelf gaan uitzoeken mijn vriend, helemaal alleen.
Hoe dat weet ik ook niet.
Dat heb ik met bijna alle kleding, ik ben gewoon te breed gebouwd voor mijn lengtequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige kleding lijkt echter gemaakt voor lange mensen.
Zo zie ik er niet uit in een lange leren jas omdat ik er kleiner en dikker in lijk.
We'll see about that.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan .... maar als ik kom dan ga je gewoon mee
Dat is wel gebleken ja ...quote:
ik ben diep verliefd op haarquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Held.
En zij ziet er echt supergaaf uit. Daaaaamn.
Als ik dat nu al zeg verpest ik het een beetje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel risico... Maar ook kans op groot rendement?
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik dat nu al zeg verpest ik het een beetje.
Dan doe je het niet en blijf je lekker thuis zitten in je eentje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, mij voor jan lul 1.5 uur laten rijden.
Bitches.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben diep verliefd op haar
maar goed friendzoned ditendat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |