Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naarquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Ik wil gaan voor een Implanon of een spiraaltje. Hopelijk gaat dat beter ...
Mijn eega had Implanon; was zo bekeken....quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naar
En al die moeite tegen de minieme kans dat ik ooit zwanger zal worden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry ik kon mijn lach niet inhouden
Vuige hunter.quote:
Kusje op je ego.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel lief.
[..]
Ik zit hier in alleen een t-shirt.
[..]! Wat is deze? Ik snap er niks meer van!
Up is down, black is white.
Dank je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik niet hoor.
Maar sterkte in deze natte ehm zware tijden slagroomsoesje.
Een Implanon zit in je bovenarm, dat heeft ook mijn voorkeur. Spiraaltje schijnt inderdaad pijnlijk te zijn bij het inbrengen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naar
Wij zeggen altijd hoi toch, in deze contreien.. Het zit er gewoon ingebakken :$quote:
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook niet
Hij staat er in hoor btw
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.quote:
Ik zeg meer "m'hoi"quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd hoi toch, in deze contreien.. Het zit er gewoon ingebakken :$
Finally, erkenningquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.
Ja hoor, voor mijn broeders sta ik klaar.quote:
T is een zware last, I knowquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.
Hoi Guitarquote:
Spiraal zetten KAN inderdaad heel pijn doen.. Mja die ene dag pijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"AMOIIUS BUURMAN HOE HEJ'T HANG'N DA"quote:
oow reken maar en ik heb echt geen hoge standaarden meer hoorquote:
Ja, precies zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"AMOIIUS BUURMAN HOE HEJ'T HANG'N DA"
Je bent jezelf ontstegen met deze TT. Mijn respect.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor, voor mijn broeders sta ik klaar.
Zullen we 'm delen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T is een zware last, I know
Ik dacht eerst dat ze daar T-rex armpjes had. Maar bij nader inzien moesten dat borsten zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
T gaat snel hier O.o
Maar wel een leuk kapsel heb je daar Fera
Dat is zo. Het is het in elk geval zeer waarschijnlijk wel waard met 5 jaar geen pil meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spiraal zetten KAN inderdaad heel pijn doen.. Mja die ene dag pijnlekker boeiend als je er 5 jaar vanaf bent.
Ik ook niet. Bij sommige gaat het ook om de persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow reken maar en ik heb echt geen hoge standaarden meer hoor
Ik raad het aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo. Het is het in elk geval zeer waarschijnlijk wel waard met 5 jaar geen pil meer
Moet ik dan stoppen met de pil?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent jezelf ontstegen met deze TT. Mijn respect.
[..]Wat ben je toch een toffe maat.
[..]
Zullen we 'm delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze daar T-rex armpjes had. Maar bij nader inzien moesten dat borsten zijn.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet ik dan stoppen met de pil?Klopt het dat ik daar een clown in zie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik he.quote:
Verrek jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt het dat ik daar een clown in zie?
Godsjezus Vin waarom moest je dat nou zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet ik dan stoppen met de pil?Ik kan je geen kindjes geven schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ging kapotquote:
Sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Godsjezus Vin waarom moest je dat nou zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTFquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Godsjezus Vin waarom moest je dat nou zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rokje komt dan ook lachend, gierend, brullend klaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gelukkig maarquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje komt dan ook lachend, gierend, brullend klaar.Nee juist niet, ze houd niet van clowns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
what has been seen cannot been unseenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dus.. Bah, wat een stom plaatje vind ik het ineensquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee juist niet, ze houd niet van clowns.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar ik bedoelde dus meer op het feit dat er dan soort van een libido-natuurramp gaat plaatsvinden..
Alsin iedere aantrekkelijke deerne in de omtrekt raakt bezoedeld ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar ik bedoelde dus meer op het feit dat er dan soort van een libido-natuurramp gaat plaatsvinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |