Dat dus... die afscheid- en sterfscenes zijn wel aan Gigi besteedquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond Jack en Lorena niet echt een koppel waar veel chemie in zit moet ik zeggen, maar ik moet nu zeggen dat ze nu best goed samen spelen.
Met een prachtige pianotune, met wat lichte strijkers erbijquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me af hoe Ronald Schilperoort de muziek van een dergelijke scene had aangepakt
Jaaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zou wat zijn als ie nu ineens Martine Hafkamp tegenkomt daar op zee
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met een prachtige pianotune, met wat lichte strijkers erbij![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie de promo wil zien: http://www.rtl.nl/xl/#/u/837634c1-23c5-4e4f-9e59-982d4e28c92e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik had zoiets verwacht maar dan grootser en nóg pakkender. Inderdaad die piano er dan ook bij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me af hoe Ronald Schilperoort de muziek van een dergelijke scene had aangepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |