Alleen is-ie vergeten dat-ie dan in een onderzeeër moet zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Of hij is ondergedoken voor zijn nieuwe serie.
Hij had waarschijnlijk de Gottschalk bril op bij het schrijven. Hij vroeg zich ook al af waarom de cast bij het duiken steeds last had van natte voeten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen is-ie vergeten dat-ie dan in een onderzeeër moet zitten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk de Gottschalk bril op bij het schrijven. Hij vroeg zich ook al af waarom de cast bij het duiken steeds last had van natte voeten.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Natte voeten... Nee hoor, ze hadden alleen wat last van natte oren... Of waren het nou natte handen...?"
Maar ja, in feite heeft-ie die bril alleen maar op zodat-ie niet herkend wordt als
[ afbeelding ]
Andréquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy! John heeft Rien's tas!
Zat ik dan toch verkeerd toen ik dacht aan Margriet? John had ineens veel geld... Maar John is wel close met Margriet...
En natuurlijk is André getrouwd.
Toch wel een goed opgebouwde lijn moet ik zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy! John heeft Rien's tas!
Zat ik dan toch verkeerd toen ik dacht aan Margriet? John had ineens veel geld... Maar John is wel close met Margriet...
En natuurlijk is André getrouwd.
Krentquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
En toen had ik seizoen 6 voor een prijsje wat ik precies in gedachten had;
In het ergste geval 20,75 euro
In het beste geval 14/15 euro
EDIT: En toen had ik mail; 20 euro inclusief verzendkosten
Zekerquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch wel een goed opgebouwde lijn moet ik zeggen
quote:
Als je dat een krent noemt dan heb je Harmsen in seizoen 3 en 4 zeker niet gezien. Te geniaal gewoon: de koude pizza van Jef meenemen, (k)oude koffie meenemen en op borrels eten alsof ie uitgehongerd is.quote:
Is de saus zo heet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef roos85 het volgende:
Jullie voor vanavond de tissues al klaar staan?
Neuh, ik heb het hier iets anders:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef roos85 het volgende:
Jullie voor vanavond de tissues al klaar staan?
Was de boot nog niet gedoopt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het hier iets anders:
[ afbeelding ]
En 600 miljoen euro die versnipperd wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Frey het volgende:
6 Ninaatjes, dat worden een hoop ontvoeringen.
Doet me denken aan die ontplofte kapsels in de kerstaflevering van 2004.quote:
Ik zou er bijna sentimenteel van wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nou Jacky boy daar ga je bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |