quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Niet echt op gelet. Het lijkt allemaal op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ach ja, voor hetzelfde geld is het weer iets van dat Eastriver Collectivequote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet echt op gelet. Het lijkt allemaal op elkaar.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mij eerlijk gezegd niets verbazen![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Hmm, weet je wat, Bing en Sjors krijgen ruzie! Dat zullen de kijkers vast leuk vinden! Over 3 maanden, euh 2 weken, ach allemaal het zelfde haha''
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Hmm, weet je wat, Bing en Sjors krijgen ruzie! Dat zullen de kijkers vast leuk vinden! Over 3 maanden, euh 2 weken, ach allemaal het zelfde haha''
Rohan Gottschalk begint een rechtszaak tegen de schrijvers van The Bold and the Beautiful vanwege plagiaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij denken de schrijvers serieus dat iedere verhaallijn die ze bedenken echt origineel is
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Rohan Gottschalk begint een rechtszaak tegen de schrijvers van The Bold and the Beautiful vanwege plagiaat.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Rohan Gottschalk begint een rechtszaak tegen de schrijvers van The Bold and the Beautiful vanwege plagiaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef MrBaas het volgende:
In de shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
In de shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Beste seizoensopener aller tijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij gaat daar echt flink tekeer![]()
![]()
Ik vind die van seizoen 14 ook wel de beste jaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Beste seizoensopener aller tijden.![]()
Vond het dan ook de beste zomercliff.
Die heb ik ook op 2 staan.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
Ik denk dat ik die van seizoen 21 dan op de tweede plek zou zettenDat was ook een enorm sterke zomercliff
Inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Die heb ik ook op 2 staan.![]()
Helaas was de seizoensopener erg teleurstellend. Ik had gehoopt op een paniekuitzending, zoals toen.
Die theme kwam voor het eerst in seizoen 7.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
Over muziekjes gesproken:
Dit muziekje doet me denken aan een tune uit seizoen 6
Met uitzondering van Kennard en Dag (en binnenkort ook Jantien) bedenken deze schrijvers nu ook de verhaallijnen. Niet te gelovenquote:verhaal
Rohan Gottschalk
Jantien van der Meer
Kennard Bos
Martin van Steijn
Ingrid van Berkum
Dag Neijzen
scenario
ScriptStudio
Pia Blanco
Naja, ik kende hem in ieder geval alquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Die theme kwam voor het eerst in seizoen 7.
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Audio/Spanning.wav
Dat wordt ook nog een verhaallijn om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naja, ik kende hem in ieder geval al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Oh nee sorry, dat was mijn fout; Ik zat een aflevering van seizoen 2 tussendoor te kijken met daarin een in die tijd nieuw muziekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
In de shortie:Je maakt een geintje, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt een geintje, toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
De hoofdschrijvers van die aflevering volgens de aftiteling:
[..]
Met uitzondering van Kennard en Dag (en binnenkort ook Jantien) bedenken deze schrijvers nu ook de verhaallijnen. Niet te geloven![]()
![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door ArnieAlberts op 08-11-2012 00:56:13 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |