Lees hier maar: http://www.gtstfanclub.nl(...)om-overleden-vriend/quote:Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef loezzzje het volgende:
Ahh dat wist ik niet. Kudo's voor hem dan!
Inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef loezzzje het volgende:
Aww en dan zelf zo'n verhaallijn hebben. Moet erg moeilijk voor hem zijn geweest!
Precies. Echt respect voor hemquote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadDaarom heb ik echt respect dat-ie het tóch doet, hij had ook kunnen zeggen tegen de makers van "Sorry, maar dit ga ik dus écht niet doen nu!". Dat hij de verhaallijn nu gewoon heeft gespeeld is echt klasse
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
Waar zijn je wenkbrauwen?
Uh ja, Aysen, die ben ik vergeten bij de dansatoria.
Dat was het cadeautje van Rohan aan alle medewerkers toen-ie uitvoerend producent werdquote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
Daar is de Gottschalk bril, de nieuwste mode.
Jep.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:19 schreef pleeborstel het volgende:
Sjors was toch ooit de oppas van Nina?
Het zou mij eerlijk gezegd niets verbazenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Rookt Gottschalk ook altijd joints tijdens het schrijven?
Nah, eerlijk gezegd mag-ie van mij wegblijven. Een nietszeggend personage, dat is hetquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ben benieuwd wanneer de Noudste weer terug komtDie zal inmiddels ook wel door de flexwet schnabbelvakantie heen zijn
Van mij ook, totaal geen gemis. Dat heb ik ook met Maxime.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, eerlijk gezegd mag-ie van mij wegblijven. Een nietszeggend personage, dat is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |