Irene Moors.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marly van der Velden nu op tv bij rtl4 ze ziet er veel beter uit dan in gtst geen wallen niets goed gekleed gewoon een lekkerwijf. welke make up artist geeft haar steeds van die lelijke wallen ?

Het zou me niets verbazen als ze (ala Kennard Bos in Onderweg naar Morgen) een personage in GTST introduceren met de naam Rohan Gottschalk, die uiteindelijk de zoon van Gerard blijkt te zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Die Gerard Dendermonde klinkt altijd zo uitgeputEn vergeetachtig dat 'ie is, jezus!
Anno nu zouden ze het twintig keer erger maken en gooien ze er ook nog een kikker achteraan.
Wel awesome om in 1992 iemand "Nou ja, nevermind" te horen zeggen.

Nee, ze heeft nu Mike die van twee walletjes eet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Marly in gtst nog van die wallen ?
kan mij het niet herinneren.

Padum-tsssquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nu Mike die van twee walletjes eet.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:25 schreef Frey het volgende:
Ik vestig mijn hoop maar weer op Ludo.Op net zo een gare manier als die verkrachter zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.

Als je René Meijer bedoelt, dat was een waardeloze exit en een net zo waardeloos einde van een spannende verhaallijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op net zo een gare manier als die verkrachter zeker.

Ben je gelovig? Bid. De kans dat Ludo ook maar iets 'slechts' gaat doen is namelijk nihilquote:

quote:Komt Jack zeker weer de boel verzieken door Ludo voor te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Én de waardeloze exit van een geweldig karakterquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je René Meijer bedoelt, dat was een waardeloze exit en een net zo waardeloos einde van een spannende verhaallijn.
 Daar hadden ze veel meer uit kunnen halen
 Daar hadden ze veel meer uit kunnen halen  

Die ook maar ik bedoel die andere ben zijnn aam al weer vergeten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je René Meijer bedoelt, dat was een waardeloze exit en een net zo waardeloos einde van een spannende verhaallijn.

Dat ging nog wel, al had ik daar ook meer van verwacht. In ieder geval nog een tegenactie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ook maar ik bedoel die andere ben zijnn aam al weer vergeten.
De vader van Lorena.

Frederik van Rossumquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ook maar ik bedoel die andere ben zijnn aam al weer vergeten.
De vader van Lorena.

Dat einde sloeg nergens op. Net als het einde van die Marco.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Én de waardeloze exit van een geweldig karakterDaar hadden ze veel meer uit kunnen halen

Dat ik het niet meer weet zegt genoeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frederik van Rossum
Ja, we hadden vrijwel allemaal verwacht dat hij de chaos op het huwelijksfeest van Noud en Nina zou veroorzaken, maar tevergeefs

Dorotheaquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Én de waardeloze exit van een geweldig karakterDaar hadden ze veel meer uit kunnen halen

Dat eerste pistoolschot van Jack hoorde je nauwelijksquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat einde sloeg nergens op. Net als het einde van die Marco.

Goeie acteur, goed personage, goede verhaallijn en prachtige muziekquote:

Ik heb het einde ook nooit meer teruggezien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goeie acteur, goed personage, goede verhaallijn en prachtige muziek

En dan weten ze het in één keer door de mangel te halen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |