Je brengt ze écht nog op ideeën.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ruim hem uit de weg met vergiftigde gummybeertjes
En nu zie ik al helemaal voor me hoe er in GTST een seriemoordenaar verschijnt die verschillende personages ombrengt met vergiftigd Haribo-snoep. Dát is pas echt Product Placement
Badr Hari, van de Hariba-corporation!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Vlak voor Maxime het loodje legt, komt ze erachter wie de seriemoordenaar is...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Vlak voor Maxime het loodje legt, komt ze erachter wie de seriemoordenaar is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
De hoofdverdachte:Rechercheur Veldhuis krijgt deze zaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
De hoofdverdachte:Maar in the end blijkt het Danny te zijn, die nog leeft en via Lucas toegang had tot de dossiers van Sanders Inc. Innig zoenend wordt het tweetal nu wel definitief kapotgeschoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...Niet? Ik dacht juist, laat die Jan Kooijemans geen waardigheid achter en laat hem van mooiboy maar in simpele heeygay veranderen
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Rechercheur Veldhuis krijgt deze zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:27 schreef Frey het volgende:
Er is een nieuwe verdachte:Nice oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:27 schreef Frey het volgende:
Er is een nieuwe verdachte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ze zegt altijd "Arnoud" tegen Noudquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeh, op RTL4 zojuist de promo van GTST. Ik hoorde het alleen (Teletekst stond aan), maar het was Laura die aan het eind van de promo riep "Arnoud!"
Deed me een beetje denken aan Arnie, toch.
AAAH! M'N OGEN!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot de andere slachtoffers heeft Maxime de aanslag van de seriemoordenaar overleefd en probeert nu Lucas te waarschuwen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Lucas gelooft Maxime niet, totdat hij na het nemen van een hap Haribo-gummybeertjes ineens ontdekt dat het snoep verandert in mens-etende slangen.
Whaha, van slangetende mensen ineens mensetende slangen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Lucas gelooft Maxime niet, totdat hij na het nemen van een hap Haribo-gummybeertjes ineens ontdekt dat het snoep verandert in mens-etende slangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef Frey het volgende:
Zomercliff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |