SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:53 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Jack is inmiddels al ver weg.
Terwijl iedereen denkt dat hij lekker op reis is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had het eigenlijk pas écht origineel gevonden als de ze zomercliff van seizoen 6 hadden herhaald afgelopen vrijdag; Jack die vertrekt maar geen fuck blijkt te kunnen zeilen en zo die paal tegen z'n tèbbus aan krijgtZie je ineens Jack verzuipen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had het eigenlijk pas écht origineel gevonden als de ze zomercliff van seizoen 6 hadden herhaald afgelopen vrijdag; Jack die vertrekt maar geen fuck blijkt te kunnen zeilen en zo die paal tegen z'n tèbbus aan krijgtZie je ineens Jack verzuipen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl iedereen denkt dat hij lekker op reis is.
Haha, droge opmerking voor een natte afloop.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl iedereen denkt dat hij lekker op reis is.
IHVH is om van te kotsenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even lachen; Jan Kooijemans in Ik hou van Holland loopt te falen bij het ja/nee/euh-spel
De slechtste timing; Hij was tegelijk bij Paul de Leeuw die avond.quote:
Simpel; Internationaal laten doorbreken, wat mislukte. Stond destijds in het boekje van de 10 jaar CD.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik trouwens niet snap: waarom hebben ze ten tijde van "Ademnood" ook een Engelstalige versie van het nummer opgenomen? Wat is daar de toegevoegde waarde van geweest?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Simpel; Internationaal laten doorbreken, wat mislukte. Stond destijds in het boekje van de 10 jaar CD.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]____________
Beter hadden ze een Engelstalige versie van "Jij" opgenomen en gehoopt dat dát een internationale doorbraak zou zijn. Waren we wellicht van Ferry Doedens verlost
Toen Ferry voor het eerst bij Life & Cooking kwam dacht ik al 'Dit gaat zo'n ramp worden', en ja hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Vreselijk personage ook, Lucas. In het begin nog wel aardig, maar het werd alleen maar erger en erger.
Geef jullie op voor dat Haribo gedoe en als je wint, dan kan je hem misschien uit de weg ruimen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Toen Ferry voor het eerst bij Life & Cooking kwam dacht ik al 'Dit gaat zo'n ramp worden', en ja hoor.
Die kikkers was echt geniaal fout, maar niet op de goede manier. GTST veranderde in een sitcom.
Die jongen duikt tegenwoordig echt overal opquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Toen Ferry voor het eerst bij Life & Cooking kwam dacht ik al 'Dit gaat zo'n ramp worden', en ja hoor.
Dat met Bianca toch, en dat ze toen dacht dat Anton vreemdging (toen ze nog niet beter wist)? Dat sloeg gewoon totaal nergens opquote:Die kikkers was echt geniaal fout, maar niet op de goede manier. GTST veranderde in een sitcom.
Ik ruim hem uit de weg met vergiftigde gummybeertjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Geef jullie op voor dat Haribo gedoe en als je wint, dan kan je hem misschien uit de weg ruimen.
Zou ik prima vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
En nu zie ik al helemaal voor me hoe er in GTST een seriemoordenaar verschijnt die verschillende personages ombrengt met vergiftigd Haribo-snoep. Dát is pas echt Product Placement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |