die kassameisjes hebben het al moeilijk genoegquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Reclame voor LOI bijles bij dit topic
Daarnaast vraag ik mij af waarom ze überhaupt wiskunde aanbieden op het mbo?
Zodat vervolgopleidingen wat makkelijker beginnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Reclame voor LOI bijles bij dit topic
Daarnaast vraag ik mij af waarom ze überhaupt wiskunde aanbieden op het mbo?
Beste reactie op Fok! ooitquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:17 schreef corehype het volgende:
[..]
Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen.
Wiskunde geen erotiserende kracht op vrouwen? ja en nee, wiskunde op een schoolboord ( mits je niet tegen je zin in een school lokaal zit ) hebben wel iets enorms betoverends! althans als je daar oog voor hebt! het kan ook heel mooi zijn zonder dat je begrijpt wat het betekend, zoals een kat zijn baasje ( of is de kat de baas? ) kan bewonderen!quote:
Ik zag vorig jaar een collega die verdomme ook nog een changecoordinator is een rekensom als 6x12 op een calculator intypen, toen ik gelijk riep 72 zei hij: je wilt het toch zeker weten.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar had ik het dan ook niet over. Ik zei dat ik vind dat het belangrijker is dat men ( eerst ) eens goed moet leren rekenen op het MBO, en eigenlijk niet alleen daar.
Het is sowieso schrikbarend wat er van het voortgezet onderwijs blijft hangen bij de meeste mensen. Veel verder dan wat taalbeheersing is het bij de meeste niet en dat vinden ze dan vreselijk belangrijk, maar een basisbegrip van bv procentberekening, rente op rente, eenvoudige natuurkundige principes, biologie economie of scheikunde is men kwijt na de diplomauitrijking als men het niet dagelijks nodig heeft voor het werk. En dan nog reken ik medicatiedoseringen na die ik krijg.
Zo snel kan ik niet schrijvenquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Het cijfer van Pi niet dagelijks uitschrijven
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef Pharkus het volgende:
Om te zien hoe elegant en mooi ze zijn.
'Het cijfer van Pi' ja?quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Het cijfer van Pi niet dagelijks uitschrijven
Gewoon 1 keer doen en dan iedere dag copy pastequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |