Als ik straks slaap wordt ik gillend wakker van alle letters die ik voorbij heb zien komen, a,b,c,x,yz, sigma, allerhande haken e.d. Toppunt van abstractie, zelden wordt ook maar een voorbeeld naar praktijk/realiteit gelegd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:25 schreef Ludachrist het volgende:
Zodat je iets leert, in plaats van dat je een truukje kunt toepassen.
Tijdsdruk is vrij fors. A.s. maandagavond tentamen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef spierbal het volgende:
Als je je ergens in verdiept blijft het langer bij
Als je praktijk wilt zou ik een transfer naar het mbo aanvragen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als ik straks slaap wordt ik gillend wakker van alle letters die ik voorbij heb zien komen, a,b,c,x,yz, sigma, allerhande haken e.d. Toppunt van abstractie, zelden wordt ook maar een voorbeeld naar praktijk/realiteit gelegd.
Ik ben even met een idiote sprong bezig. Wiskunde gehad op Mavo niveau. Nu proberen op universitair niveau.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef Bombvis het volgende:
Dat soort dingen heb je op de middelbare school toch al gehad? Moet het nu een makkie zijn, niveau verandert niks
In dat geval: ik leef met je mee, rotzooi dat het is. Succes ermeequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik ben even met een idiote sprong bezig. Wiskunde gehad op Mavo niveau. Nu proberen op universitair niveau.
Als ik dit gehaald heb, kan ik wel aan m'n propedeuspracticum beginnen
Om maar even conreet te zeggen wat ik aan het proberen ben: https://www.ou.nl/web/stu(...)%3D1%26prodId%3D1904quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Reclame voor LOI bijles bij dit topic
Daarnaast vraag ik mij af waarom ze überhaupt wiskunde aanbieden op het mbo?
Open universiteitquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Om maar even conreet te zeggen wat ik aan het proberen ben: https://www.ou.nl/web/stu(...)%3D1%26prodId%3D1904
Goed leren rekenen is belangrijker, het is schrikbarend hoe slecht men rekenen kan,quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Reclame voor LOI bijles bij dit topic
Daarnaast vraag ik mij af waarom ze überhaupt wiskunde aanbieden op het mbo?
1995 belde zojuist, ze willen hun afsluiting van bewijzen terug.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef luckass het volgende:
En dan "quod erat demonstrandum" onder je bewijs schrijven.
Like a baws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |