abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 19:16:25 #176
137949 Disana
pi_122924535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Nog even en ze haalt mijn record in. Toen ik 18 was had ik al een CV van 3 A4'tjes.
Toch niet zo, hoop ik:

quote:
wordt gezegd van ‘personen, die telkens een nieuw middel van bestaan zoeken, maar er altijd slecht afkomen’.
http://www.encyclo.nl/beg(...)dertien%20ongelukken
  zondag 17 februari 2013 @ 09:00:40 #177
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_122978223
"Laura seems to stand under protection of a yet mightier power, Almighty God himself"

www.gastenboek.nl

Heeft Jezus een zusje? Zou Zeilmeisje naar de aarde zijn gezonden met een boodschap voor de mensheid? En hoe luidt die boodschap dan?
pi_123001443
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:00 schreef MrFoureyes het volgende:
"Laura seems to stand under protection of a yet mightier power, Almighty God himself"

www.gastenboek.nl

Heeft Jezus een zusje? Zou Zeilmeisje naar de aarde zijn gezonden met een boodschap voor de mensheid? En hoe luidt die boodschap dan?
Aan de ene kant zou je denken dat God haar begeleid heeft de oceanen over, aan de andere kant staat er geschreven "Gij zult God niet verzoeken", Jezus weigerde van het dak te springen om te bewijzen dat hij werkelijk gezonden was.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_123028618
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Aan de ene kant zou je denken dat God haar begeleid heeft de oceanen over, aan de andere kant staat er geschreven "Gij zult God niet verzoeken", Jezus weigerde van het dak te springen om te bewijzen dat hij werkelijk gezonden was.
Nee, nee, ze is begeleid door 2 dieselmotoren, halve waarheden, makkelijke routes, feesten in afwachting van mooi weer en vast nog veel meer maar niet door God.
Ik vind het leuk hoor, dat ze die wereldreis heeft kunnen maken, maar de voorstelling van zaken had wat anders gekund.
pi_123028651
Deel II heet 'How I Partied Al Night Long' :D
pi_123032031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Nog even en ze haalt mijn record in. Toen ik 18 was had ik al een CV van 3 A4'tjes.
Haar CV is veel dikker. Ze verkoopt ze ook, alleen de uitgever heeft problemen met de drukkerij ofzo..
  zaterdag 23 februari 2013 @ 09:32:37 #182
340258 MrFoureyes
pi_123233451
De fans leggen het nog een keer uit:

"once learned she moves on. what holds laura back is age. this is where are schools of the world mess up. and laura is saying i will learn on my own."

"But with your experience and goals you really don't need the big license. I'm sure you would never want to work on a big container ship as it is sort of boring. I really don't think You want to work on the really big yachts either as they very impersonal and very structured. So I agree with you that you don't need the formal maritime education"

"trouble is there no real school for laura to go to. and she has to jump around from school to school to find what she wants"

www.gastenboek.nl

Kan Svetan ons werkelijk niets meer vertellen over het grote opleidings-masterplan dat Zeilmeisje in overleg met haar ouders en adviseurs heeft ontwikkeld? We komen nu niet verder dan dat ze helemaal geen opleiding nodig heeft - is dat werkelijk de inhoud van het masterplan?
pi_123238597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 09:32 schreef MrFoureyes het volgende:
De fans leggen het nog een keer uit:

"once learned she moves on. what holds laura back is age. this is where are schools of the world mess up. and laura is saying i will learn on my own."

"But with your experience and goals you really don't need the big license. I'm sure you would never want to work on a big container ship as it is sort of boring. I really don't think You want to work on the really big yachts either as they very impersonal and very structured. So I agree with you that you don't need the formal maritime education"

"trouble is there no real school for laura to go to. and she has to jump around from school to school to find what she wants"

www.gastenboek.nl

Kan Svetan ons werkelijk niets meer vertellen over het grote opleidings-masterplan dat Zeilmeisje in overleg met haar ouders en adviseurs heeft ontwikkeld? We komen nu niet verder dan dat ze helemaal geen opleiding nodig heeft - is dat werkelijk de inhoud van het masterplan?
Wat Laura ook doet, het is altijd goed.
Dat is het Masterplan.
pi_123256877
Laura favourite song is,

Songwriters: FIELD, WILLIAM BRUCE (BILLY) / PRICE, THOMAS SHELTON

Can't help myself , bad habits
Well i'm running wild, lost control
And it's a shame to think
That a girl like me
Has got so many , bad habits

Well i'm off the rails
My resistence fails tempations got
A hold on me
And i can't refuse
Because i always lose
Can't help myself
Bad habits

Well it just ain't right
That it's something I can't fight
I can't stop going out and having fun
Well I tried to be good,
But i knew i never could
Cause i've got more bad habits than anyone

When i get the urge
I just got to splurge
I'm a slave to all my desires
Well i'm in a mess
Because i can't repress all of these
Bad habits

Can't help myself
Bad Habits
Well i'm running wild
Lost control
And it's a shame to see
That a girl like me
Has so many bad habits

Well it just ain't right
It's something I can't fight
I can't stop going out and having fun
Well i tried to be good
But i knew i never could
Cause i've got more bad habits
Than anyone

When i get the urge
I just got to splurge
I'm a slave to all my desires
Well i'm in a mess
Because i can't repress all of these
Bad habits
kiaora hare mai
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 17:44:50 #185
137949 Disana
pi_123374817
Dat verontwaardigde toontje weer (waarom wordt mij dit aangedaan):

'So just because they found a couple of these little things on Guppy's hull I have to pay a fee and I'm not allowed to take Guppy out, dive under the boat or touch the hull until everything is clear. So instead of having a nice quiet day I learned a lot about biosecurity and Fanworms which at the end of the day I started to dislike more and more especially the ones that decided to settle on Guppy's hull.'

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=5019&Lid=13&Lit=VIEW
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 19:15:24 #186
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123378218
Maar ze krijgt het niet zo gedraaid dat het schuld van Nederland is? Gemiste kans. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 19:19:28 #187
137949 Disana
pi_123378421
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
Maar ze krijgt het niet zo gedraaid dat het schuld van Nederland is? Gemiste kans. :')
Deze heeft wel iets Hollands:

dinsdag 26 februari 2013 @ 20:18:04 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123381496
Tsja, Laura wil als een volwassene behandeld worden. En dan heb je dus ook de verantwoordelijkheden van een volwassene. Valt het dan even vies tegen dat de regels voor anderen nu ook voor haar gelden.

Natuurlijk wel te verwachten dat ze zich weer benadeeld voelt. Dit gaat ze nog heel vaak meemaken, dus gaat ze het nog zwaar krijgen in haar leven.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_123383660
Nieuw-Zeeland is toch ook niet zo'n prettig land. Misschien moet Laura maar vluchten naar Duitsland.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:31:12 #190
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123385743
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
Nieuw-Zeeland is toch ook niet zo'n prettig land. Misschien moet Laura maar vluchten naar Duitsland.
Svetan heeft vast nog wel een plekje over. Dan kan ze les gaan geven op de zeilclub en kunnen al die grote zakenlui die hij kent dat geld direct aan haar geven. Goed idee Babewatcher, Laura bij svetan blij ^O^
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 27 februari 2013 @ 09:14:36 #191
340258 MrFoureyes
pi_123399337
"How exciting to read about all the things you experience! I am sure you will have no trouble at all getting your private pilot's licence in no time. With all your nautical experience you must have developed a natural flair for the elements of nature. What's next? Your own private airplane to circumnavigate the world? Surprise us - we all love you!"

www.lauradekker.nl/gastenboek

Kunnen we al doneren voor een vliegtuig?
pi_123412819
Moet dit kind niet naar school of aan de studie? Hoe komt ze aan haar geld? :{ Not that I care.

Lijkt me overigens geen leuk meisje. :N
pi_123421245
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

Svetan heeft vast nog wel een plekje over. Dan kan ze les gaan geven op de zeilclub en kunnen al die grote zakenlui die hij kent dat geld direct aan haar geven. Goed idee Babewatcher, Laura bij svetan blij ^O^
maar wat schiet ik ermee op ;(
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:37:49 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123426315
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Duitsland is een stuk dichterbij voor je dan Nieuw-Zeeland ;)
pi_123464135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Als marketingstunt gaat de club van Svetan opblaaslaura's op de markt brengen, voor in het zwembad natuurlijk.
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2013 @ 12:50:08 #196
137949 Disana
pi_123532580
quote:
Laura Dekker denkt aan nieuwe grote zeiltocht

Laura Dekker denkt aan een nieuwe grote solozeiltocht. Het zeilmeisje dat een record brak door als jongste vrouw ooit (16) in haar eentje de wereld rond te varen, wil de poolgebieden bij Alaska en Chili verkennen.

"Alleen nog even sparen", zegt ze in een vraaggesprek via internet. "Het gaat er zeker een keer van komen. Vraag me alleen nog niet wanneer. Guppy is er ook nog niet klaar voor. Nu moet ik eerst geld verdienen om het schip weer helemaal in orde te maken. Ik spaar voor nieuwe zeilen, er moet geschilderd worden en eigenlijk moet ik alles weer even goed laten nakijken. Misschien maak ik die poolreis wel met een stalen schip, want staal is nu eenmaal meer geschikt voor koude gebieden. Maar ik moet eerst sparen voor ik er ook maar over kan nadenken."

Lees het hele verhaal van Jan Vriend zaterdag in de krant of via de iPad app.
http://www.tubantia.nl/al(...)-zeiltocht-1.3693556

Het leest als een groot bedelfeest.
pi_123545444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 12:50 schreef Disana het volgende:

[..]

http://www.tubantia.nl/al(...)-zeiltocht-1.3693556

Het leest als een groot bedelfeest.
De opbrengsten van het boek valen toch een beetje tegen. :O
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:46:47 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123548657
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De opbrengsten van het boek valen toch een beetje tegen. :O
Dat komt De Alk steeds verkeerde datems :+ opgeeft voor het boek. :7
pi_123548788
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat komt De Alk steeds verkeerde datems :+ opgeeft voor het boek. :7
En de fillem dan? Wanneer komt die uit? Maiden Trip is inmiddels ruim een jaar geleden..
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2013 @ 20:51:06 #200
137949 Disana
pi_123548848
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En de fillem dan? Wanneer komt die uit? Maiden Trip is inmiddels ruim een jaar geleden..
Het enige wat je van tijd tot tijd van die film ziet zijn wat promofoto's van de titel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')