Hollywood saboteert Lauraquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En de fillem dan? Wanneer komt die uit? Maiden Trip is inmiddels ruim een jaar geleden..
http://schedule.sxsw.com/2013/events/event_FS13783quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En de fillem dan? Wanneer komt die uit? Maiden Trip is inmiddels ruim een jaar geleden..
Ja, want een meisje van 17 kan zo'n toch natuurlijk zelf betalenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.tubantia.nl/al(...)-zeiltocht-1.3693556
Het leest als een groot bedelfeest.
Dat kan ze toch ook ronduit vragen i.p.v. zo'n ronkend verhaal over alweer een woest plan de wereld in te sturen? 'Stuur me geld!' en niet 'Goh, mijn zeil is aan vervanging toe.' Wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ja, want een meisje van 17 kan zo'n toch natuurlijk zelf betalen
Ze doet het natuurlijk ook om deze topicreeks nieuw leven in te blazen. Hier zitten haar grootste fans.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ze toch ook ronduit vragen i.p.v. zo'n ronkend verhaal over alweer een woest plan de wereld in te sturen? 'Stuur me geld!' en niet 'Goh, mijn zeil is aan vervanging toe.' Wel zo eerlijk.
Waar staat wanneer ie uitkomt dan?quote:
Zij mag zich de uitvindster van een nieuw fenomeen noemen: de anti-fans.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze doet het natuurlijk ook om deze topicreeks nieuw leven in te blazen. Hier zitten haar grootste fans.
Staat dat niet rechts van de foto?quote:Op zondag 3 maart 2013 08:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waar staat wanneer ie uitkomt dan?
Dat leek me meer te slaan op het event daaronder in de rechterkolom. Daar staan verschillende dingen met tijden erbij. Ik heb ook nog nooit gezien dat er bij een releasedatemquote:Op zondag 3 maart 2013 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Staat dat niet rechts van de foto?
Sunday, March 10
1:45PM - 3:07PM
Dat haar in haar mond is volgens mij trouwens gephotoshopt.
Maar als je die hele kolom bekijkt, staat er verderop toch wel 'director Jill Schlesinger'. En die tijden kunnen toch van de première zijn?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat leek me meer te slaan op het event daaronder in de rechterkolom. Daar staan verschillende dingen met tijden erbij. Ik heb ook nog nooit gezien dat er bij een releasedatemeen eindtijd wordt vermeld.
Je hebt gelijk.. Het staat er idd. Jemig. Hoe is Jillian er in geslaagd géén ruzie met haar te krijgen?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als je die hele kolom bekijkt, staat er verderop toch wel 'director Jill Schlesinger'. En die tijden kunnen toch van de première zijn?
Snoepreisje naar New York, toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. Het staat er idd. Jemig. Hoe is Jillian er in geslaagd géén ruzie met haar te krijgen?
Oh ja, toen was Jilian haar grote vriendin. Dan zal ze volgende week wel naar Austin gaan..quote:
Nou ja, als het onderwerp van je film op een rondvaartbootje gaat werken i.p.v. met jou samen aan de film te werken zoals afgesproken, dan schiet het natuurlijk niet op. Het was net zoals met dat museum en wie weet wat nog meer: zodra de buit binnen is, gaat madam haar eigen gang.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja, toen was Jilian haar grote vriendin. Dan zal ze volgende week wel naar Austin gaan..
Ik geloofde niet meer dat die film ooit zou verschijnen. Heb je echt meer dan een jaar nodig om een docu van nog geen anderhalf uur te maken, terwijl hij tijdens de 'recordpoging' ook al in de maak was? Dat is 3 jaar, bij elkaar.
Dus eigenlijk zou Jillian de docu zelf later hebben afgemaakt? Kan heel goed. Het zal niet hebben meegevallen zonder haar medewerking.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, als het onderwerp van je film op een rondvaartbootje gaat werken i.p.v. met jou samen aan de film te werken zoals afgesproken, dan schiet het natuurlijk niet op. Het was net zoals met dat museum en wie weet wat nog meer: zodra de buit binnen is, gaat madam haar eigen gang.
Eigenlijk moet iemand van ons zich opofferen om er anderhalf uur lang naar te kijken om te zien of het iets is geworden. Ik zeg maar vast dat ik me niet beschikbaar stelquote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou Jillian de docu zelf later hebben afgemaakt? Kan heel goed. Het zal niet hebben meegevallen zonder haar medewerking.
Ik ook niet. Ik zie al teveel mislukte films voor mijn werk, dus dan hoef ik dit vermoedelijke drama niet te zien.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iemand van ons zich opofferen om er anderhalf uur lang naar te kijken om te zien of het iets is geworden. Ik zeg maar vast dat ik me niet beschikbaar stel
Die 'exclusieve clip' pleit toch voor een zeer veelbelovende docu omtrent dit wonderkind.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zie al teveel mislukte films voor mijn werk, dus dan hoef ik dit vermoedelijke drama niet te zien.
Mislukte films kijken klinkt als een bijzonder beroepquote:Op zondag 3 maart 2013 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zie al teveel mislukte films voor mijn werk, dus dan hoef ik dit vermoedelijke drama niet te zien.
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mislukte films kijken klinkt als een bijzonder beroep
Beste mensen, mag ik even jullie aandacht?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Loopt dit nog steeds joh?
Sommige mensen hebben echt geen leven.
Het zal ook vaak een kwestie van geld zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
HahaNee, ik kijk en beoordeel heel veel films (filmselectie voor een film festival). En daar zitten genoeg goede films tussen, ook veel bagger, maar vooral veel films met een goed idee dat heel matig is uitgewerkt of andersom.
Deze film zal waarschijnlijk tot de grauwe middelmaat van weinig bijzondere films gaan behoren, waarvan het merendeel van dergelijke films toe behoort.
Mss. geeft de film wel wat inzicht in hoe Laura werkelijk is.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal ook vaak een kwestie van geld zijn.
Ik vraag me af met hoeveel enthousiasme deze film gemaakt is. Ik gok met zeer weinig na al die tijd.
Als er al een 'werkelijke' Laura is.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mss. geeft de film wel wat inzicht in hoe Laura werkelijk is.
Nou, het lijkt mij dat er twee Laura-spelen zijn: eentje die doet wat papa haar heeft ingegeven (oh ik hou zo van zeilen) en eentje om mensen om haar vingers te winden (zien jullie dat mijn zeil kapot is). Maar een fris spontaan meisje met normale wensen en gedragingen heb ik nooit gezien.quote:
Het lijkt een wat verknipt typje dat bij haar vader met issues tav de maatschappij woonde, ja.. Ze had dan ook de neiging zich af te zonderen en juist daarmee iegenlijk ook aandacht te vragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij dat er twee Laura-spelen zijn: eentje die doet wat papa haar heeft ingegeven (oh ik hou zo van zeilen) en eentje om mensen om haar vingers te winden (zien jullie dat mijn zeil kapot is). Maar een fris spontaan meisje met normale wensen en gedragingen heb ik nooit gezien.
Mwah, filmmaken is een kunst, weinig mensen die dat echt goed kunnen. Maar voor een goede documentaire heb je niet altijd geld nodig.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal ook vaak een kwestie van geld zijn.
Ik vraag me af met hoeveel enthousiasme deze film gemaakt is. Ik gok met zeer weinig na al die tijd.
Even dat stukje gekeken en dan bevestigd des te meer wat ik al dachtquote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die 'exclusieve clip' pleit toch voor een zeer veelbelovende docu omtrent dit wonderkind.
http://blogs.indiewire.co(...)il-around-the-world#
Dat einde van die trailer ook... luhluhluh.. Hihi....quote:Op zondag 3 maart 2013 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even dat stukje gekeken en dan bevestigd des te meer wat ik al dachtDat Laura zelf zo'n filmpje op haar site zou plaatsen a la. Maar dit laat je toch niet zien als preview voor je film
![]()
Een ding is wel zeker, geld gaat Laura er iig niet mee verdienen.
Zoals jullie al opmerkten, doet het previewfilmpje het ergste vermoeden. Ach, ik neem dat Laura ook niet kwalijk, die heeft die aanleg niet. Maar voor zo'n Jillian is het wel sneu, die had vast op boeiender materiaal gerekend.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, filmmaken is een kunst, weinig mensen die dat echt goed kunnen. Maar voor een goede documentaire heb je niet altijd geld nodig.
Het probleem is dat Laura totaal niet mediageniek is. Waardoor dus het thema zelf krachtig genoeg moet zijn. En het thema van de film is juist te weinig bijzonder.
Ik hoop dat dat filmpje over een tijdje te zien is op Youtube, ofzo. Ik ben wel benieuwd wat Jillian er alsnog van gemaakt heeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals jullie al opmerkten, doet het previewfilmpje het ergste vermoeden. Ach, ik neem dat Laura ook niet kwalijk, die heeft die aanleg niet. Maar voor zo'n Jillian is het wel sneu, die had vast op boeiender materiaal gerekend.
Jij biedt je dus aan als vrijwillige kijker. Ben benieuwd naar je oordeelquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat filmpje over een tijdje te zien is op Youtube, ofzo. Ik ben wel benieuwd wat Jillian er alsnog van gemaakt heeft.
Ik ga er niet voor naar Austin hoor... maar als ie op het internet verschijnt wil ik me wel even opofferen. Als ie echt zo slecht is als de trailer plaats ik een lyrisch bericht met link in haar gastenboekquote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij biedt je dus aan als vrijwillige kijker. Ben benieuwd naar je oordeel
Nee klopt, je had het over YouTube. Ik durf nu al wel te wedden dat ie minimaal net zo slecht is als de trailer. Maar ik zie je recensie met interesse tegemoetquote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga er niet voor naar Austin hoor... maar als ie op het internet verschijnt wil ik me wel even opofferen. Als ie echt zo slecht is als de trailer plaats ik een lyrisch bericht met link in haar gastenboek
[Svetanmodus]quote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee klopt, je had het over YouTube. Ik durf nu al wel te wedden dat ie minimaal net zo slecht is als de trailer. Maar ik zie je recensie met interesse tegemoet
Ach jee, je kon erop wachten. Naar NY uitgenodigd worden om aan de film te werken, doodleuk iets anders gaan doen als je er bent, en dan natuurlijk weer commentaar hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef Hammondorgel het volgende:
"7-3-2013
I am not going to say much about the film Maidentrip, but I won't be representing it as I am not fully standing behind it."
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
for this time we see her spelling mistake through the fingersquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:09 schreef Redefine het volgende:
Not standing behind itJa ja Laura is zo perfect in Engels dat ze er maar even een letterlijke vertaling vanuit het Nederlands tegenaan gooit.
Verder geen verrassing dat ze niks meer met de film te maken wil hebben. Iedereen waar ze mee samenwerkt wordt afgedankt door haar. Sneu voor Jillian.
Hoe is het eigenlijk met Kiwi?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:29 schreef livelink het volgende:
Ach ja, het begint voorspelbaar te worden, maar ik hoef de film nog steeds niet te zien.
En her good friend Jillian heeft er in ieder geval een katje aan overgehouden
Zeker een geweldig leven! Gewoon doen wat je zelf wilt, zonder verantwoordelijkheid. En als je er geen zin meer in hebt, dan stop je er gewoon mee. Lekker geld vangen zonder er iets voor te hoeven doen. Contracten en afspraken alleen aanhouden zolang je er zin in hebt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
for this time we see her spelling mistake through the fingers
[..]
Hoe is het eigenlijk met Kiwi?
Toch blijft het allemaal heel leuk om Laura's dagboek te lezen. Wat een actief meisje. Wat een geweldig leven heeft zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |