NO FUCKING WAY. Waarom ken ik dat niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
smeerbare marshmallow voor op brood
Waar kan ik het kopen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Marshmallowpasta. Keertje dippen hier?
alleen echte bazen kennen ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
NO FUCKING WAY. Waarom ken ik dat niet?
[..]
Waar kan ik het kopen?
Weet niet of het nog bestaatquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
Hier bij de Jumboquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
En jij hebt nog wel in een supermarkt gewerktquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
Ben ik geen eckte baas?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen echte bazen kennen dit
Yes, wij hebben ook een Jumbo vlakbij.quote:
Op de slagersafdeling.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij hebt nog wel in een supermarkt gewerkt
Ja.quote:
quote:
Hoe awesome is dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, zit bij mij in de vriendengroep
Denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe awesome is dat.![]()
M&W is echt een wereld op zich.Volgens mij is daar ook veel inteelt.
Ai.quote:
Van waar tot waar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt
Maar het is niet zo groot he, zeker van wamel tot aan deest kent zo'n beetje iedereen elkaar wel
Was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt
Maar het is niet zo groot he, zeker van wamel tot aan deest kent zo'n beetje iedereen elkaar wel
Van gat één tot gat twee.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte bazen weten waar het over gaat
waarschijnlijk 2 dorpen in de middle of nowherequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte bazen weten waar het over gaat
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarschijnlijk 2 dorpen in de middle of nowhere
Hoi slagroomsoesje.quote:
Awww, die bijnaam is leuk. Gaat in FoBo.quote:
GRRRRRquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Waarom zoveel lurkers in m'n FoBo? Post dan iets, lafaards.
Eindelijk heb ik een goede bijnaam voor je gevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, die bijnaam is leuk. Gaat in FoBo.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik een goede bijnaam voor je gevonden.
Jij post niks terugquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Waarom zoveel lurkers in m'n FoBo? Post dan iets, lafaards.
Wanneer heb jij erin gepost dan?quote:
Ja, dat telt niet meneertje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik net, maar ook geen reactie
quote:
dat telt wel, mevrouwtjequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat telt niet meneertje.
[..]![]()
Ik schaam me. Even kijken.
Ik heb al gereageerd hoor.quote:
Wat een eer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
En jij bent mijn Loefje. Loefje chocoladetoefje.Want dat rijmt enz.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
DE NEUK!!!!
Afzetters zijn het gvd!!
¤11,36 betaald voor 2 slibtongetjes van beiden totaal 350g
Succesquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
Topickill.
Nou, ik ga maar weer eens leren dan.
Ja, ben net weer thuisquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
GitaarJe maakt het topic weer levend
Wat is het geworden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes
Eten bij ma is toch wel nice
Frietquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Patat, maar dat maakt niet uit
Ik wist het. Hilarisch die discussies altijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, hier is het patat. Dus patat. Zo.
Frikandellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist het. Hilarisch die discussies altijd
Wat had je erbij?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, hier is het patat. Dus patat. Zo.
geen idee ik let daar nooit op eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GiertjeWas bij jou de straatverlichting ook uit toen straks?
Oh ja ze waren uit toen straks t/m Beekbergen vanaf de Arnhemse Wegquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee ik let daar nooit op eigenlijk
nu staan ze wel aan in ieder geval
Vanwege ZA?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goddomme, ik hoop toch niet dat ik nu continu zo gespannen blijf
Ik las het jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Vanavond een belangrijk mailtje gestuurd he
aah okee zijn ze daar soms bezig met iets ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja ze waren uit toen straks t/m Beekbergen vanaf de Arnhemse Weg
Mijn ma dacht slechte afstelling. Was extra vroeg donker door t weer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee zijn ze daar soms bezig met iets ofzo?
dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ma dacht slechte afstelling. Was extra vroeg donker door t weer.
Hier voor de deur staan ze ook uit sinds gisterenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
DafuqNet nergens in Apeldoorn straatverlichting aan
Tja ik weet niet... wellicht is er een of andere 'red de Aarde' week ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Faxie
Misschien in het kader van de bezuinigingen..
Ja of steun het goede doelquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik weet niet... wellicht is er een of andere 'red de Aarde' week ofzo?
Dat doen ze op veel snelwegen wel tegenwoordig. Na een bepaalde tijd de lampen uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Faxie
Misschien in het kader van de bezuinigingen..
Op hele delen van de A1 staan niet eens lantaarnpalenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doen ze op veel snelwegen wel tegenwoordig. Na een bepaalde tijd de lampen uit.
A58 ook niet. 0,0 verlichting.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op hele delen van de A1 staan niet eens lantaarnpalen
Terecht ook, is vaak helemaal niet nodig. Helemaal op de A1 niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op hele delen van de A1 staan niet eens lantaarnpalen
Goede zaak wel ja.. Terwijl ik een teringhekel heb om in het donker te rijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doen ze op veel snelwegen wel tegenwoordig. Na een bepaalde tijd de lampen uit.
Ik ook niet... ik steun ook alleen maar goede doelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik doe het hele jaar door gewoon zuinig, heb daar geen stomme awareness weken voor nodig
In het donker rijden vind ik wel fijn, maar ik zie slecht in het donker en ben een beetje gevoelig voor licht... lasitgquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede zaak wel ja.. Terwijl ik een teringhekel heb om in het donker te rijden
Hahaha dat is zeker lastig...quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het donker rijden vind ik wel fijn, maar ik zie slecht in het donker en ben een beetje gevoelig voor licht... lasitg
Klopt. Vooral het stuk van Amersfoort naar Apeldoorn. Verder nog nooit geweestquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terecht ook, is vaak helemaal niet nodig. Helemaal op de A1 niet.
In het donker rijden met regen, verwarming aan en lekker muziekje aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha dat is zeker lastig...![]()
Ik vind in het donker gewoon niet prettig. En ik zie ook minder idd.. Goh gek he?nahja beetje nachtblind ofzo
In het donker met regen vind ik niks. Maar dat komt omdat ik geen ruitenwissers hebquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het donker rijden met regen, verwarming aan en lekker muziekje aan
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In het donker met regen vind ik niks. Maar dat komt omdat ik geen ruitenwissers heb
Tja da's lastigquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In het donker met regen vind ik niks. Maar dat komt omdat ik geen ruitenwissers heb
Ik heb van die automatische en daar word ik echt zo geirriteerd vanquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
Motor héquote:
Handig juistquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van die automatische en daar word ik echt zo geirriteerd van
Kan je zelf instellen met intervallen..
Gohquote:
quote:
Je bent zo speciaal dat je zelfs bij naam genoemd wordtquote:
Ow gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent zo speciaal dat je zelfs bij naam genoemd wordt
Hopelijk kunnen we nog een keer voordat het echt koud wordtquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haaaaai FAAAAXIEEE mijn surfduuuuud
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben vandaag zo vriolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik noooit
Dat beidt toch juist mogelijkhedenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we nog een keer voordat het echt koud wordt
Na de sessie thuis lekker saampjes opwarmen bij de verwarming met een kop warme chocomel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat beidt toch juist mogelijkheden![]()
Ik heb er momenteel alleen geen geld voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we nog een keer voordat het echt koud wordt
Omdat ik heule goede gesprekken heb op whatsapp met een leuk persoonquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel alleen geen geld voor
Dan klinkt wel klef hoor.. zo onder een dekentje elkaar opwarmen... Ik denk dat iemand daar niet zo blij mee isquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na de sessie thuis lekker saampjes opwarmen bij de verwarming met een kop warme chocomel?
Daar hoef je natuurlijk niet voor te gaan surfenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na de sessie thuis lekker saampjes opwarmen bij de verwarming met een kop warme chocomel?
Je hebt toch geen vriend?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan klinkt wel klef hoor.. zo onder een dekentje elkaar opwarmen... Ik denk dat iemand daar niet zo blij mee is
Ik adem nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Omdat ik heule goede gesprekken heb op whatsapp met een leuk persoon, mijn toetsen achter de rug heb en en...verder weet ik niet.
Hoe gaat met jou?
Ze zegt net dat ze "leuk"contact heeft via whatsapp met iemand dus...quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vriend?
Dus wat let je
Mij lijkt dat kleffe gedoe wel wat hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan klinkt wel klef hoor.. zo onder een dekentje elkaar opwarmen... Ik denk dat iemand daar niet zo blij mee is
Welquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus wat let je
Fax is niet mijn vriend he, dus ik denk dat mijn vriend het niet zo tof zou vinden als ik door iemand anders opgewarmd zou wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus wat let je
Nee oke, maar het is natuurlijk extra leuk als je eerst saampjes aan de elementen blootgesteld bentquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef je natuurlijk niet voor te gaan surfen
Strandwandeling kan ook hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee oke, maar het is natuurlijk extra leuk als je eerst saampjes aan de elementen blootgesteld bent
Dit. Precies dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
Echt ik snap er helemaal de ballen niet meer van nu
Wat voor concert ga je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik adem nog
Nachtje werken, morgen vrij om naar een concert te gaan
Alleen baal ik van het hele kite gebeuren. Zeker omdat ik in de Herfst voordat het echt koud gaat worden nog een paar leuke sessies wilde, omdat de zomer zo kut was.. Maarja weinig aan te doen.
Heb ik eens met een date gedaan, maar daarna niet opgewarmdquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Strandwandeling kan ook hoormaar je hebt gelijk
Het zou niet best wezen als jij het niet snaptequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik snap em nog, er is een wonder geschiedee
Logisch omdat jij wel weet hoe het zit en wij de rest hier niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik snap em nog, er is een wonder geschiedee
Godspeed You! Black Emperorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat voor concert ga je?
Ja kite is ff niet anders he.
Zondequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik eens met een date gedaan, maar daarna niet opgewarmd
Nee want die heb ik nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
Faxie als je gewoon surfboard nu hebt kan je toch gewoon gaan surfen?
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch omdat jij wel weet hoe het zit en wij de rest hier niet.
Dat dacht ik eerst wel... 2e keer naar Walibi geweest, maar was niks gebeurd verder ondanks dat het een leuke dag was, en toen sloeg de radiostilte opeens toequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondewas de date wel een succes desondanks?
Gaan we er eentje huren... Delen we de prijs, hebben we 1 board voor 2 personen gaat prima hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want die heb ik niet
Kitesurfen doe je op een soort van wakerboard. Op een surfboard kan ook, maar die zijn kleiner dan gewone surfboards. En die heb ik dan weer niet. Wil ik nog wel halen 2e hands, maar dat is pas voor volgend jaar.
Ik snap het welquote:
Oh dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst wel... 2e keer naar Walibi geweest, maar was niks gebeurd verder ondanks dat het een leuke dag was, en toen sloeg de radiostilte opeens toe
Kost dat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gaan we er eentje huren... Delen we de prijs, hebben we 1 board voor 2 personen gaat prima hoor
Story of my lifequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het welik heb begrijpend lezen gehad op school namelijk
[..]
Oh dat is wel jammer.
Ooit kom jij een meisje tegen waar je geen radiostilte mee hebt, en waar je uren mee kan surfen, over het strand kan wandelen, alles aan kwijt kan enz.quote:
Herkenbaar, als ik sowieso al zo ver kom. Maar die dame waarmee ik nu contact heb daar heb ik goeie hoop op dat het wel iets gaat worden.quote:
Ow dat stelt niks voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Bij schevingen 1wetsuit + 1 board = 12.50 p/u
Dat hoor ik al 10 jaar... 10 jaar is lang hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ooit kom jij een meisje tegen waar je geen radiostilte mee hebt, en waar je uren mee kan surfen, over het strand kan wandelen, alles aan kwijt kan enz.
Met mij is het ook goedgekomen
Ga je als tentakelmonster?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga voor het eerst van mijn leven LARPen denk ik
Wel pas in mei, maar toch
Wanneer ging je nou ook alweer die kant op ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik sowieso al zo ver kom. Maar die dame waarmee ik nu contact heb daar heb ik goeie hoop op dat het wel iets gaat worden.
Sorry schatjequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, beetje niet reageren op m'n WA. Ik ken m'n plaats wel weer
Als je een wetsuit aanhebt voel je niks van de kou johquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat stelt niks voor
Maar dat ga pas doen als het iets warmer is hoor, want ik vermoed dat ik met een surfboard iets vaker in het water terecht kom
Nee bij Esneniel.. suomi vind ik niet zo gezelligquote:
Fins?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee bij Esneniel.. suomi vind ik niet zo gezellig..
Ow okquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, gewoon als meisje
Het is een beetje low-fantasy qua setting.
Wel met m'n 3/2 tjequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Als je een wetsuit aanhebt voel je niks van de kou joh
Ik vind ook beetje sfeerloosquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee bij Esneniel.. suomi vind ik niet zo gezellig..
Jawel hoor, wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok
Wat voor meisje dan? Je gaat toch wel iets aantrekken?
over 2,5 week. Van vrijdag tot maandag. Daarna die week mijn verjaardag vieren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer ging je nou ook alweer die kant op ?
Hou je nog wel van mequote:
Coolquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, wees maar niet bang.
Ik ben gevlucht van eilanden in het noorden omdat ik vijanden gemaakt als oplichtster en ga nu mijn leven beteren
Uh? Ik volg je nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, wees maar niet bang.
Ik ben gevlucht van eilanden in het noorden omdat ik vijanden gemaakt als oplichtster en ga nu mijn leven beteren
Leuk, veel plezierquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
over 2,5 week. Van vrijdag tot maandag. Daarna die week mijn verjaardag vieren.![]()
![]()
3/2??quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel met m'n 3/2 tje![]()
Heb dan wel een onderpak nog waar ik het in 5 graden water nog wel even mee uithoud, maar continu in het water liggen is echt niet fijn hoor
Vind ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ook beetje sfeerloos
EsSenielgoede naam voor een sauna
Kusjequote:
Dank jequote:
Lang pijpen ja?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
3/2??
Ik huur altijd wetsuit met lange mouwen en lange pijpen.. zoals in fobo
Op je piemelquote:
Lange mouwen merk je niks van hoor. Is super warm.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lang pijpen ja?
Sorry sorry moest 'm maken, 't is sterker dan ik
Maar 3/2 is de dikte van het materiaal. 3/2 Is eigenlijk een zomerpakkie. Voor de winter heb je minstens een 5/3 nodig. Nu heb ik een ondervestje die m'n romp iets warmer houdt, maar voor langere perioden in het water is dat nog steeds niet lekker hoor.
Lang mouwen vind ik maar weer niks trouwens
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn alle problemen bij dezen verholpen
Tuigquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb echt een hekel aan sauna maar ik zou zo meegaan ... zit te rillen in mijn tuig
Hallo juf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
harnas of wel lichaam etc...
zal wel iets west-fries/amsterdams zijn
Nee, is gewoon een verzonnen personagequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar is dat van een film, serie of spel oid?
Haai Miss! Ik maak het wel, jij ook? De meubels voor het huiske zijn besteld en de dagelijkse sleur is langzaam weer zijn intrede aan het doen nu ik na ziekteverlof weer aan het werk ben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoi braamyohoe is het? En met je huis en allesch?
Ik zat al aan een bokketuig of een sms-tuig te denken...quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
harnas of wel lichaam etc...
zal wel iets west-fries/amsterdams zijn
Larp?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, is gewoon een verzonnen personage
Je zit dan met een heleboel mensen in een soort dorpje, en leeft 4 dagen in een fantasy-wereld
Met newb?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep
Ik ga voor het eerst in mijn leven meedoen
Oh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg juf,
Verdien ik geen straf?Ik ben stout geweest.
En meteen de volle vier dagen, toe maar, bikkelquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Jep
Ik ga voor het eerst in mijn leven meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op welk evenement heb jij je zinnen gezet, en wanneer is de grote dag / het lange weekendquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
En misschien komt een klasgenoot van mij ook.
Nee, ik bedoel lang mouwenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Lange mouwen merk je niks van hoor. Is super warm.
Ik ben al zo n koukleum en aangzien ik veel in het water lig moet ik wel een lekker warm pakkie. Huur er gewoon eentje bij shop die weten wel wat goed is enz
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En meteen de volle vier dagen, toe maar, bikkel![]()
Veel plezier, kan best leuk zijn hoorIk heb alleen een keer op castlefest in het larpdorp meegedaan maar dat was maar een paar uurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar met mensen die ik ken erbij wordt het sowieso wel tof![]()
Lightning bolt!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een verzonnen personage
Je zit dan met een heleboel mensen in een soort dorpje, en leeft 4 dagen in een fantasy-wereld
Kom dan maar even lekker op schoot zitten danquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pakjes rondgebracht etc, ik ben kapot.
Terra X in mei, is een nieuwe serie van hen dus dat leek me wel leuk om in te stappen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Op welk evenement heb jij je zinnen gezet, en wanneer is de grote dag / het lange weekend
Lijkt me fijn ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom dan maar even lekker op schoot zitten dan
Dan is er een kans dat het meisje waar ik een oogje op had ook komtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer op castlefest in het larpdorp meegedaan maar dat was maar een paar uurtjes
Maar met mensen die ik ken erbij wordt het sowieso wel tof
Ik ga gewoon heel lekker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Haai Miss! Ik maak het wel, jij ook? De meubels voor het huiske zijn besteld en de dagelijkse sleur is langzaam weer zijn intrede aan het doen nu ik na ziekteverlof weer aan het werk ben.
Maar betere vraag.... How u doing?
Ik knuffel je wel warm.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een deken mee
Mén wat heb ik het godsgriebus koud zeg
Goed bezig ! Ik was al bang dat je in de wintermaanden wilde gaan, dan is het echt kutquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Terra X in mei, is een nieuwe serie van hen dus dat leek me wel leuk om in te stappen.
Grapjes herkennen is niet mijn sterkste puntquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel lang mouwenAls in lang kwebbelen
't Was een grapjen
Owjee dan gaan wij een hoop miscommunicaties krijgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Grapjes herkennen is niet mijn sterkste punt
Wijs je 'm nou af?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon heel heet douchen
In rl lukt het altijd beter. No woriiesquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owjee dan gaan wij een hoop miscommunicaties krijgen
Lolquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Want zo ge-forum-friend-zoned ben ik
Ow gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
In rl lukt het altijd beter. No woriies
En andere snappen jouw grapjes zeker ook niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Grapjes herkennen is niet mijn sterkste punt
Try mequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dan nog... ik denk dat erg weinig mannen het aankunnen zo heet te douchen zoals ik dat doe
Ik ben een paar keer langs geweest in een larp winkel omdat ze er gave kaartspellen verkochten en heb toen bij ze geinformeerd hoe ik het beste kon beginnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goed bezig ! Ik was al bang dat je in de wintermaanden wilde gaan, dan is het echt kutEn ja, een nieuwe serie is altijd beter dan halfverwegen instappen.
![]()
You has done you're homework well young padawan
Ik heb geen humor=geen grapjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En andere snappen jouw grapjes zeker ook niet?
Joh, dame, van jou word ik zo heet, dat die hete douche koud is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dan nog... ik denk dat erg weinig mannen het aankunnen zo heet te douchen zoals ik dat doe
Benzinegeld enzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb morgen, donderdag, en vrijdag niks noppes nada.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, dame, van jou word ik zo heet, dat die hete douche koud is.
Huilen gewoon.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Benzinegeld enzoNodig voor kite enzo
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een fucking goeiequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
met 2 mannen onder de douchequote:
Smooth, well playedquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, iedereen heeft humor.quote:
Ik ook wel soms, maar wel hele flauwe en slechtequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, iedereen heeft humor.
Oe nu ben ik nieuwschierig... welke winkelquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een paar keer langs geweest in een larp winkel omdat ze er gave kaartspellen verkochten en heb toen bij ze geinformeerd hoe ik het beste kon beginnen
Ik niet, ik ben altijd serieus... Ik snap grapjes ook niet zo snel, reageer te serieus. Waardoor mensen we weer niet snappen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, iedereen heeft humor.
Die in Zwollequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe nu ben ik nieuwschierig... welke winkel?
We 'komen' wel om ste beurtenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, jij er ook nog bij? 3 mannen heb ik nog nooit gedaan
Ik ook, maar dat komt vooral omdat niet op mijn niveau zit en ik mijzelf steeds moet verlagen tot het niveau van de restquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook wel soms, maar wel hele flauwe en slechte
Dat heb ik ook. Gelukkig naarmate mensen mij beter kennen wordt dat minderquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd serieus... Ik snap grapjes ook niet zo snel, reageer te serieus. Waardoor mensen we weer niet snappen.
En als ik al grapjes maken worden ze of verkeerd opgevat of vinden het maar raar en vreemd.
Hey fiets:Wquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef fietsie het volgende:
Oow Lekker LL; vel-verbrandend blarenmakend heet water, en dan er onder stilstaan? JUM!
Oke , er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Gelukkig naarmate mensen mij beter kennen wordt dat minder
drukdrukdrukdruk enzo.... lange werkdagen, en heule korte nachtjes....quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hey fiets:Wlang niet gesproken/gezien
Ik neig d'r ook wel vaak naar om te serieus te reagerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Gelukkig naarmate mensen mij beter kennen wordt dat minder
Aww... Ik mis je storiesquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
drukdrukdrukdruk enzo.... lange werkdagen, en heule korte nachtjes....
Ik vind het soms leuk om dingen expres te serieus op te vatten om de reacties te zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neig d'r ook wel vaak naar om te serieus te reageren
Hier nog een. En mensen gelijk genervtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het soms leuk om dingen expres te serieus op te vatten om de reacties te zijn
Moet nodig nieuwe schrijven, maar zou niet weten wanneer ik het moe doen...quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik zou wel willen komen ja, naar faxie bv.
How come? Van die weinig inspiratie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet nodig nieuwe schrijven, maar zou niet weten wanneer ik het moe doen...
En donders weinig geile inspiratie op het moment
Samen op 1 plank zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Naar het strand gaan met faxie om te surfen. Thats what i mean
Hahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hier nog een. En mensen gelijk genervt
Wat schreef je dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef fietsie het volgende:
Moet nodig nieuwe schrijven, maar zou niet weten wanneer ik het moe doen...
En donders weinig geile inspiratie op het moment
Foto's ? In meervoud? Ik heb alleen een vaag tegenlichtplaatje van een wetsuit gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
How come? Van die weinig inspiratie.
Mijn fotos hebben dus niks geholpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |