NO FUCKING WAY. Waarom ken ik dat niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
smeerbare marshmallow voor op brood
Waar kan ik het kopen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Marshmallowpasta. Keertje dippen hier?
alleen echte bazen kennen ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
NO FUCKING WAY. Waarom ken ik dat niet?
[..]
Waar kan ik het kopen?
Weet niet of het nog bestaatquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
Hier bij de Jumboquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
En jij hebt nog wel in een supermarkt gewerktquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
Ben ik geen eckte baas?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen echte bazen kennen dit
Yes, wij hebben ook een Jumbo vlakbij.quote:
Op de slagersafdeling.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij hebt nog wel in een supermarkt gewerkt
Ja.quote:
quote:
Hoe awesome is dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, zit bij mij in de vriendengroep
Denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe awesome is dat.![]()
M&W is echt een wereld op zich.Volgens mij is daar ook veel inteelt.
Ai.quote:
Van waar tot waar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt
Maar het is niet zo groot he, zeker van wamel tot aan deest kent zo'n beetje iedereen elkaar wel
Was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt
Maar het is niet zo groot he, zeker van wamel tot aan deest kent zo'n beetje iedereen elkaar wel
Van gat één tot gat twee.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte bazen weten waar het over gaat
waarschijnlijk 2 dorpen in de middle of nowherequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte bazen weten waar het over gaat
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarschijnlijk 2 dorpen in de middle of nowhere
Hoi slagroomsoesje.quote:
Awww, die bijnaam is leuk. Gaat in FoBo.quote:
GRRRRRquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Waarom zoveel lurkers in m'n FoBo? Post dan iets, lafaards.
Eindelijk heb ik een goede bijnaam voor je gevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, die bijnaam is leuk. Gaat in FoBo.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik een goede bijnaam voor je gevonden.
Jij post niks terugquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Waarom zoveel lurkers in m'n FoBo? Post dan iets, lafaards.
Wanneer heb jij erin gepost dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |