NO FUCKING WAY. Waarom ken ik dat niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
smeerbare marshmallow voor op brood
Waar kan ik het kopen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Marshmallowpasta. Keertje dippen hier?
alleen echte bazen kennen ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
NO FUCKING WAY. Waarom ken ik dat niet?
[..]
Waar kan ik het kopen?
Weet niet of het nog bestaatquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
Hier bij de Jumboquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
En jij hebt nog wel in een supermarkt gewerktquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
Prachtige TT.
[..]
[..]
Waar kan ik het kopen?
Ben ik geen eckte baas?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen echte bazen kennen dit
Yes, wij hebben ook een Jumbo vlakbij.quote:
Op de slagersafdeling.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij hebt nog wel in een supermarkt gewerkt
Ja.quote:
quote:
Hoe awesome is dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, zit bij mij in de vriendengroep
Denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe awesome is dat.![]()
M&W is echt een wereld op zich.Volgens mij is daar ook veel inteelt.
Ai.quote:
Van waar tot waar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt
Maar het is niet zo groot he, zeker van wamel tot aan deest kent zo'n beetje iedereen elkaar wel
Was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt
Maar het is niet zo groot he, zeker van wamel tot aan deest kent zo'n beetje iedereen elkaar wel
Van gat één tot gat twee.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte bazen weten waar het over gaat
waarschijnlijk 2 dorpen in de middle of nowherequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte bazen weten waar het over gaat
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarschijnlijk 2 dorpen in de middle of nowhere
Hoi slagroomsoesje.quote:
Awww, die bijnaam is leuk. Gaat in FoBo.quote:
GRRRRRquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Waarom zoveel lurkers in m'n FoBo? Post dan iets, lafaards.
Eindelijk heb ik een goede bijnaam voor je gevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, die bijnaam is leuk. Gaat in FoBo.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik een goede bijnaam voor je gevonden.
Jij post niks terugquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
Waarom zoveel lurkers in m'n FoBo? Post dan iets, lafaards.
Wanneer heb jij erin gepost dan?quote:
Ja, dat telt niet meneertje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik net, maar ook geen reactie
quote:
dat telt wel, mevrouwtjequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat telt niet meneertje.
[..]![]()
Ik schaam me. Even kijken.
Ik heb al gereageerd hoor.quote:
Wat een eer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
En jij bent mijn Loefje. Loefje chocoladetoefje.Want dat rijmt enz.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
DE NEUK!!!!
Afzetters zijn het gvd!!
¤11,36 betaald voor 2 slibtongetjes van beiden totaal 350g
Succesquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
Topickill.
Nou, ik ga maar weer eens leren dan.
Ja, ben net weer thuisquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
GitaarJe maakt het topic weer levend
Wat is het geworden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes
Eten bij ma is toch wel nice
Frietquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Patat, maar dat maakt niet uit
Ik wist het. Hilarisch die discussies altijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, hier is het patat. Dus patat. Zo.
Frikandellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist het. Hilarisch die discussies altijd
Wat had je erbij?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, hier is het patat. Dus patat. Zo.
geen idee ik let daar nooit op eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GiertjeWas bij jou de straatverlichting ook uit toen straks?
Oh ja ze waren uit toen straks t/m Beekbergen vanaf de Arnhemse Wegquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee ik let daar nooit op eigenlijk
nu staan ze wel aan in ieder geval
Vanwege ZA?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goddomme, ik hoop toch niet dat ik nu continu zo gespannen blijf
Ik las het jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Vanavond een belangrijk mailtje gestuurd he
aah okee zijn ze daar soms bezig met iets ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja ze waren uit toen straks t/m Beekbergen vanaf de Arnhemse Weg
Mijn ma dacht slechte afstelling. Was extra vroeg donker door t weer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee zijn ze daar soms bezig met iets ofzo?
dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ma dacht slechte afstelling. Was extra vroeg donker door t weer.
Hier voor de deur staan ze ook uit sinds gisterenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
DafuqNet nergens in Apeldoorn straatverlichting aan
Tja ik weet niet... wellicht is er een of andere 'red de Aarde' week ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Faxie
Misschien in het kader van de bezuinigingen..
Ja of steun het goede doelquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik weet niet... wellicht is er een of andere 'red de Aarde' week ofzo?
Dat doen ze op veel snelwegen wel tegenwoordig. Na een bepaalde tijd de lampen uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Faxie
Misschien in het kader van de bezuinigingen..
Op hele delen van de A1 staan niet eens lantaarnpalenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doen ze op veel snelwegen wel tegenwoordig. Na een bepaalde tijd de lampen uit.
A58 ook niet. 0,0 verlichting.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op hele delen van de A1 staan niet eens lantaarnpalen
Terecht ook, is vaak helemaal niet nodig. Helemaal op de A1 niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op hele delen van de A1 staan niet eens lantaarnpalen
Goede zaak wel ja.. Terwijl ik een teringhekel heb om in het donker te rijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doen ze op veel snelwegen wel tegenwoordig. Na een bepaalde tijd de lampen uit.
Ik ook niet... ik steun ook alleen maar goede doelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik doe het hele jaar door gewoon zuinig, heb daar geen stomme awareness weken voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |