Hmmm, denk dat ik precies het tegenovergestelde ga pickenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef incognitoomuch het volgende:
Rich Franklin vs. Cung Le
Thiago Silva vs. Stanislav Nedkov
Dong Hyun Kim vs. Paulo Thiago
Takanori Gomi vs. Mac Danzig
Motonobu Tezuka vs. Alex Caceres
Tiequan Zhang vs. Jon Tuck
Anderson Silva is 37..quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Franklin is 38 en Cung is 40, ouwe lullen partij
checkquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef wc-eend het volgende:
wie is nedkov?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
Nedkov gaat geslacht worden door Silva.
Nou... Ik ben bang dat Silva nog maar een fractie is, van wat hij ooit was... Dat en dat Nedkov gewoon een beest is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
Nedkov gaat geslacht worden door Silva.
Begint er wel op te lijken ja... Hoewel Rampage er in zijn pot tegen Jones wel ongelovelijk goed uit zag.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Rampage Jackson vs. Glover Teixeira set for UFC On Fox 6 in January
Het afscheid is officieel
Dezelfde Nedkov die geclowned werd door Cane tot hij uit het niets een haymaker precies op z'n slaap knalde?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou... Ik ben bang dat Silva nog maar een fractie is, van wat hij ooit was... Dat en dat Nedkov gewoon een beest is.
[..]
Begint er wel op te lijken ja... Hoewel Rampage er in zijn pot tegen Jones wel ongelovelijk goed uit zag.
Oeh, eens downloaden. Hilarisch wat ze in die afleveringen doen. Zou me niet eens als het gros, buiten de gevechten om, scripted is.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Het afscheid is officieel
TUF is één en al scripted.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:02 schreef E.H. het volgende:
[..]
Oeh, eens downloaden. Hilarisch wat ze in die afleveringen doen. Zou me niet eens als het gros, buiten de gevechten om, scripted is.
Met een beachvolley ball challengequote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
TUF is één en al scripted.
Dana moet gewoon lekker een vrouwen TUF beginnen voor de sake of refreshment.
Ook mijn Picsquote:Op woensdag 7 november 2012 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
Posten op telefoon faalt somsquote:Op woensdag 7 november 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dankje van jou hoef ik geen pics
UFC on FOX 6 in Chicago adds Johnson-Dodson main event, plus Cerrone-Pettisquote:Op woensdag 7 november 2012 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Die vrouwen hebben binnen anderhalf uur een massale vechtpartijquote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
TUF is één en al scripted.
Dana moet gewoon lekker een vrouwen TUF beginnen voor de sake of refreshment.
dat trekt wel kijkers, al die catfights!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die vrouwen hebben binnen anderhalf uur een massale vechtpartij![]()
D'r hoeft er maar 1 ongesteld te worden en poep raakt de ventilator
Met coaches Rousey & Cyborg? Hell yes ma'am!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat trekt wel kijkers, al die catfights!
hij slaat hem KO, zo hard dat cormier niet meer weet hoe hij heet!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:46 schreef vivelafete het volgende:
Picks:
Franklin, vind die 'spinning shit' van Le maar weinig efficiënt en zijn cardio is ook niet best
Silva, als ik die gast tegen zou komen zou ik gelijk bang zijn, ziet er echt uit als een bad ass.
Kim
Danzig, JMMA![]()
Caceres, kan beide niet herinneren, gokje.
Tuck, kan beide niet herinneren, gokje.
---
Die Staring, is dat wat? Ken de naam wel maar nooit iets van hem gezien. Heeft hij een beetje skills? Zou hij iets kunnen doen tegen Cormier?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij slaat hem KO, zo hard dat cormier niet meer weet hoe hij heet!
twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 03:02:18I have confirmed with sources close to SF that the TMZ story is true. She is set to join UFC and SF is done after Jan: http://t.co/pud0e3Mb reageer retweet
You don't say?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:31 schreef ChesterPerry het volgende:
Dit is schitterend nieuws maar ben heel erg bang dat Cormier een hele lastige partij gaat worden.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:46 schreef vivelafete het volgende:
Caceres, kan beide niet herinneren, gokje.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog nooit van die gast gehoord.
Oh, dat is die Bruce Leeroy. De naam Caceres zei me zo gauw ff niets, maar hem ken ik natuurlijk wel. Niet dat ik het verder een boeiende vechter vind, maar soit. Ken zijn tegenstander ook totaal niet maar heb maar voor het Amerikaanse mma gepicked.quote:
Zijn laatste fight maakte hij erg netjes af. Heeft aardig wat potentiequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:02 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Oh, dat is die Bruce Leeroy. De naam Caceres zei me zo gauw ff niets, maar hem ken ik natuurlijk wel. Niet dat ik het verder een boeiende vechter vind, maar soit. Ken zijn tegenstander ook totaal niet maar heb maar voor het Amerikaanse mma gepicked.
Korean Rumble.quote:No details were announced, but MMAFighting.com has learned from multiple sources that the medical issue is stemming from a rough weight cut by the Korean. Lim, who stands at 6-foot-2, is massive for a welterweight, and unfortunately the cut eventually led to the cancellation of his UFC debut.
Spannende tijdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:22 schreef THEFXR het volgende:
Ronda joins UFC
http://www.tmz.com/2012/1(...)fighter-ufc-fighter/twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 03:02:18I have confirmed with sources close to SF that the TMZ story is true. She is set to join UFC and SF is done after Jan: http://t.co/pud0e3Mb reageer retweet
quote:Rich Franklin vs. Cung Le
Hopen op vuurwerk maar het is toch 38 jaar vs. 40 jaar.
War Ace!!!![]()
Silva heeft helaas wat domme keuzes gemaakt maar hij is still with the company en nu traint hij geregeld bij de Blackzillians. Ik heb nog net genoeg vertrouwen dat hij Nedkov kan pakken.
Thiago is done. Kim is legit
Danzig gaat slapie doen, lights out asshole!! WAR GOMI!!!![]()
Jon 'Toe points to the sky, while foot on floor' Tuck gaat het niet redden..
Takeya Mizugaki vs. Jeff Hougland
Saaie decision
Hadden we het toentertijd ook niet over Anderson Silva die 5 rondes lang geclowned werd door Sonnen en hem uiteindelijk in een traingle slapped?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dezelfde Nedkov die geclowned werd door Cane tot hij uit het niets een haymaker precies op z'n slaap knalde?
Probeer je me nu te vertellen dat Nedkov zich eerst expres door Cané af liet tuigenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hadden we het toentertijd ook niet over Anderson Silva die 5 rondes lang geclowned werd door Sonnen en hem uiteindelijk in een traingle slapped?
Het gaat erom dat je wint, op wat voor een manier dan ook!
Perfecte moment uitzoeken voor een (T)KO of submission, of hit'n'run/lay'n'pray gameplan, is ook een manier waarop je boven de rest uit kunt stijgen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef THEFXR het volgende:
Rich looking good
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is hier speciaal aan? Voor een leek als ik lijkt het een scheve inverted triangle?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
En met Bellator 80 is er een nieuwe choke geopenbaard.... De Vedepo:
[ afbeelding ]
Ik zeg op mijn beurt, waarom nu pas voor het eerst openbaar?
Nee, niemand laat zich vrijwillig aftuigen, dat was precies m'n hele punt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:48 schreef n00cL30n het volgende:
Probeer jij me te vertellen dat Anderson graag met een beurs geslagen bakkes thuis kwam?
Ik snap niet helemaal waarom hij aftikt, er zit alleen een scheenbeen met gewicht op zijn hoofd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
En met Bellator 80 is er een nieuwe choke geopenbaard.... De Vedepo:
[ afbeelding ]
Ik zeg op mijn beurt, waarom nu pas voor het eerst openbaar?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef THEFXR het volgende:
fokking hell, ik heb trek in asa akira
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze Flyweights zijn dan wel weer tof
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef Fenomeno het volgende:
Die Jap is naar de Struve school of flying knees geweest volgens mij
Struve zijn flying kneesquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef Fenomeno het volgende:
Die Jap is naar de Struve school of flying knees geweest volgens mij
quote:
Active grapplingquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:43 schreef mrstylo het volgende:
Dit soort gevechten zijn ook best tof.
Als ze naar decision gaan zijn ze vaak wel opgewarmd ja, bij snelle finishes loopt alles wat moeizamer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
Het gaat ook lekker snel achter elkaar door.
Hij kijkt de Amerikaanse rerun.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor een uur geleden ook al.
ze zitten in China, andere timezonequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja maar normaal is het 6 uur ofzo
Je valt op kale mannen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef ChesterPerry het volgende:
Dana mag aan me cock zuigen, is Dana btw op Roids momenteel?![]()
onzin, je begrijpt de context nietquote:
en de HGH, cokequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef ChesterPerry het volgende:
Dana mag aan me cock zuigen, is Dana btw op Roids momenteel?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik die beha nu doorknippen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:59 schreef Fenomeno het volgende:
in deze spoiler staat geen stream hoor jongens echt niet ik beloof het
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moet ik die beha nu doorknippen?
Je moet ff die reclame afwachten en dan kun je die ad wegklikkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moet ik die beha nu doorknippen?
CDA was er tegenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:08 schreef ChesterPerry het volgende:
Waarom is dat hooters niet in arnhem ofzo
Dat zeggen ze elke keer geloof ik, dat gevecht is btw al geweesquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef Hooidraad het volgende:
Hoorde ik dat nou goed? "Biggest fight in the history of the UFC"?
Duurt nog tot 18u hoor, ga er maar lekker voor zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Schiet op man heb nog meer dingen te doen vandaag![]()
quote:
snacksquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:32 schreef ChesterPerry het volgende:
ff wat boodschapjes doen, nog wat meenemen?
En dan zodra je een tight guillotine hebt zelf loslatenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat hij weer guillotines verneuken en zichzelf gassen?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat hij weer guillotines verneuken en zichzelf gassen?
Ik hoop nu zooo dat Zhang wint.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:42 schreef Fenomeno het volgende:
Idd, snap niet dat er mensen zijn die Zhang gepciked hebben, Tuck had TuF best eens kunnen winnen zonder die bizarre injury
Ik heb ook Zhang gepickedquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:42 schreef Fenomeno het volgende:
Idd, snap niet dat er mensen zijn die Zhang gepciked hebben, Tuck had TuF best eens kunnen winnen zonder die bizarre injury
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Steek je vinger in zijn reetdan laat hij wel los
Dank.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik laat andere wel reageren.. zou wat hypocriet zijn van mij.
Ene buschauffeur moet hem dat ff leren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Tuck mag wel eens een uppecutje gooien..
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ene buschauffeur moet hem dat ff leren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar komt die vandaan?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Nee, kende hem niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)vs_schreeuwwijf.html
Ken je die echt niet?
Dat veer ff weg blazen zag er echt raar uit.quote:
Hopelijk wel ja.. hij is nog favoriet ook...quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:07 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik denk dat Danzig Gomi tegen de kooi gaat dood knuffelen
NEE, de vuile huggerquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:08 schreef Fenomeno het volgende:
Heb echt zin om GSP weer in actie te zien
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef Tazmaniac het volgende:
en Condit krijgt ook veel te weinig love, na zijn fight tegen Diaz
hij heeft sinds die belt niemand meer afgemaakt, hij staat al jaren in de veilige modusquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
GSP is op de grond een van de meest active fighters die er is man
Dat sowieso, maar in de ogen van het publiek ben je zo goed als je laatste fight.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef Tazmaniac het volgende:
en Condit krijgt ook veel te weinig love, na zijn fight tegen Diaz
Bijna Hardy.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft sinds die belt niemand meer afgemaakt, hij staat al jaren in de veilige modus
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:59 schreef Fenomeno het volgende:
in deze spoiler staat geen stream hoor jongens echt niet ik beloof hetThx! Perfecte stream!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schakel ook even in. Nog niet al te veel gemist zo te lezen?
Inderdaad..quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:18 schreef THEFXR het volgende:
Allen maar om de reclames, is een PPV way better.
CORN NUTS, CORN TO THE COREquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..
Maar als je er op let is het nog abnormaal hoeveel ads er zitten in een PPValleen zijn ze minder irritant.
hOOtersquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Bud light, Harley Davidson, Metro PCS, ga maar door
Dit vooral!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:21 schreef vivelafete het volgende:
Nice leg kicks!
Al zien de Dutch kicks er altijd nog veel pijnlijker uit.
Je weet dat Simon Phoenix een fictioneel karakter is he?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
Doet deze gozer nog aan MMA?
[ afbeelding ]
DIt inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Ronde 1 Gomi
Ronde 2 Danzig
Ronde 3 Gomi
Dat is http://en.wikipedia.org/wiki/Phoenix_Jonesquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je weet dat Simon Phoenix een fictioneel karakter is he?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is http://en.wikipedia.org/wiki/Phoenix_Jones
4-0-0 ofzo.
Gelukkig ben je geen judgequote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maarja, wat weet ik nou helemaal.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik laat andere wel reageren.. zou wat hypocriet zijn van mij.
Ergens een viral waarin ze beide naakt aan het sporten zjinquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen judge
Just kidding Hay!
quote:
Alleen de laatste 2quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maarja, wat weet ik nou helemaal.
quote:
Ben Fodor, broer van Strikeforce Fodor toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
Doet deze gozer nog aan MMA?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |