Nee, hou dat geld lekker voor jezelf. Ik betaal 't wel, no problemquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahwik wil wel ook.meebetalen hoor, al is het maar n deel. maar daar komen we wel uit via pm
![]()
cat, wil jij coolguy bij mij zetten in de op?
Ik shine met je idee, ga jij maar shinen op een andere manier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ga je nou met mn idee aan de haal jongen? Ik had toch al gezegd dat ik een pakket betaal, los van wat jij doet?![]()
jaja, deal
Dan team ik wel up met Jaleesaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahwik wil wel ook.meebetalen hoor, al is het maar n deel. maar daar komen we wel uit via pm
![]()
cat, wil jij coolguy bij mij zetten in de op?
Shinen? really? Gordon-wannabeequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik shine met je idee, ga jij maar shinen op een andere manier.
Tis crisis jonguh.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Shinen? really? Gordon-wannabee![]()
Anyway, jij hebt geld zat, dus ik vind dat jij 2 pakketten moet doen.
Oh ja, daar merk jij ook wat van hequote:
Je weet teveel van mijn persoonlijke leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ja, daar merk jij ook wat van hedoe nou maar gewoon.
Oke, teveel slowchat. Back ontopic. Jij doet 2 pakketten, ik ook. Als jij geen 2 pakketten doet, doe ik er nog steeds 2.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet teveel van mijn persoonlijke leven.
Ik hoor zojuist dat we met zijn 2-en vier pakketten aanbieden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, teveel slowchat. Back ontopic. Jij doet 2 pakketten, ik ook. Als jij geen 2 pakketten doet, doe ik er nog steeds 2.
En een kind, geen onbelangrijk detail. Ga je dus eens snel opgeven jij!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet persé zo bedoelde hoor, vorig jaar was ook ongeveer hetzelfde gezegd.
Maar onbewust maakt het dat dan voor mij toch moeilijker om me wel op te geven (wat ik nog niet heb gedaan overigens) want ik bén student met stufi en een bijbaan.. Snappie?
Ennieweej, back to the pakketten
Gezelligquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan team ik wel up met Jaleesa
als ze dat tenminste wil
Lieve schat, Volgens mij kan niemand oordelen over jouw situatie behavel jijzelf! Ik weet waarom ik mezelf heb opgegevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet persé zo bedoelde hoor, vorig jaar was ook ongeveer hetzelfde gezegd.
Maar onbewust maakt het dat dan voor mij toch moeilijker om me wel op te geven (wat ik nog niet heb gedaan overigens) want ik bén student met stufi en een bijbaan.. Snappie?
Ennieweej, back to the pakketten
Ik heb de OP aangepast.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist dat we met zijn 2-en vier pakketten aanbieden.
Laat je me het tzt nog definitief weten? Zet ik je dan in de OP erbij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef sanger het volgende:
Effe kijken of ik voor de 15de (december) al wat samen kan stellen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef notturna het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. Ik las vandaag dit topic, ik vindt dit een fantastisch initiatief.
Dus Roerkoning en ik willen een kerstpakket op maat aanbieden, zodat iemand ook een heerlijke kerstdagen heeft.
Groetjes Nortturna & Roerkoning
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, teveel slowchat. Back ontopic. Jij doet 2 pakketten, ik ook. Als jij geen 2 pakketten doet, doe ik er nog steeds 2.
weet je hoe leuk dit is om te lezen!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Checkquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je me het tzt nog definitief weten? Zet ik je dan in de OP erbij.
Ik lig hier ook in een deuk :pquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
weet je hoe leuk dit is om te lezen!!!
heerlijk zoals jullie tegen elkaar "opbieden"
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En niemand bedenkt nog dat die paketten nu gewoon 2 keer zo klein geworden zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
weet je hoe leuk dit is om te lezen!!!
heerlijk zoals jullie tegen elkaar "opbieden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |